XXL Nutrition

Wanneer nou precies met je nakuur beginnen

mecheltje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Heb vorig week mijn laatste deca sustanon gezet ondertussen ben ik wel met winstrol bezig

Nu was mijn vraag wanneer kun je nu het beste met je nakuur beginnen ?

over 2 weken vanaf nu ?

en mijn volgende vraag is het erg als ik tijdens mijn nakuur pregnyl 5000 (2 weken) nog door ga met winstrol of zelfs daarna nog 2weken verder ga of raden jullie dit af ? of kan iemand hier mij nog wat uitleg over geven

strong posts/stats/knowledge correlation

Je hebt zo te lezen echt geen flauw idee wat je aan 't doen bent, hè?

- In geval van deca en sust zou ik 3 weken wachten met nakuren (na je laatste injectie). Minimaal.
- HCG is geen nakuur
- Als je tijdens je nakuur Winstrol gebruikt ben je nog gewoon aan het kuren. Hoe je het ook wendt of keert. Nakuren heeft dan niet zoveel zin meer.

Na deze kuur zou ik er even voorlopig vanaf blijven als ik jou was, om jezelf in te lezen.

Heb vorig week mijn laatste deca sustanon gezet ondertussen ben ik wel met winstrol bezig

over 2 weken vanaf nu ?

en mijn volgende vraag is het erg als ik tijdens mijn nakuur pregnyl 5000 (2 weken) nog door ga met winstrol of zelfs daarna nog 2weken verder ga of raden jullie dit af ? of kan iemand hier mij nog wat uitleg over geven
Je begint met je nakuur zodra er bijna geen AAS meer in je systeem zit. Dit is in de regel zo'n 2-3 weken na de laatste injectie van de meeste esters bij gangbare doseringen, en 1 dag na inname van de laatste oral.

Je nakuur hoort te bestaan uit clomifeen of tamoxifen, hCG dien je tijdens je kuur te gebruiken en slechts in sommige gevallen na een kuur. Winstrol, en alle overige AAS, hoor je in geen enkel geval tijdens je nakuur te gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt zo te lezen echt geen flauw idee wat je aan 't doen bent, hè?

- In geval van deca en sust zou ik 3 weken wachten met nakuren (na je laatste injectie). Minimaal.
- HCG is geen nakuur
- Als je tijdens je nakuur Winstrol gebruikt ben je nog gewoon aan het kuren. Hoe je het ook wendt of keert. Nakuren heeft dan niet zoveel zin meer.

Na deze kuur zou ik er even voorlopig vanaf blijven als ik jou was, om jezelf in te lezen.

Zover ik weet zorgt dit er toch voor dat je hormone huishouden weer normaal word en tegen spierafbraak gaat ?

wat raad je me dan voor nakuur aan ?

Hoe zag je kuur er precies uit?

• Topic Starter Topic Starter
Je begint met je nakuur zodra er bijna geen AAS meer in je systeem zit. Dit is in de regel zo'n 2-3 weken na de laatste injectie van de meeste esters bij gangbare doseringen, en 1 dag na inname van de laatste oral.

Je nakuur hoort te bestaan uit clomifeen of tamoxifen, hCG dien je tijdens je kuur te gebruiken en slechts in sommige gevallen na een kuur. Winstrol, en alle overige AAS, hoor je in geen enkel geval tijdens je nakuur te gebruiken.

clomifeen of tamoxifen

Als ik dit google wordt ik meteen door gewezen naar een apotheek

kan ik dit gewoon gaan halen zonder recept zover je weet ?

conclusie

12-7 mijn laatste deca sus gezet
25-7 mijn laatste winstrol injecteren
26-7 beginnen met pregnyl 5000 + clomifeen of tamoxifen

Of begrijp ik het nu verkeerd ?

clomifeen of tamoxifen

Als ik dit google wordt ik meteen door gewezen naar een apotheek

kan ik dit gewoon gaan halen zonder recept zover je weet ?

conclusie

12-7 mijn laatste deca sus gezet
25-7 mijn laatste winstrol injecteren
26-7 beginnen met pregnyl 5000 + clomifeen of tamoxifen

Of begrijp ik het nu verkeerd ?
Hoelang heb je gekuurd met die middelen en welke doseringen heb je gebruikt?

Clomifeen en tamoxifen zijn zogenaamde selectieve oestrogeenreceptormodulatoren (SERMs). Zij blokkeren de negatieve terugkoppeling van oestrogeen op de hormonale-as die jouw testosteronproductie reguleert. Hierdoor helpen zij bij het herstel van de testosteronproductie. Beide middelen zijn uitsluitend op recept beschikbaar maar je kunt ze op dezelfde wijze verkrijgen als je AAS: bij je supplier.

Test altijd 2wkn langer doortrekken dan de deca..

over 2 weken vanaf nu ?

Dude, zo een beperkte kennis. Waarom dacht je dat je al klaar was om te kuren? :rolleyes:

Omdat ik van het principe ben dat we op een forum zitten om te leren van elkaar zal ik toch even reageren.

- In principe moet je test twee weken langer laten doorlopen dan deca.

- De start van je nakuur wordt bepaald door de esters van de producten die je gebruikt. Het is me niet echt duidelijk wat je aan het doen bent (ben je nu nog met winstrol bezig??) dus kan ik niet zeggen wanneer je nakuur moet beginnen.

- Winstrol op het einde van een kuur wordt afgeraden ivm cortisol --> Je kan dus sneller gewonnen spiermassa gaan verliezen, niet slim dus.

- HCG gebruik je tijdens je kuur (niet als nakuur!) om het herstel na de kuur te versnellen.

- Nakuren doe je met nolvadex of clomid, te verkrijgen waar je je gear hebt gekocht. Of neen wacht: ga gewoon langs in de apotheek en vraag erachter en zeg meteen dat het voor je nakuur is dan krijg je misschien korting.

Je had deze zaken heel eenvoudig kunnen terugvinden door 2 min te googlen of de zoekfunctie te gebruiken.

Terug
Naar boven