AndroidHealthClinic

Walnoten & Cashewnoten

88to20xx

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
59kg
Vetpercentage
5%
Beste leden,

ik heb een vraagje over walnoten & cashewnoten...

Ik ben 21 jaar, 1m81 en 59kg. Echt mager dus!!!

Ik ben een voedingsschema aan het opstellen...

Als ik elke dag 100 gram walnoten en cashewnoten zou eten, zou dat kwalijk zijn op mijn gezondheid???

Nee, het is zelfs gezond.

Daar zitten goede vetten in, zeker verstandig om te nemen!

Ga ook lekker melk/ chocomelk drinken, veel kcals en voedt net zoveel als water/cola

Aankomen zal je niet van alleen daarvan, het is een erg goed onderdeel van je totale voeding naast havermout, melk, brood, vlees, vis, meer olijfolie, groente en fruit......

Succes man je gaat 't moeilijk krijgen, ik was ook 182 ong en woog 63 kilo in een half jaar tijd ruim 10 kilo omhoog gegaan. Ik doe gewoon door de weeks zorgen dat ik iig de minimum dagelijks aanbevolen hoeveelheid eiwitten en koolydraten binnen krijg (het liefste meer) en in het weekend snack en zuip ik wat ik wil. Een heel belangrijk punt is voor mij iig geweest zorgen dat je geen honger hebt dus gewoon proberen zoveel te eten dat je dat hongerige gevoel niet meer hebt. Ik wens je echt veel succes ik weet hoe moeilijk t is

Laatst bewerkt:
Prima vetten, zitten hier ook altijd in het schema, wel letten op je verhoudingen zodat het niet uit de hand loopt.

Terug
Naar boven