Fitness Seller

wanneer best innemen?

hermansd

Novice
Waardering
0
hoi,

ik ben nu anderhalf jaar aan het trainen
ik doe 3x per week krachttraining (ma, wo, vr).
Ik ben 18 en 1.83cm. Mijn resultaten: ik ben van 69kg naar 78kg gegaan. (zonder enige supplement-inname buiten iedere morgen een eiwit-shake'ske)
Nu ben ik van plan om eens creatine te proberen. Ik ben is benieuwd of het zou aanslagen, maar ik wil dan wel het maximale eruithalen en wil weten wat nu het best is.
Ik ben van plan om vitargo creatine in te nemen, maar ik ga telkens na mijn krachttraining van 1 à 1.5uur nog een uur spinnen of soms andere cardio doen.
kan ik dan best die portie tussen de twee door nemen (nà de krachttraining) of nà het spinnen?

Vele creatines dien je smorgens en voor de training te nemen.

Ik ben van plan om vitargo creatine in te nemen, maar ik ga telkens na mijn krachttraining van 1 à 1.5uur nog een uur spinnen of soms andere cardio doen.
kan ik dan best die portie tussen de twee door nemen (nà de krachttraining) of nà het spinnen?

Wat is het doel van je cardio?

lage intensiteit met als doel vetverbruik? Hogere intensiteit met als doel vetverbruik? hoge intensiteit met als doel hart/longfunctie?

Als je doel vetverbranding is dan zou ik het pas na je aerobische training nemen. Is je doel echt cardio (cardiovasculair) dan zou ik het tussen de KT en aerobische training nemen.

• Topic Starter Topic Starter
.

hoi,
het is in de eerste plaats mijn bedoeling om er plezier aan te hebben. (daarom ben ik na anderhalf jaar gewone cardio met de home-trainers, steppers en crosstrainers overgestapt op spinning omdat dit niet gaat vervelen)

in de tweede plaats zou ik natuurlijk liever minder vet% hebben dan dat ik mijn conditie verbeter, ik doe nl. geen andere (competitieve) sport buiten fitness.

dus kan ik dan concluderen dat het beter is nà mijn spinning nog zó'n creatineportie in te nemen?

• Topic Starter Topic Starter
.

daarbovenop wil ik nog iets belangrijk weten
ik doe nu 3à4 keer per week aan krachttraining
ma: rug & triceps + spinning
di: buik+spinning
wo: schouders+cardio
do: buik+spinning
vr: borst+biceps
za: benen +cardio
zo: rust

Als ik nu creatine zou nemen, valt mijn dinsdag & donderdag dan ook samen met mijn zondag onder 'rustdag' of zijn dinsdag & donderdag óók trainingsdagen.

Terug
Naar boven