AndroidHealthClinic

wanneer beginnen met cutten na een kuur?

Het blokkeren van de cortisonreceptoren, na de steroidenkuur. Tijdens je kuur schiet je cortisolspiegel omhoog, de steroiden voorkomen echter dat de cortisol je spieren afbreekt doordat ze de cortisonreceptoren blokkeren. Na je kuur is deze blokkade weg, wat betekent dat de hoge cortisolspiegel vrij spel heeft. Met clen kun je de receptoren blokkeren en voorkomen dat de cortisol je spieren afbreekt.

Gewoon HMB voorkomttoch ook dat cortisol je spieren afbreekt. Is dit dan niet verstandig om te gebruiken na je kuur?

Groeten

builder zei:
ik heb wel eens gelezen dat bij gebruik van clen je kracht een stuk minder wordt. kan dit kloppen?
Daar heb ik nooit van gehoord, hoor wel veel verhalen dat je conditie wat achteruit gaat tijdens je clen-kuur.

Zelf heb ik in elk geval totaal geen last ondervonden van kracht of conditieverlies tijdens mijn clen-kuur. Heb op 2 en 4 mcg per dag gezeten.

vriesema zei:
Gewoon HMB voorkomttoch ook dat cortisol je spieren afbreekt. Is dit dan niet verstandig om te gebruiken na je kuur?

Groeten

HMB is troep, opgehemeld door de supplementenindustrie met ondersteuning van onderzoeken die rammelen aan alle kanten.

Ook ik wil na mijn kuur clen toepassen alszijnde anti-catabool cq burner.

Mijn nakuur start ik 3 weken na mijn laatste Boldenone injectie (trage ester)

Vangt het gebruik van Clen aan zodra ik mijn nakuur begin? of start ik hier eerder mee na mijn laatse injectie Bold?

Groet Jugger

dutch windmill zei:
gelijk mee beginnen bro..

Rico

Okay

en wat betreft de dosering van de Clen GS:

ma di woe don vrij
0,5 1 1,5 2 2,5

2 dagen niks en dan weer 2 dagen 2,5 tabs per dag voor de duur van 8 weken?

Groet

je kunt ook 2wkn on 2wkn off!!

dat ga ik doen bij mn nakuur!

i agree on hmb dat is gewoon troep!!
heb ik vorige keer in nakuur meegenomen, en heeft niets geholpen!!

G21 zei:
je kunt ook 2wkn on 2wkn off!!

dat ga ik doen bij mn nakuur!

i agree on hmb dat is gewoon troep!!
heb ik vorige keer in nakuur meegenomen, en heeft niets geholpen!!

9 van de 10 suppl. doet niet wat men beloofd.
ga ook clen nemen in de nakuur zalme benieuwen.
gr d

Ik zou pas gaan cutten als je helemaal herstelt bent van je kuur, dus als je niet meer achteruit gaat maar zelfs weer wat sterker begint te worden, dus 2 a 3 maandjes na je kuur.

Ik ben nu ook met clen bezig en heb het al eens vaker gedaan ook, ik begin daar een weekje na mn laatste injectie mee.

Mijn ervaring ermee is dat het net lijkt alsof je de boel nog een keer aanjaagt ermee. Met de clen erbij ben ik ineens weer fit en ga ik kwa kracht niks achteruit. Ik gebruik het dus echt om de kater van de kuur wat op te vangen. Ik blijf er fitter mee en gemotiveerder.
Ik krijg alleen soms een beetje last van kramp met dat spul, met name op de loopbank en met buikspieren trainen.

Ik heb ook vanalles geprobeerd en uiteindelijk bevalt het mij het beste om elke doordeweekse dag 1 a 2 tabs te nemen en dan in het weekend niks. Zo ga ik na mn kuur tenminste ook niet half brak naar mn werk toe.

Terug
Naar boven