idd cool!
die vraagtekens waren omdat ik in eerste instantie geen plaatje zag.........traag internet waarschijnlijk!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd cool!

Ja, masallah en own had ik al eerder gedaan zo (die foto staat ook ergens in het topic). De rest heb ik er gisteren snel aangeplakt.
Ik ben ook wel best trots op de own in deze foto, en in de andere own-shops. Hij heeft zeer shoppable foto's

Wat als ik via hyves een foto van flyingfox heb kunnen bemachtigen waarvan we kunnen concluderen dat hij de verloren tweelingbroer van klusmier is.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ok ok, ik geef toe, ik heb echt een dorky gezicht. Maar ik ben wel buff!Wat als ik via hyves een foto van flyingfox heb kunnen bemachtigen waarvan we kunnen concluderen dat hij de verloren tweelingbroer van klusmier is.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat als de nieuwe hiekie worst op de markt komt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ok ok, ik geef toe, ik heb echt een dorky gezicht. Maar ik ben wel buff!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oja, dat netlog profiel, ik was het al vergetenwat als flying fox' hoofd toch op dbb komt te staan.
![]()

Wat als Own Sculpturer, Sanca, Bascross, Masallah, AlexT en Jasaja een DBB meet houden met een thema:
![]()