AndroidHealthClinic

Wat als....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoho, wat is jesaja populair zeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.362
Wat als Olddutch een toko opent:

dm8doz.jpg

[zelf gemaakte pic in Arnhem ^^]

wtf :eek:

de eigenaar krijgt een process aan zijn broek, mijn goede ongeschonde naam te benutten voor zijn hotel :mad:

hahah lo l!!!

wat als GorillOr een drankje in de cafetaria gaat nuttigen :

deathmetal_mall.jpg
:devil:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.369
wat als het sexytime is voor jonko?

wat als klusmier en bigt een kind zouden hebben

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat als sanca een highfive wil doen?

wtf_wtf.jpg

wat als marky zichzelf is?

ugly_mofo.jpg

haha omg man !! wat een gekken !

Waar blijf je ze maar halen foxxieroxxie :roflol:

wat als ik 3 weken 4x per week isolatieoefeningen doe (splitje) en dan 1 week ga hitten! geen zin om hier een apart topic voor te maken...

mijn info: 3 jaar geleden begonnen met gym trainen, altijd 2-3keer per week ge fullbody'd 1,5 jaar lang, daarna half half jaar thuis UB/LB split en nu een jaar niks + bulk, 20%+ met redelijk veel massa (100kg 1.80)

lijkt dit slim om comebackje mee te maken? euhmmm ik ben van plan 2x per week cardio en cutten, als ik op mn grens zit, 3x cardio en eventueel andere KT..

bvd!

enjee's comeback ;)

wat als ik 3 weken 4x per week isolatieoefeningen doe (splitje) en dan 1 week ga hitten! geen zin om hier een apart topic voor te maken...

mijn info: 3 jaar geleden begonnen met gym trainen, altijd 2-3keer per week ge fullbody'd 1,5 jaar lang, daarna half half jaar thuis UB/LB split en nu een jaar niks + bulk, 20%+ met redelijk veel massa (100kg 1.80)

lijkt dit slim om comebackje mee te maken? euhmmm ik ben van plan 2x per week cardio en cutten, als ik op mn grens zit, 3x cardio en eventueel andere KT..

bvd!

enjee's comeback ;)

Goed begin van je comeback :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven