XXL Nutrition

wanneer werkt primo?

Status
Niet open voor verdere reacties.

klappert

Cool Novice
Waardering
2
Heb veel gezocht in andere topics, maar kan er eigenlijk niks over vinden.
Hoe lang duurt het voordat primo begint te werken?
En ik zit nu in week 5 van mijn 750 mg test e kuur. Trek em door tot 12 weken. Moet primo vanaf het begin meelopen, of kan het nu ook nog prima?

Groetjes,
Jurre

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

ben trouwens van plan 500 mg primo ew mee te laten lopen.

Het is een enanthaat ester.

Als je nog 7 weken primo gaat pakken kan je de eerste 2 daarvan beter 1000mg nemen zodat je nog op tijd wat merkt.

omdat primo relatief licht is, zou ik het vanaf het begin mee laten lopen omdat je anders gewoon redelijk weinig toegevoegde waarde heeft. Maar wat Jaytjuh zegt kan prima, gewoon lekker hoog doseren en dan kun je nu nog mee beginnen.

gr

Heb veel gezocht in andere topics, maar kan er eigenlijk niks over vinden.
Hoe lang duurt het voordat primo begint te werken?
En ik zit nu in week 5 van mijn 750 mg test e kuur. Trek em door tot 12 weken. Moet primo vanaf het begin meelopen, of kan het nu ook nog prima?

Groetjes,
Jurre

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

ben trouwens van plan 500 mg primo ew mee te laten lopen.

Primo werkt vanaf dag 1 zoals alle steroiden,korte of lange esters. Bij korte esters is er in het begin gewoon meer beschikbaar. Een lange ester bouwt zichzelf op als je 1 keer per week zet. Na 2 weken is het dubbel aan product beschikbaar. Na 4 weken begin je het verschil in kracht en massa te werken.

10 ml eerste week ... Gekkenwerk

Neemt je lichaam wel een gram aan primo op dan? Schijnt dat je met een hoge intake ook relatief veel uitpist toch? Heb dat ooit eens ergens gelezen

Neemt je lichaam wel een gram aan primo op dan? Schijnt dat je met een hoge intake ook relatief veel uitpist toch? Heb dat ooit eens ergens gelezen

Van die gram gaat er elke dag wat vrijkomen. Verspreid over 10 a 14 dagen, afhankelijk van hoe snel de actieve stof uit de ester vrijkomt. Het lichaam heeft een aantal beschikbare androgeenreceptoren, waarvan de meeste op de hoofdhuid en prostaat zitten. De actieve stof zal koppelen aan deze receptoren en een werking in gang zetten. De overblijvende stof zal door de lever gemataboliseerd worden in een inactieve, maar ook giftige stof, en deze wordt dan door de gal verwijderd.

De vraag is hoe lang blijven de androgeenreceptoren bezet door de actieve stof nadat ze de werking in gang hebben gezet. Als dit langer is dan de lever tijd nodig heeft om de overblijvende actieve stof te verwijderen, dan is een grotere hoeveelheid niet alleen nutteloos maar ook nog eens een stuk giftiger.

Dezelfde vraag kan je stellen bij de hoeveelheid androgeenreceptoren na langdurig gebruik. Er zijn 2 theorien. 1, na langdurig gebruik zal het lichaam het aantal androgeenreceptoren verminderen omdat het altijd een evenwicht zal willen bereiken. Dit doet het door zelf minder testosteron aan te maken, maar zou het dus ook kunnen door het aantal receptoren te verminderen. 2, hoe meer en hoe langer je gebruikt zal het aantal receptoren vermeerderen, omdat je lichaam de beschikbare stof wil opnemen ipv direct metaboliseren.

Laatst bewerkt:
volgens mij kun je beter dan winny of anavar nemen volgende week...laatste 6weken van je kuur als je droger wilt worden!
Heb je imo meer aan...al is winny op het eind ook omstreden!

Imo allemaal crap, cortisol stijgt zowiezo. Pak dan wat examesane, daaltie ook weer.

Zoiets hoorde ik laatst ook in de sportschool, maar volgens mij is dat bullshit

Waarom zou dit bullshit zijn? Het is mogelijk. Als de actieve stof geen receptoren heeft om aan te hechten dan zal het direct gemataboliseerd worden door de lever en zo via de urine en feces verwijderd worden.

