XXL Nutrition

Wasup dan...

Bezoekers in dit topic

Stekkertje los in zijn bovenkamer
 
Nee man mijn oma is lief... maar goed ik ga er weer een jaartje vandoor...

take care all!

Ik vind ze ook heel lief! Zonder tanden kan ze heerlijk ppen. En trillen dat ze doet... Geweldig. Ze is het helaas tien minuten later weer vergeten, maar ik ben weer enkele dagen erg gelukkig!
 
Hey D-U-N-K, schatje... Mss heb je mijn post in het 'hou van jullie' topic niet gelezen.. Maar ik vind je zo leuk en lief,

WIL JE MET ME TROUWEN?

:roflol:
 
Heb je nick ook wel is ergens gezien ja:) Welcome back:D
 
DUNK = Bas Hofkens = G-A-Y
:verneder:
 

Jij hebt tijd over. Maar wel apart om dat terug te lezen. zal maar niet zeggen dat er dingen zijn veranderd, hier zal niemand dat geloven, aangezien ik de titel "gay" op mijn naam heb staan. Maar het maakt niet uit, ik heb toch wat jaartjes terug nog best leuke conversaties gehad als ik echt niks te doen had.
Wel duidelijk dat het niet helemaal mijn forum is qua smaak, maar mensen proberen je hier wel serieus te helpen. Sommige dan of course...
 
ben je nog steeds metro? of ben je een andere richting ingeslagen?
 
ben je nog steeds metro? of ben je een andere richting ingeslagen?

Zal niet zeggen dat ik nu totaal anders ben.
Ligt er alleen aan hoe je het zegt hé.
Ik denk dat het hier al gauw verwijfd overkomt enigzins door hoe ik het vertel en enigzins omdat mensen met elkaar mee praten.

Ik houd nog steeds van er goed uitzien, maar wie niet?
 
ja oke want in amerika is er weer een nieuwe trend om zo veel mogelijk holbewoner achtig te zijn
 
Zal niet zeggen dat ik nu totaal anders ben.
Ligt er alleen aan hoe je het zegt hé.
Ik denk dat het hier al gauw verwijfd overkomt enigzins door hoe ik het vertel en enigzins omdat mensen met elkaar mee praten.

Ik houd nog steeds van er goed uitzien, maar wie niet?

Je bent toch niet zo'n homo die z'n wenkbrauwen epileert he?
 
Je bent toch niet zo'n homo die z'n wenkbrauwen epileert he?

Nee ik epileer m'n wenkbrauwen niet... jij eet toch geen 22 eieren op een dag waarna je je inspuit met siliconen he?
stereotypes hier...
 
Is dat een stereotype dan? Dat bodybuilders 22 eieren per dag eten, en zich inspuiten met siliconen?

Dunk met streepjes is gewoon een heel emotioneel persoon jongens. Pest 'em niet zo.
 
Is dat een stereotype dan? Dat bodybuilders 22 eieren per dag eten, en zich inspuiten met siliconen?

Dunk met streepjes is gewoon een heel emotioneel persoon jongens. Pest 'em niet zo.

Uh ja...

Je wil niet weten hoeveel gasten ik spreek uit de sportschool en als die een huge mother****er zien dat zeggen, eerlijk gezegd zijn dit juist de gasten die niet weten hoe het moet, maar dit wordt vooral gezegd door mensen die erniks vanaf weten.

Precies dus wat jullie ook tegen mij zeggen.

We leven in 2006...
 
Je werd toen al gedissed.

En nu weer.

Haha.

Maar toch... voor nu: Welkom terug :D
 
Back
Naar boven