Dostinex ga je niet nodig hebben. Van tren krijg je geen gyno! Gyno is een oestrogeen probleem en al die prolactine verhoging van tren, ik dacht vroeger ook dat het zo was. Lees het topic van BC eens door op dit onderwerp!
Over je kuur, ik heb nu 3x een kuur gedaan met bold, 3x niks. Ik ga het niet meer kopen.
Aangezien je begint met winny lijkt het me logisch dat je eindigt met tren en niet begint met tren en winny om dan terug te vallen.
Als je kuurt wordt het effect steeds minder als je langer on bent. Een oplossing die helpt is een progressieve kuur. Naarmate je kuur langer duurt opbouwen in androgene en anabole waarden. Als je tren aan het eind pakt dan heb je nog steeds een meerwaarde in je kuur omdat je feitelijk meer stimulerend effect bereikt. Nadeel is wel herstel; sommigen vinden herstel na tren lastig. (ik zou het niet weten want ik heb nooit zonder tren gekuurd) tren aan het einde geeft volgens logs hier op DBB een lastiger herstel dan tren in het begin. Maar je nakuur is ook fors.....ik zou tren a de laatste 8 wkn op 50mg ed pakken. Ik zou echt ed prikken! Ik zou niet tever onder onderhoud eten met tren, je valt toch wel af en je kan ook wat kilo's pakken als je niet te weinig eet.
En als je gaat cutten, wat je je mening over ECA, clen T3......