Fitness Seller

Wanneer HGH (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het maakt voor mij echt een wereld van verschil in de doseringen AAS die je nodig hebt en daarbij werkt het voor mij heel erg goed op het gebied van je metabolisme en hoe je lichaam reageert op de kleinste aanpassingen. Hele kleine veranderingen in je voedingsinname en/of activiteitsniveau zijn in enkele weken zeer goed te zien, waar dit met alleen AAS veel minder nadrukkelijk aanwezig is. Ergo dan zul je of de verschillen groter moeten maken, of langer moeten wachten op de gewenste resultaten. Verder is het een stuk makkelijker om je massa vast te houden tijdens een langere periode van inactiviteit (bijvoorbeeld als je zin hebt in 2 hernia operaties en even niet wil sporten). Eveneens in de cruise heb je dan ook ruim voldoende aan echt een TRT dosering.

Bronnen, prijzen en kwaliteit etc mogen hier niet besproken worden, maar het hoeft allemaal niet zo gek duur te zijn is mijn eigen ervaring.

Dat maakt het wel interesting.

Wat zijn normaliter de GH doses die jij gebruikt en na hoeveel maanden had je het gevoel dat het zijn vruchten echt begon af te werpen?
 
In mijn gym trainen gasten die op landelijk niveau wedstrijden winnen, daarvan kan ik begrijpen dat het min of meer een vereiste is daarom de investering “waard” is. De meeste mensen op dit forum daarentegen kunnen die 200 euro beter aan wat extra zalmfilets en biefstukken uitgeven. Je fysiek moet de hgh wel een beetje waard zijn, net zoals je geen superfuel in een fiat panda gaat gieten. Maar ja dat is mijn mening.
+1
 
Ik vraag me nog steeds af in hoeverre 3-4iu echt rendabel is. Zo ver ik het kan lezen is het altijd een beetje controversieel. Natuurlijk is dit ook afhankelijk van de kwaliteit etc. but still.

Daarbij moet je het wel voor een aantal maanden gebruiken om het uiteindelijke effect ervan te ervaren. Vandaar dat het voor mij altijd een lastige keuze is geweest om überhaupt die stap te zetten.

Plus daarbij, verhoogt HGH niet de kans op kanker d.m.v. rechtstreeks aanmaken van cellen.
 
De grote namen in de BB scene van voor de jaren 90, zagen er toen ook prima uit. Toen bestond HGH nog helemaal niet.
 
Plus daarbij, verhoogt HGH niet de kans op kanker d.m.v. rechtstreeks aanmaken van cellen.
Ik zie even niet de link/relevantie met mijn post.

De grote namen in de BB scene van voor de jaren 90, zagen er toen ook prima uit. Toen bestond HGH nog helemaal niet.
Mensen zonder steroids zien er vaak ook beter uit dan met helaas. De gym rats dan, niet de mensen die serieus competen.
 
Hier een jaar verschil tussen beide, een volledig jaar gecruised op 125mg test met perioden van 2-4iu UG GH. Heb het al bij al zo’n 8maanden gebruikt (in juni een tweetal maand niet, augustus en september niet en een paar weken in december/januari niet). Rechter foto is ook al 2 weken off gh.

Ik zag het ook als een heuse opstap van m’n blastjes die ik deed maar het was zeer latent tbh. Mocht ik de tijd waar ik gh zette 1ml extra testosteron zetten zou ik hands down meer spiermassa hebben. Dat gezegd zijnde is het wel opmerkelijk wat het doet icm (cruise)dose testosteron. Denk dat wat Vonk zegt, de combi aas+gh, echt wel klopt. Ze lijken synergetisch. Duurt ook echt geen maanden om er resultaat van te zien. Zie het als een spaarpot waar je dagelijks een centje in steek

Het is niet de holy grail maar zeker niet waardeloos.


09FA4E85-19DB-4D62-BEBD-562B83DE80A3.jpeg
 
Hier een jaar verschil tussen beide, een volledig jaar gecruised op 125mg test met perioden van 2-4iu UG GH. Heb het al bij al zo’n 8maanden gebruikt (in juni een tweetal maand niet, augustus en september niet en een paar weken in december/januari niet). Rechter foto is ook al 2 weken off gh.

