MuscleMeat

Wanneer staat de verlosser op?

Dit filmpje laat de ware aard van het beestje zien, ik zie niet in waarom ik daar geen mening op mag stoelen.

Als hij wat wil zeggen dan hoort hij dat te doen op respectvolle manier.

Kom op T. Pim fortuyn was een provocateur in hart en nieren, laten we elkaar geen mietje noemen. Als hij dan hier terecht wordt gewezen, waarbij hij persoonlijk geraakt wordt, door een verbaal sterke Van Dam, dan hoeven we niet zo geschokt te reageren.
Fortuyn had er totaal geen moeite mee om mensen persoonlijk aan te vallen en ook een volledige cultuur achterlijk noemen draaide hij zijn hand niet voor om.

De man Fortuyn heeft een duidelijk residu achtergelaten, zoals we zien in dit topic. Dit residu van teleurstelling en xenofobie achtergelaten door een kale fascistoïde homo is juist de bloeifactor geweest van een fascistoïde ultra-zionist met een ietwat ander kapsel. Een Geert wilders exploiteert juist deze angsten en woede tegen de maatschappij, om zijn punten te maken. Wat dat betreft kan je zeggen dat een Fortuyn de weg heeft geëffend voor de radicaal rechtse stroming van de hedendaagse politiek.
Iets wat ik hem niet in dank afneem.

Zonde dat hij overleden is, maar laten we hem niet de hemel in prijzen, want wat hij voor de politiek betekend heeft is imo enkel negatief te noemen.

Betere debaters? Laat me niet lachen.

Iemand die anderen persoonlijk gaat aanvallen en kwetsen omdat hij er een andere mening op nahoudt is bij voorbaat een uiterst slechte debater en bovendien erg kinderachtig.

Iemand die gecontroleerd te ver gaat is net zo erg als iemand die als een gek tekeer gaat en te ver gaat. Geen respect voor Marcel van Dam.

Zou me niet verbazen als hij inderdaad bij sommige linkse fanatici wat los heeft gemaakt, wat tot bepaalde actie heeft geleid...

Sorry, maar daar sla je de plank compleet mis. In debating zijn persoonlijke aanvallen geoorloofd. Debating =/ debat. Debating is een sT waarbij je en de stelling, de argumenten en de verdediger of aanvaller onderuit haalt. Je kan het er niet mee eens zijn, maar zo is het wel.

En Pimmetje doet hier natuurlijk erg gekwetst over mAar de hypocriete zakkenwasser was zelf ook een vervent op de man speler.

Sterker nog...hij introduceerde deze sT zelf meer dan wie ook In het politieke debat en het was de kern van zijn debatsT. Mensen leugenaar noemen, ministers erger dan Bin Laden noemen, opponenten onnozel, onbenullig, belachelijk en onbekwaam noemen. In een debat noemde hij een vrouwelijke opponent zelfs nog een vreselijk mens dat alleen maar zat te zeuren ( ze had aangegeven dat Pim niet zo maar iets kon afdwingen maar een meerderheid nodig had in de raad...Pim vond democratie maar lastig blijkt) De Ad Hominem beheerste hij als de beste...en gebruikte deze regelmatig.

Maar hij kon absoluut niet incasseren en kon er absoluut niet tegen als anderen zijn sT kopieerden, Wat precies is wat Van Dam hier doet (en erg doeltreffend en accuraat). Dan komt er meestal iets anders bij kijke. Waar Pim een ster in was: weglopen!

Pim was veel...zo ook een hypocriete hufter.

Laatst bewerkt:
'de ware verlosser'

:roflol:

De enige reden om ons echt zorgen te maken over Nederland is wat dat betreft het idee dat een kale messias een groot deel van de bevolking weet te overtuigen van het idee dat een periode van ongekende groei ('Paars') een verzameling puinhopen heeft opgeleverd.

Pim Fortuyn had nooit vermoord mogen worden, maar een 'verlosser' o.i.d. zoeken in één persoon is iets voor derde wereld landen.

Ach verlossing begint bij jezelf, al pis ik bijne fantasmatisch in mijn broek bij het idee dat er hier ooit een fight club-achtige groepering opstaat die het hele kader overhoop smijt, liefst met wat RAF-tendensen, zonder dat er natuurlijk bloed vloeit.

Adolph de Verlosser. :roflol: De man werd genadeloos KO geslagen door Joseph en de zijnen.

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mensen hebben af en toe echt rare ideeën.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verlossers bestaan niet, haal het 'ver' en een 's' weg en je weet voor die verlossers bedoeld zijn.

Eric eet enkel wortels en stelt z'n bezoekjes aan de kapper eindeloos uit.

hier gaan we weer:rolleyes:

soms denk ik echt dat jij de zondag met je sandalen aan in de hoofdstad gaat betogen

Beter dan met je halfhoge laarzen en pofbroek op de hoek staan t.b.v. een verlosser. Maar sandalen zijn voor losers, die zooi zou ik nooit dragen.

Ach verlossing begint bij jezelf, al pis ik bijne fantasmatisch in mijn broek bij het idee dat er hier ooit een fight club-achtige groepering opstaat die het hele kader overhoop smijt, liefst met wat RAF-tendensen, zonder dat er natuurlijk bloed vloeit.
Ja mooi, fight club zonder bloed. Dan kunnen we mekaar afrossen op een WII-gameconsole. Safety first jongens!!!

Ware verlossing kan je alleen zelf bereiken door Nietzsche's 5de evangelie te lezen.

Terug
Naar boven