philippe_no
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Dit is mijn vorige post:
Wat denk jij dan dat een goede combo is om een kilootje of 4à5 te winnen maar toch droge harde massa?
Mijn stats:
*geen kuurverleden
* 1m83, 78kg, 4 jaar trainen, aangepaste voeding
ps: volgens electronische vetpercentagemeter heb ik maar 7.8% maar weet dat dit niet klopt. Ik heb precies een klein mini vetlaagje over heel mijn lijf hangen en hoop dit op deze manier ook helemaal weg te krijgen....
Is dit een goede mogelijke oplossing:
week 1 - 8: 400 ml primo
week 3-8: winstrol tabs 50 mg/dag
+ nakuur
Of zou ik met deze kuur zelfs helemaal geen libido-kick krijgen?
Maar zou het mss niet beter zijn van de primo te stacken met masteron dan heb ik toch een afgeleide test zoals DBC zei, en zullen mijn gains toch zowat hetzelfde zijn als met de winstrol..
Of zie ik dit helemaal fout
??
Wat denk jij dan dat een goede combo is om een kilootje of 4à5 te winnen maar toch droge harde massa?
Mijn stats:
*geen kuurverleden
* 1m83, 78kg, 4 jaar trainen, aangepaste voeding
ps: volgens electronische vetpercentagemeter heb ik maar 7.8% maar weet dat dit niet klopt. Ik heb precies een klein mini vetlaagje over heel mijn lijf hangen en hoop dit op deze manier ook helemaal weg te krijgen....
Is dit een goede mogelijke oplossing:
week 1 - 8: 400 ml primo
week 3-8: winstrol tabs 50 mg/dag
+ nakuur
Of zou ik met deze kuur zelfs helemaal geen libido-kick krijgen?
Maar zou het mss niet beter zijn van de primo te stacken met masteron dan heb ik toch een afgeleide test zoals DBC zei, en zullen mijn gains toch zowat hetzelfde zijn als met de winstrol..
Of zie ik dit helemaal fout
??