Ik zag het ook als een heuse opstap van m’n blastjes die ik deed maar het was zeer latent tbh. Mocht ik de tijd waar ik gh zette 1ml extra testosteron zetten zou ik hands down meer spiermassa hebben. Dat gezegd zijnde is het wel opmerkelijk wat het doet icm (cruise)dose testosteron. Denk dat wat Vonk zegt, de combi aas+gh, echt wel klopt. Ze lijken synergetisch. Duurt ook echt geen maanden om er resultaat van te zien. Zie het als een spaarpot waar je dagelijks een centje in steek

Het is niet de holy grail maar zeker niet waardeloos.


Bekijk bijlage 485796

Goed fysiek.
 
In mijn gym trainen gasten die op landelijk niveau wedstrijden winnen, daarvan kan ik begrijpen dat het min of meer een vereiste is daarom de investering “waard” is. De meeste mensen op dit forum daarentegen kunnen die 200 euro beter aan wat extra zalmfilets en biefstukken uitgeven. Je fysiek moet de hgh wel een beetje waard zijn, net zoals je geen superfuel in een fiat panda gaat gieten. Maar ja dat is mijn mening.
Vroeger hadden we hier een paar oude rakkers die zeiden dat HGH overschat is. Ik zal er ook nooit geld aan spenderen.
 
De grote namen in de BB scene van voor de jaren 90, zagen er toen ook prima uit. Toen bestond HGH nog helemaal niet.
Nochtans gebruikten ze toen al HGH. :P

The Lowdown on Drugs (1/4)
The Lowdown on Drugs (2/4)
The Lowdown on Drugs (3/4)
The Lowdown on Drugs (4/4)

Panel: Yates, Levrone & Ray

Yates: I used GH during my contest phases. The first times I used it were for the 1991 Night of Champions and Mr. Olympia shows. I used four IU a day while I was dieting, and I can’t say I noticed much difference adding it in. For my off-season in 1992, I doubled that to eight IU per day consistently, and saw better results. I had hit a plateau, and it helped kickstart me to the next level. I made very substantial gains that year, but unfortunately I overdieted for my first Mr. Olympia win (1992), so they were never seen. I knew I would be the biggest guy up there anyway since Haney was retired, so my concern was to be as shredded as possible.
 
Nochtans gebruikten ze toen al HGH. :P

The Lowdown on Drugs (1/4)
The Lowdown on Drugs (2/4)
The Lowdown on Drugs (3/4)
The Lowdown on Drugs (4/4)

Panel: Yates, Levrone & Ray

Yates: I used GH during my contest phases. The first times I used it were for the 1991 Night of Champions and Mr. Olympia shows. I used four IU a day while I was dieting, and I can’t say I noticed much difference adding it in. For my off-season in 1992, I doubled that to eight IU per day consistently, and saw better results. I had hit a plateau, and it helped kickstart me to the next level. I made very substantial gains that year, but unfortunately I overdieted for my first Mr. Olympia win (1992), so they were never seen. I knew I would be the biggest guy up there anyway since Haney was retired, so my concern was to be as shredded as possible.

Jaren 80 niet. Gasten zoals Ferrigno, Schwarzenegger, Oliva ook niet.
 
In de jaren 80 hadden ze ook al groeihormoon hoor. Toen maakten ze het alleen nog niet synthetisch maar kwam het van kadavers.
 
Hier een jaar verschil tussen beide, een volledig jaar gecruised op 125mg test met perioden van 2-4iu UG GH. Heb het al bij al zo’n 8maanden gebruikt (in juni een tweetal maand niet, augustus en september niet en een paar weken in december/januari niet). Rechter foto is ook al 2 weken off gh.

Ik zag het ook als een heuse opstap van m’n blastjes die ik deed maar het was zeer latent tbh. Mocht ik de tijd waar ik gh zette 1ml extra testosteron zetten zou ik hands down meer spiermassa hebben. Dat gezegd zijnde is het wel opmerkelijk wat het doet icm (cruise)dose testosteron. Denk dat wat Vonk zegt, de combi aas+gh, echt wel klopt. Ze lijken synergetisch. Duurt ook echt geen maanden om er resultaat van te zien. Zie het als een spaarpot waar je dagelijks een centje in steek

Het is niet de holy grail maar zeker niet waardeloos.


Bekijk bijlage 485796

Het lijkt er op dat je op de linkerfoto een pisvlek op je onderbroek hebt. Nasty shit bro
 
Back
Naar boven