MuscleMeat

Wat ben je ooit eens vergeten

Ik was ooit vergeten op de hogeschool dat ik examen had vanaf 09.00... kwam ik die late middag in het lokaal... geen kat meer te zien.

Zonet met het afgieten van de macaroni bijna vergeten het vergiet in de bak te zetten... :)

ik was een keer met sporten vergeten me sportbroek aan te trekken had wel me schoenen aan dus stond daar in me tanktop boxer en schoenen

ben een keer me vliegticket vergeten op het vliegveld van glasgow. Wilde ik het vliegtuig instappen maar kon niet omdat ik me ticket kwijt was. Gelukkig lag die nog op de plek waar ik hem had achtergelaten, bij het gedeelte waar je koffers etc gechecked worden...ben ff de naam ervan kwijt.

Haha als ik sommige dingen hoor :roflol:

Ik heb echt een agenda in mn hoofd, ik vergeet nooit wat. Wat ik wel vaak heb is dat ik de deur uit loop en steeds terug moet omdat ik weer wat kleins ben vergeten bijvoorbeeld een pasje van de sportschool, fietssleutel etc.

idd

voorbeeld:

s'ochtend klaar gemaakt om naar werk te rijden, ik stap dus naar de auto. Onderweg herinner ik me dat mijn gsm nog binnen ligt, dus terug naar huis. Weer naar de auto, maar dan herinner ik me dat m'n portefeuille in m'n sporttas zit, dus weer naar binnen om tot de conclusie te komen dat ik gisterenavond m'n sporttas nog in de koffer heb laten zitten..

Te vegen na het poepen!
Maar droeg een string, dus koekte gewoon rond de veter.
Later een keer op en neer bewegen en was weer schoon!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Gisteravond en vandaag vergeten dat ik niet in me ogen moet wrijven nadat ik tijgerbalsem op me nek heb gedaan. En ook dat als ik wat later aan die plek voel ik eerst me handen moet afspoelen voordat ik in me ogen wrijf. Tijgerbalsem brand echt in je ogen xD

Sleutels zovaak ergens laten liggen,
Tentamens vergeten
Pasje in pinautomaat bij de winkel laten zitten
Hele avond met leeslampje aan in de auto rijden, hele avond je afvragen waarom de **** je alles zo moeilijk kan zien buiten haha. :P
Pasje voor aclo vergeten, kan je weer terugfietsen en weer heen.

Condoom.

Vroeger toen ik nog naar de sportschool ging vergat ik enorm vaak m'n handdoek (was eig meer een schotelvod) in de zaal. Heb zo tientallen keren terug naar binnen moeten gaan om m'n handdoek te gaan zoeken, tot op een moment dat ik het echt beu was en maar geen meer meenam.

Vergeten de motor aan te zetten/muziek uit te zetten tijdens good times met meisje. Accu leeg, kondenwe AnwB bellen.

PS3 spellen van een vriend vergeten toen ik de deur uit ging. Ik terug, naar boven lopen om die spellen te pakken, ik leg ze in de keuken neer en neem ff snel een slok drinken, ik ga de deur uit, vergeet ik WEER die spellen, weer terug... ****ing dom.

Ik ben wel eens vergeten m'n schoenen aan te doen voor ik naar school ging, kwam dus aan op pantoffels...

kheb nogsteeds het spel van de WII, Smash Brothers van een maatje ( al 2 jaar om je te schamen )

Koelbox met eten vergeten na het werk te nemen...
Sporttas vergeten mee te nemen naar fitness... pas achter komen als je de kleedkamer binnen loopt..

Schoenen vergeten aan te doen naar school :roflol:
Een km verder (met de fiets) kwam ik er achter dat ik mijn slippers nog aan had.. :D

Terug
Naar boven