- Waardering
- 410
Dit filmpje laat de ware aard van het beestje zien, ik zie niet in waarom ik daar geen mening op mag stoelen.
Als hij wat wil zeggen dan hoort hij dat te doen op respectvolle manier.
Kom op T. Pim fortuyn was een provocateur in hart en nieren, laten we elkaar geen mietje noemen. Als hij dan hier terecht wordt gewezen, waarbij hij persoonlijk geraakt wordt, door een verbaal sterke Van Dam, dan hoeven we niet zo geschokt te reageren.
Fortuyn had er totaal geen moeite mee om mensen persoonlijk aan te vallen en ook een volledige cultuur achterlijk noemen draaide hij zijn hand niet voor om.
De man Fortuyn heeft een duidelijk residu achtergelaten, zoals we zien in dit topic. Dit residu van teleurstelling en xenofobie achtergelaten door een kale fascistoïde homo is juist de bloeifactor geweest van een fascistoïde ultra-zionist met een ietwat ander kapsel. Een Geert wilders exploiteert juist deze angsten en woede tegen de maatschappij, om zijn punten te maken. Wat dat betreft kan je zeggen dat een Fortuyn de weg heeft geëffend voor de radicaal rechtse stroming van de hedendaagse politiek.
Iets wat ik hem niet in dank afneem.
Zonde dat hij overleden is, maar laten we hem niet de hemel in prijzen, want wat hij voor de politiek betekend heeft is imo enkel negatief te noemen.