XXL Nutrition

wanneer tren

sugarsugar

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
92kg
Vetpercentage
9%
hallo,

wanneer is het het meest verstandig om tren toe te voegen in je kuur.
gewoon vanaf het begin ( 13/14% vet ) ... of wanneer ik rond de 8% zit.
ik spreek hier over tren a. wil het 6 weken gaan gebruiken.

hallo,

Beide kan maar het meest voor de hand liggende is bij 13-14%
Tren a is tenslotte een cut middel

hallo,

Kom eens met een kuurvoorstel. Ik begrijp dat je het over een lange kuur hebt die je begint met cutten.....wat is je plan?

• Topic Starter Topic Starter
Kom eens met een kuurvoorstel. Ik begrijp dat je het over een lange kuur hebt die je begint met cutten.....wat is je plan?
1-20 test e 250mg
1-14 boldenone 600mg ?
1-6 winstrol 50mg ed

4-22 hcg 250iu 2x pweek
22-26 aromasin 20/20/10/10
22-27 clomid 50/50/25/25/12.5

ben er niet helemaal over uit of ik nou wel of geen tren wil gebruiken, zo ja.. dan haal ik boldenone weg.
heb thuis dostinex mocht ik tren gaan gebruiken :)

Dostinex ga je niet nodig hebben. Van tren krijg je geen gyno! Gyno is een oestrogeen probleem en al die prolactine verhoging van tren, ik dacht vroeger ook dat het zo was. Lees het topic van BC eens door op dit onderwerp!

Over je kuur, ik heb nu 3x een kuur gedaan met bold, 3x niks. Ik ga het niet meer kopen.
Aangezien je begint met winny lijkt het me logisch dat je eindigt met tren en niet begint met tren en winny om dan terug te vallen.

Als je kuurt wordt het effect steeds minder als je langer on bent. Een oplossing die helpt is een progressieve kuur. Naarmate je kuur langer duurt opbouwen in androgene en anabole waarden. Als je tren aan het eind pakt dan heb je nog steeds een meerwaarde in je kuur omdat je feitelijk meer stimulerend effect bereikt. Nadeel is wel herstel; sommigen vinden herstel na tren lastig. (ik zou het niet weten want ik heb nooit zonder tren gekuurd) tren aan het einde geeft volgens logs hier op DBB een lastiger herstel dan tren in het begin. Maar je nakuur is ook fors.....ik zou tren a de laatste 8 wkn op 50mg ed pakken. Ik zou echt ed prikken! Ik zou niet tever onder onderhoud eten met tren, je valt toch wel af en je kan ook wat kilo's pakken als je niet te weinig eet.

En als je gaat cutten, wat je je mening over ECA, clen T3......

Dostinex ga je niet nodig hebben. Van tren krijg je geen gyno! Gyno is een oestrogeen probleem en al die prolactine verhoging van tren, ik dacht vroeger ook dat het zo was. Lees het topic van BC eens door op dit onderwerp!

Over je kuur, ik heb nu 3x een kuur gedaan met bold, 3x niks. Ik ga het niet meer kopen.
Aangezien je begint met winny lijkt het me logisch dat je eindigt met tren en niet begint met tren en winny om dan terug te vallen.

Als je kuurt wordt het effect steeds minder als je langer on bent. Een oplossing die helpt is een progressieve kuur. Naarmate je kuur langer duurt opbouwen in androgene en anabole waarden. Als je tren aan het eind pakt dan heb je nog steeds een meerwaarde in je kuur omdat je feitelijk meer stimulerend effect bereikt. Nadeel is wel herstel; sommigen vinden herstel na tren lastig. (ik zou het niet weten want ik heb nooit zonder tren gekuurd) tren aan het einde geeft volgens logs hier op DBB een lastiger herstel dan tren in het begin. Maar je nakuur is ook fors.....ik zou tren a de laatste 8 wkn op 50mg ed pakken. Ik zou echt ed prikken! Ik zou niet tever onder onderhoud eten met tren, je valt toch wel af en je kan ook wat kilo's pakken als je niet te weinig eet.

hoe bedoel je precies tren aan het eind/begin, dus dat je kuur er uit ziet ff als voorbeeld, test/mast om te cutten en of 8 weken beginnen of 8 weken eindigen met tren a 50ed als toevoeging?

zeg ik het zo goed?

hoe bedoel je precies tren aan het eind/begin, dus dat je kuur er uit ziet ff als voorbeeld, test/mast om te cutten en of 8 weken beginnen of 8 weken eindigen met tren a 50ed als toevoeging?

zeg ik het zo goed?

beginnen met winny + test en eindigen met test + tren, ik zou het zo doen. Of ik mast, NPP, primo erbij zou doen kan ik niet zeggen omdat ik zijn ervaring niet ken.

Hoe leg je mij dan uit dat ik op tren altijd prijs heb met gyno? En bij de rest niet?
Ik wil je wel geloven hoor... maar de praktijk zegt me iets anders.

Dostinex ga je niet nodig hebben. Van tren krijg je geen gyno!Gyno is een oestrogeen probleem en al die prolactine verhoging van tren, ik dacht vroeger ook dat het zo was. Lees het topic van BC eens door op dit onderwerp!

Ben nog niet zo thuis in de tren maar las pas geleden dit topic:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/trenbolone-gyno-361957/

Precies, lees GetbigXXL maar over dostinex en tren en gyno. Bestaat niet! Dostinex is een middel tegen te hoog prolactine maar dat heeft niks met tren te maken.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Hoe leg je mij dan uit dat ik op tren altijd prijs heb met gyno? En bij de rest niet?
Ik wil je wel geloven hoor... maar de praktijk zegt me iets anders.

Te hoog oestrogeen geeft gyno. Niets meer niets minder. En een gyno, wat is dat precies vraag ik me vaak af. Beetje jeuk in tepels noemt men al een gyno hier heb ik het idee. Maar lees het topic vraag het aan BC.

Precies, lees GetbigXXL maar over dostinex en tren en gyno. Bestaat niet! Dostinex is een middel tegen te hoog prolactine maar dat heeft niks met tren te maken.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Te hoog oestrogeen geeft gyno. Niets meer niets minder. En een gyno, wat is dat precies vraag ik me vaak af. Beetje jeuk in tepels noemt men al een gyno hier heb ik het idee. Maar lees het topic vraag het aan BC.
Jeuk? Je bedoelt een bol ter grootte van een dikke druif.
Met wat zou jij dan nog oestrogeen onderdrukken als 20mg nolva of 20mg aromasin niet helpt ? :)

Yep dat weet ik, maar om letro bij elke tren kuur preventief mee te laten lopen? Lijkt me niet zo ideaal toch?

Wel eens tren only geprobeerd of tren met test op 125mg (vervangingsdosis) en niets meer dan dat? Ik kan niet uit ervaring spreken want ik ken geen druif in mijn borst. Ik bedoelde vooral in zijn algemeenheid dat men op DBB iets heel snel een gyno noemt. Jij hebt er dus wel serieus last van. Uit de theorie en logisch denken kan ik niet verklaren dat tren een gyno geeft.

Lees trouwens eens dit topic en reageer er anders eens op, wie weet geeft Big Cat je een antwoord wat ik je niet geven kan. Ik begrijp het niet.http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/eigen-ervaringen-gyno-oxymetholone-trenbolone-352323/

Waarom bridge je niet lekker? 8-4-8 ofzo :)

Je moet tren alleen zetten als je vrijgezel bent heb ik uit zeer betrouwbare DBB bronnen gelezen

Terug
Naar boven