Bosna Animal Dutch Bodybuilder Lid sinds 25 mei 2006 Berichten 250 Waardering 0 12 jan 2007 #1 Mag je whey met warme melk mixen want ik heb gehoord dat de eiwitten dan gaan denatureren. Ik vind warme melk s'ochtends lekkerder. Klik om meer te lezen...
Mag je whey met warme melk mixen want ik heb gehoord dat de eiwitten dan gaan denatureren. Ik vind warme melk s'ochtends lekkerder. Klik om meer te lezen...
manofsteel Competitive Bodybuilder Lid sinds 1 mrt 2006 Berichten 2.136 Waardering 33 12 jan 2007 #2 mag wel, het is pas slecht als het boven de 60 graden komt meen ik me te herinneren
jacoba Ripped Bodybuilder Lid sinds 10 apr 2006 Berichten 3.054 Waardering 1 12 jan 2007 #3 Ik doe het altijd. Maar ja miss doe ik het altijd wel fout weet ik veel?? Ik die whey in mijn brinta 's morgens is ook warm ik ga geen koude brinta eten.
Ik doe het altijd. Maar ja miss doe ik het altijd wel fout weet ik veel?? Ik die whey in mijn brinta 's morgens is ook warm ik ga geen koude brinta eten.
SanderM Huge Freak Lid sinds 20 feb 2006 Berichten 7.437 Waardering 1 12 jan 2007 #4 manofsteel zei: mag wel, het is pas slecht als het boven de 60 graden komt meen ik me te herinneren Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... precies.. de eiwitten breek je volgens mij ook pas af als je ze gaat bakken ofzo boven een bepaalde temperatuur
manofsteel zei: mag wel, het is pas slecht als het boven de 60 graden komt meen ik me te herinneren Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... precies.. de eiwitten breek je volgens mij ook pas af als je ze gaat bakken ofzo boven een bepaalde temperatuur
B Berjee Cool Novice Lid sinds 8 jan 2007 Berichten 35 Waardering 0 12 jan 2007 #5 Ik heb gehoort dat de eiwitten al kapot gaan bij 47 graden
wazzup Gargantuan Beast 20 jaar lid 10.000 berichten Lid sinds 2 mei 2003 Berichten 34.296 Waardering 1.446 Lengte 1m89 12 jan 2007 #6 kijk maar bij dat topic dat gisteren is aangemaakt ofzo. http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/bakken-whey-eiwit-94375/
kijk maar bij dat topic dat gisteren is aangemaakt ofzo. http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/bakken-whey-eiwit-94375/
kfninjax Cool Novice Lid sinds 13 dec 2006 Berichten 139 Waardering 0 12 jan 2007 #7 jacoba zei: Ik doe het altijd. Maar ja miss doe ik het altijd wel fout weet ik veel?? Ik die whey in mijn brinta 's morgens is ook warm ik ga geen koude brinta eten. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... xD whey in je brinta xD.. kewl.. ga ik ook eens probere haha
jacoba zei: Ik doe het altijd. Maar ja miss doe ik het altijd wel fout weet ik veel?? Ik die whey in mijn brinta 's morgens is ook warm ik ga geen koude brinta eten. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... xD whey in je brinta xD.. kewl.. ga ik ook eens probere haha
DTdeg Novice Lid sinds 9 sep 2006 Berichten 25 Waardering 0 12 jan 2007 #8 kfninjax zei: xD whey in je brinta xD.. kewl.. ga ik ook eens probere haha Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... haah ja idd
kfninjax zei: xD whey in je brinta xD.. kewl.. ga ik ook eens probere haha Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... haah ja idd