Fitness Seller

Wanneer kick die naposim nou eens in

Status
Niet open voor verdere reacties.

bvo78

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Zit nu bijna 2 weken aan de naposim eerste week op 40mg nu op 50mg
maar ik merk er eigenlijk niet veel van.

Kwa gewicht ben ik ook niet veel omhoog gegaan.. zie ook niet echt vocht, heb totaal geen kopijngehad

Heb de nieuwe ranbaxys

heb er ook nog test P lngs staan

Gr brent

Ik zeg fake. Als je echte naposims hebt had je heel zeker al lang wat moeten merken.

Tja als je na 2 weken nog niks merkt dan is er maar 1 mogelijkheid. Ik zou direct overstappen op een UG merk dan.

Dat durf ik niet precies te zeggen...weet niet hoe jou lever reageert op 17AA. Maar ik zou denk ik 4 weken doen.

nou van ranbaxy zijn 0,0 fakes.Bedrijf is pas recent over gegaan op fusie.Of de chineze hadden voor kennis.

Kijk idd wat ug doet,maar vrees dat je daar niet beter op gaat reageren,Kan je fotoos plaatsen?Ik ben erg benieuwd hoe die eruit zien.Ik heb hier ook wat doosjes.Komen bij een gozer vandaan die alleen maar nr1 spullen heeft,en zijn spullen regelmatg laat checken.

Laatst bewerkt:
ben je niet toevallig net na een kuur ermee begonnen? kan zijn dat je slecht reageert daardoor.
hoor dit vaker van mensen die aan goeie spullen zitten en dit de schuld geven maar zeggen er niet bij dat ze net klaar zijn met een kuur...

• Topic Starter Topic Starter
Dat is al een tijdje geleden...En dit is ook de eerste keer, naposims

nou van ranbaxy zijn 0,0 fakes.Bedrijf is pas recent over gegaan op fusie.Of de chineze hadden voor kennis.

Kijk idd wat ug doet,maar vrees dat je daar niet beter op gaat reageren,Kan je fotoos plaatsen?Ik ben erg benieuwd hoe die eruit zien.Ik heb hier ook wat doosjes.Komen bij een gozer vandaan die alleen maar nr1 spullen heeft,en zijn spullen regelmatg laat checken.

Iedereen is afhankelijk bro

idd, foto's posten!

ranbaxy's zijn bij mijn weten toch al dik 5maand in omloop

Zucht, echt naposims worden niet eens meer door de originele makers gemaakt. Alle Naposims die er nu zijn zijn fake. Even daarbij beschouwing gelaten of er daadwerkelijk wat in zit of niet.

je merkt het direct als je 50mg neemt. Krijg je de meest gruwelijke pomp tijdens trainen ooit. Volle aders ook en mischien zelfs hoofdpijn en wat kracht. Verdeel je het door de dag? of neem je het in een keer?

Zucht, echt naposims worden niet eens meer door de originele makers gemaakt. Alle Naposims die er nu zijn zijn fake. Even daarbij beschouwing gelaten of er daadwerkelijk wat in zit of niet.

Dus jij wil zeggen dat het produceren van de fakes tegenwoordig deels word overgenomen door Ranbaxy?

na hoelang merk je gemiddeld effect van Naposim.. ben nl vrijdag begonne

• Topic Starter Topic Starter
je merkt het direct als je 50mg neemt. Krijg je de meest gruwelijke pomp tijdens trainen ooit. Volle aders ook en mischien zelfs hoofdpijn en wat kracht. Verdeel je het door de dag? of neem je het in een keer?

In de ochtend 25mg en na het avond eten 25mg
Heb geen extra pomp of iets

In de ochtend 25mg en na het avond eten 25mg
Heb geen extra pomp of iets

dbol moet je op nuchtere maag nemen, 1 uur voor het eten of 2 uur er na, als je het in neemt met vruchtensap moet het een nog beter effect hebben neem ik ergens gelezen te hebben als het waar is weet ik nie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven