MuscleMeat

Warming up tools

Wanneer komt er eigenlijk uberhaupt een punt dat je dingen als dit voor conditie purpose kan inplementeren bij je barbell training zonder teveel schade? Ik denk dat ik voor een airbike zou gaan. https://www.roguefitness.com/nl/rog...VDmN2rCDuUeWJIb2WAjOYAEvqVRv2_CRoCJCAQAvD_BwE

Het begint met warming up maar uiteindelijk wil ik ook wat gezonder, fitter zijn. Is goed voor alles. Maar niet ten koste van mijn barbell resultaten. Miss na novice fase ofzo?
Je hebt vele soorten conditie-training, ik heb het idee dat jij het pas conditie-training noemt als er een plasje trainen, zweet en kots rond die airbike ligt.
;)

Wat LISS zit het trainen amper in de weg, zeker als je niet kiest voor hardlopen.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt vele soorten conditie-training, ik heb het idee dat jij het pas conditie-training noemt als er een plasje trainen, zweet en kots rond die airbike ligt.
;)

Wat LISS zit het trainen amper in de weg, zeker als je niet kiest voor hardlopen.
Nee je brengt inderdaad een goed punt op! LISS training is wat ik zoek (kende de term niet). Als het kan op een airbike dan. Hoe dan ook. Dat is wat ik moet doen idd. En dan low impact (zoals dat niet is bij hardlopen)

Laatst bewerkt:
Kies je de row ook boven de airbike en waarom? Ik zit te denken wat te verkopen en dan dit te kopen, dus vandaar. Word mainly gebruikt voor goede warming up maar misschien ook wat consitietraining hier en daar. Hoofd gebruik is goede warming up full body though.
Misschien ook wel hierom, ik heb nog geen ervaring met een airbike, maar je hoort vaker onderstaande. Met een row erg kan je beide doen.
Ik heb onlangs voor de tweede keer (jaja, ezel en een steen) een Rogue echo bike gekocht. Ik vind het niets, het sloopt je, je kan niet ff relaxed een half uurtje cardio doen na een krachttrainsessie dus heb hem (al)weer verkocht.

Terug
Naar boven