Waarom zou dit bullshit zijn? Het is mogelijk. Als de actieve stof geen receptoren heeft om aan te hechten dan zal het direct gemataboliseerd worden door de lever en zo via de urine en feces verwijderd worden.

Als er geen ester aan zat idd, maar als het over een tijdsbestek van 2 weken vrij komt pis je het iig niet in 1 keer uit maar geleidelijk.
Dat laatste kan in zijn geval wel mogelijk zijn omdat hij al een tijdje receptoren bezet houdt, maar er zijn ook weer nieuwe receptoren bijgekomen lijkt mij.

Imo allemaal crap, cortisol stijgt zowiezo. Pak dan wat examesane, daaltie ook weer.

Je gaat wel een ander voordeel hebben. Je gaat op het einde een stof toevoegen die niet naar oestrogeen omzet en zo zal oestrogeen in het lichaam verminderen. Dit hangt natuurlijk af van welke stoffen je in de kuur gebruikt, maar op deze manier zou oestrogeen geleidelijk aan verminderd worden tot aan de nakuur.

Laatst bewerkt:
Je gaat wel een ander voordeel hebben. Je gaat op het einde een stof toevoegen die niet naar oestrogeen omzet en zo zal oestrogeen in het lichaam verminderen. Dit hangt natuurlijk af van welke stoffen je in de kuur gebruikt, maar op deze manier zou oestrogeen geleidelijk aan verminderd worden tot aan de nakuur.

Hij neemt nog 750mg testo tot het einde geloof ik. Dat wat jij zegt is idd erg goed, maar dan moet hij wel de testo 2 weken eerder stoppen.

Hij neemt nog 750mg testo tot het einde geloof ik. Dat wat jij zegt is idd erg goed, maar dan moet hij wel de testo 2 weken eerder stoppen.

Het is misschien beter ja, omdat het niet zeker is dat er voor de combinatie genoeg receptoren beschikbaar zijn. Je gaat de lever gewoon extra belasten als je meer gebruikt dan er beschikbare receptoren zijn. En als de theorie klopt dat het aantal receptoren over tijd verminderen bij gebruik, dan zeker.

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Als er geen ester aan zat idd, maar als het over een tijdsbestek van 2 weken vrij komt pis je het iig niet in 1 keer uit maar geleidelijk.
Dat laatste kan in zijn geval wel mogelijk zijn omdat hij al een tijdje receptoren bezet houdt, maar er zijn ook weer nieuwe receptoren bijgekomen lijkt mij.

Tuurlijk de ester gaat geleidelijk aan de actieve stof vrijlaten, maar als je boven de 500mg in totaal gaat is dat veel actieve stof per dag dat er vrij komt.
Dat hangt er vanaf welke theorie klopt. ik geloof dat je lichaam altijd een evenwicht zal willen behouden. Daarom dat het zelf minder testosteron gaat produceren bij gebruik. Dus het zou ook logisch zijn als men genoeg gebruikt en de productie plat ligt dat het lichaam het aantal receptoren gaat verminderen om dat evenwicht terug te bereiken.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja winny en dia heb ik ook. Het is dus mss beter om 1 van deze 2 te nemen?

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Zit idd op 750 test tot de laatste week. nog 7 weken dus.

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Je bedoeld examesane bij de primo?

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Als je nog 7 weken primo gaat pakken kan je de eerste 2 daarvan beter 1000mg nemen zodat je nog op tijd wat merkt.

1000 is idd wel erg veel. mss 750 ofzo. En daarna gewoon 500. Wil gewoon net iets harder en droger worden. Heb ook aan mast p gedacht. Maar na wat te hebben gelezen schijn je daar toch weer minder massa mee te pakken dan primo. Maarja, kan ook gewoon 20mg winny ed gaan doen ipv primo. Hou je volgens mij wel minder massa aan over.

Laatst bewerkt:
20 winny is te laag

• Topic Starter Topic Starter
nooit winny genomen, dus geen ervaring mee. Maar wat is dan een goede dosering? Heb orals gewoon 10 mg.

50 mg is heerlijk garandeer ik je kracht gains are insane

groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven