XXL Nutrition

Wanneer nemen jullie je shake?

Angerfist

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Ik ben benieuwd wanneer jullie je shake na het trainen nemen, wat er in zit en hoe lang jullie daarna eten.

Voor mijzelf geldt:

Shake : 60gram dextrose en 45 gram whey
Wanneer: Direct na het trainen
Volgende maaltijd: een uur na me shake

• Topic Starter Topic Starter
bump!

Ik train s'avonds cab 20.00 - 21.00.
Dan heb ik m'n avondeten dus al gehad. Dus:

21.15: koolhydraten, ontbijtkoek o.i.d.
22.00: whey shake en 250 gr magere kwark.
22.30: slapen

Shake : 70 gram dextrose, 40 gram whey en 5 gram creatine
Wanneer: Direct na het trainen
Volgende maaltijd: een uur na m'n shake

stats:
89 kg
1,79 cm
15% bf

Laatst bewerkt:
direct na trainen (meestal 21.30u)
40gr Whey, 50gr dextrose, 20 gr glutamine

Ongeveer een uur voor het trainen een shake 20-30 gr., tijdens het trainen
een Whey Amino Drink (met dextrose), 1,5 uur na het trainen een eiwitrijke
maaltijd, tussen 22.00 en 23.00 uur nog regelmatig magere kwark :thumbs: .

10-15 minuutjes na mijn training 30 gram whey opgelost in water/melk (ligt eraan of ik het smerige waterbased shit wil drinken, vaak wel) met iets van een plak ontbijtkoek/peijnenburg happer of iets dergelijks. Ik eet weer een uurtje daarna.

's morgens shake voor snelle eiwitten in mijn lijfje te krijgen. uurtje na trainen met koolhydraten en magere kwark.
inhoud 22 gram whey eiwit mix per shake met melk (mager of course)
gr s

ik eet om 1700uur pasta en dan nog wat fruit groente en whey shake 20.00uur ga ik trainen half uurtje voor het trainen neem ik animal stak ik gebruik op 1 dag 190gram whey eiwit verdeelt in 3shakes ochtend avond en nahet trainen extra crabo

Ik neem sochends mijn shake bij men ontbijt en savonds na het trainen:)

's ochtends wheyshake (Perfect Whey van Perfectbody.nl) met kwark, water, brinta, havermout en meusli. Ik maak er een papje van 1 ltr van. De helft eet ik op. Na trainen rond 18.30 shake met whey en dextrose, 19.15 warme maaltijd. Rond 21.30 uur restant ochtendpapje. :D

half uurtje na het trainen....

Kga nu elke morgen Whey shake nemen(30g)(na beetje uitproberen laatste maand) en op trainingsdagen Whey 30g + 5g creatine + 50g dextrose, 50 min later warm eten of een maaltijd

Over die Dextrose trouwens, wat is de beste verhouding water, Dextrose met creatine etc, probeer anders gewoon wat uit naar mijn eigen smaak :p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven