MuscleMeat

Wanneer staat de verlosser op?

winfyu.jpg

Wilders met Hitler vergelijken, Thomas "tog":roflol:

..

Laatst bewerkt:
pim was niet vies van wat jonge marokkaantjes

Ik ben geen fan van Peter R de Vries, sterker nog ik zap meestal gelijk weg als ik hem per ongeluk weer aantref langs die pauperzender zappend, maar de manier waarop hij stelling in neemt tegenover Wilders heeft me positief verrast. Op een voor iedereen verstaanbare manier, nu een keer niet iemand die door de PVV kudde en telegraafmongolen, al bij voorbaat wordt weggezet als een lid van de 'Linkse Kerk'.

Peter R de Vries, de man die met alle winden mee waait. Nee zo'n iemand kan ik niet serieus nemen.

PIM = mijn held!

zonde dat hij om het leven is gebracht :mad:

Wat een haat van die man in het tweede filmpje. Persoonlijk aanvallen is het meest trieste wat je in om het even welke discussie kan doen.

De haat zal vast wel met zijn jeugd te maken hebben gehad. De beste man heeft als kind moeten onderduiken voor de nazis

Nu even niet, lig net zo lekker op de bank.

Pim werd door de media en bepaalde politici in de extreem rechtse hoek gezet. Dus misschien dat hij daarom zo fel reageerde op Pim.

Ik ben net wakker.

Marcel van Dam liet zich inderdaad te veel gaan. Maar hij doet het erg gecontroleerd en kiest elk woord bewust.
Van Dam blijft een van de betere debaters.

Dat dit soort fragmenten direct bij hebben gedragen aan de dood van Pim Fortuyn is natuurlijk ridicuul. Net zo belachelijk als dat Paul Rosemuller verantwoordelijk werd gehouden.
Pim had gewoon een aantal extremistische standpunten en uitlatingen, uit linkse hoek vonden ze dat daar zwaar tegen geageerd moest worden.

Laatst bewerkt:
Betere debaters? Laat me niet lachen.

Iemand die anderen persoonlijk gaat aanvallen en kwetsen omdat hij er een andere mening op nahoudt is bij voorbaat een uiterst slechte debater en bovendien erg kinderachtig.

Iemand die gecontroleerd te ver gaat is net zo erg als iemand die als een gek tekeer gaat en te ver gaat. Geen respect voor Marcel van Dam.

Zou me niet verbazen als hij inderdaad bij sommige linkse fanatici wat los heeft gemaakt, wat tot bepaalde actie heeft geleid...

10 minuten geleden kende je zijn naam nog niet.
Misschien kan je beter je mening niet stoelen op het zien van 1 filmpje?

Hij vond duidelijk dat dit gezegd moest worden. Wat precies zijn redenen waren weet ik niet, maar kan mij er wel iets bij voorstellen.

10 minuten geleden kende je zijn naam nog niet.
Misschien kan je beter je mening niet stoelen op het zien van 1 filmpje?
Dit filmpje laat de ware aard van het beestje zien, ik zie niet in waarom ik daar geen mening op mag stoelen.

Als hij wat wil zeggen dan hoort hij dat te doen op respectvolle manier.

:roflol:
Jullie leven in Nederland toch ook met een serieus complex over Pim Fortuyn.

Alleen degenen die een complex hebben dat Nederland opeens in een grote staat van verval is geraakt. Fortuyn heeft een grote aangepraat dat de puinhopen van Paars bestonden terwijl dat zo'n beetje de grootste bloeiperiode ooit was in Nederland.

Marcel van Dam is inderdaad een van de beste debaters in het Nederlandse publieke debat, hier liet hij zich een klein beetje gaan inderdaad maar daar had Fortuyn ook niet zeer zelden een handje van.

Superintelligente man die veel te vroeg tot een overlijden is gekomen...

Terug
Naar boven