Fitness Seller

wanneer deadlift jij?

Peiling Peiling wanneer dealift jij

• bij beentraining

Stemmen: 16 20,0%
  • bij rugtraining

Stemmen: 50 62,5%
  • ik ben een beachboy en doe daarom deze machocrap niet

Stemmen: 4 5,0%
  • doe het niet om medische redenen

Stemmen: 5 6,3%
  • doe het niet om....(waarom??)

Stemmen: 5 6,3%

• Totaal stemmers
    80

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
ik zou het graag weten,ik deed het altijd bij rug training maar nu zie ik ook veel mensen bij beentraining of zelf op dagen dat ze enkel cardio doen op het einde nog een setje squat en deadlift erbij...

ik hoor graag jullie versie...

romanian bij been, gewone bij rug

Ik mis de optie: bij LB (Lower Body)

ik doe normale deadlifts bij rug en stl deadlifts en dumbbell deadlifts bij benen.

• Topic Starter Topic Starter
punani jij doet dus 3 verschillende deadlifts? en die je die allemaal in 1 cycle of is het de ene week die,de andere week die...??

En de optie full body zit er ook al niet bij.

momenteel doe ik het niet om medische redenen, maar zodra dat voorbij is:

I'll be a deadlifting man, and I DONT CARE op welke dag.
Ik train toch het liefst fullbody, die optie mist idd.

Ik mis ook de optie Fullbody. Dat zou m toch moeten worden eigenlijk.

je hoeft niet vaak te trainen om een sterke deadlift te krijgen en daarnaast doe ik vervangende oefeningen voor de spieren die de deadlift maken, dus voor mij staat het goede antwoord er niet bij, dat is zo ongeveer 1 keer in de 5 weken. een speed deadliftje wil ik zo af en toe nog wel eens doen tussendoor.

chunky zei:
je hoeft niet vaak te trainen om een sterke deadlift te krijgen en daarnaast doe ik vervangende oefeningen voor de spieren die de deadlift maken, dus voor mij staat het goede antwoord er niet bij, dat is zo ongeveer 1 keer in de 5 weken. een speed deadliftje wil ik zo af en toe nog wel eens doen tussendoor.

goede post!
edit: je moet wat karmapunten verdelen.....

deed em altijd bij rug, maar ga em nu bij LB doen in een UB/LB schema.

Romanian Deadl. deed ik zowieso altijd al bij benen.

Ik doe hem standaard bij rug en de rom. deadlift bij benen. Ik heb het overigens ook een tijdje gedaan dat ik de gewonde deadlift deed na de beentraining. Waarom ik dat deed weet ik ook niet, maar het voelde best goed aan.

Ik doe hem bij mijn fullbody training en doe eigenlijk altijd stifflegged, voelt het lekkerst en die techniek beheers ik ook het beste! :D

Ik train het tegenwoordig bij benen. Dus Quads, hams, lower back en kuiten.
Zo heb je iets meer tijd bij je rug training en duurt ie wat minder lang.

Fullbody...

gewone deadlift bij rug, romanian deadlift bij benen

Terug
Naar boven