Bodybeast
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foto is een beetje onzuiver met die wazige belettering, anders ga ik toch twijfelen
Zijn goed, post anders ook foto's van de strips en tabletten apart, zo kun je er wat meer mee.
Mijn lots zijn: seria: 06083300 exp: 06 2011 rechtstreeks van de fabriek.

gemaakt in het jaar 2000?.............Hij heeft deeze;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lotnr:04002569

Tja blijft lastig zo, ik zou ze zelf even moeten zien voor een goede vergelijking.
Ervanuit gaande dat er nog geen neppers van zijn, moeten deze goed zijn.
Als je zekerheid wilt kan je een strip mijn kant opsturen dan zoek ik het voor je uit.
Kan je anders de EXP date even voor me inzoemen..?
Thanx

Als ik op 40mg naposim ga, komt het maagzuur al uit men keel gespoten. dus is volgens mij ook fake.

)
Ik zit die strips van jou te vergelijken met die orginele van mij en zie wel een paar hele kleine verschillen.
Maar dat kan natuurlijk ook door de foto komen, daarom durf ik het niet met zekerheid te zeggen.
Misschien even een paar goede foto's van de tabs plaatsen en de achterkant van de strips goed inzoomen, anders stuur je een strip op en geef ik je uitsluitsel.
Mocht je fake hebben dan heb je een primeur!
Voorheen kwamen neppe napo's uit Bulgarije, daar zat wel iets werkzame stof in, maar niet de juiste.
Ik heb is neppe napo's uit Bulgarije naast de orginele gelegd.
Ik moet zeggen, goede namaak!
Verschil waren o.a een anders gebruikt cijfertype bij inslag.
Ook de doosjes weken enigzins af waar je het aan kon zien.
Ook de ribbeltjes van de strips weken af van elkaar.
Verder waren de driehoekjes op de tabs anders, de orginele hebben iets kleinere en diepere ingegraveerde driehoekjes dan de fake.
Je ziet het echter alleen als je ze naast elkaar houdt, dus nu kijken heeft geen zin.
Als je orginele Naposim hebt, heb je de beste vorm van dianabol in handen! (althans volgens velen)
Ik neem niets anders dan Napo eigelijk, die bevallen mij het beste op basis van pomp tijdens training,kracht en massa.
Grtz![]()

Er zijn nog geen afbeeldingen van foute naposims op het internet.Wel verhalen van mensen die niet weten dat ranbaxy samen is gegaan.Imo veel indianen verhalen.Naposim IS EN BLIJFT het beste dianabol wat er bestaat.
http://img161.imageshack.us/my.php?image=newdragnapnz5.jpg

Lotnr:04002569
hieruit kun je afleiden dat het gemaakt zou zijn in April 2000 en dat het exp date April 2003 zou zijn.
ik dacht dat de mods dit wisten