Fitness Seller

Wat ben je ooit eens vergeten

Ik heb wel is een droom gehad dat ik mijn kleren vergeten was aan te doen naar school, no fun

Lol @ je vrouw vergeten.

vergeten te eten, rofl :(

Jerrycan benzine voltanken, weg willen rijden zonder de jerrycan mee te nemen..:o

ben ooit es mn gloednieuwe gsm op het dak van mn wagen vergeten
ik vertrok met de wagen, het was warm, dus deed mn trui uit, maar legde eerst mn gsm op t dak van mn auto, vervolgens trui achteraan de auto in gezwierd en de auto in gestapt zonder de gsm te nemen
2 straten verder hoor ik een boenk (de gsm die van de wagen viel), ik dacht dat er iets los in mn kofferbak lag, en zwenkte paar keer links rechts, maar hoorde nix meer
5 km verder wou ik plots mn vriendin bellen, schrik sloeg me om het hart toen ik besefte dat de bonk die ik 5min ervoor gehoord had, mn gsm was die van het dak van mn wagen gevallen was
dan als een mad man terug gereden naar die plaats en zag hem daar al van in de verte midden de baan liggen
was al blij dat er hem geen "eerlijke vinder" weggenomen had
dan nog altijd bang bij het naderen dat hij zou platgewalst zijn v/e andere wagen
maar bleek niet het geval te zijn, hij was "unharmed"
ik reed ernaast met mn wagen zodanig dat ik zelfs niet hoefde uit te stappen, maar enkel mn portier hoefde open te doen en hem zo kon pakken
terwijl ik me voorover boog met mn kont nog in mn autozetel om de telefoon te pakken, kwam er een wagen achter me die moest stoppen daar ik midden de weg stil stond, draai ik me om, zie ik mn ouders in die wagen zitten
verstonden ze natuurlijk eerst niet wat ik daar in godnaam aan het doen was..

ik ben de huissleutel wel eens vergeten terwijl er verder niemand thuis was :(

ik ben de huissleutel wel eens vergeten terwijl er verder niemand thuis was :(

Haha komt me bekend voor, maar ik ben niet bij de pakken neer gaan zitten.

Kwam terug van In Qontrol in Amsterdam helemaal wappie. Niemand thuis, en ik wou zooooooo graag naar binnen. Ben om het huis heen gelopen op zoek naar de reserve sleutel maar die lag er niet. Ik denk k*tzooi. Ben op het dak geklommen en over het dak naar een plat gedeelte (is zegmaar een overkapping op ons terras) en daarboven zit mijn raam.. en die stond dus op een kier. En ik laat altijd de garagesleutel op mn buraeu slingeren dus ik was aan het bidden dat hij er weer zou liggen en ja hoor! Ik ben het dak weer afgeklommen en in het hout/rommelhok achter het huis een soort van vishengel gemaakt van hengsels van emmers. Vervolgens klim ik het dak weer op en sta ik met m'n bloeddoorlopen ogen door een kier van 10 cm naar sleutels te vissen, komt mn buurman eraan. Hij dacht eerst dat ik een inbreker was want ik had een donker vest aan met capuchon op dus hij begint te schreeuwen :roflol: Maargoed niks aan het handje want hij had vrij snel door dat ik het was. Toen heeft hij de hengel nog langer gemaakt met spul wat hij had, want ik kon er net niet bij.

En toen EINDELIJK dat magische moment, ik had de sleutels. Oh man wat was ik blij. Inbreken like a boss in m'n eigen huis. Maarja zet je wel aan het denken want een willekeurige inbreker had het ook gekund

Voordeur dichtgesmeten terwijl de huis en m'n autosleutels nog binnen lagen. Huis niet in en auto niet in. Ffuuuuu!

• Topic Starter Topic Starter
kheb nogsteeds het spel van de WII, Smash Brothers van een maatje ( al 2 jaar om je te schamen )

haha, ik heb hier nog iets van 3 snes games liggen van laaaaaaaaaang geleden die ik telkens vergat aan 3 verschillende mensen terug te geven :roflol:

Op dit moment liggen mijn trainingsjack en sportschoenen nog in RawPowerBaarn ( heen en weer zo n 270 km rijden)
Heb ik de kluissleutel van me kluisje van het restaurant waar ik een paar weken gelden ontslagen ben nog aan me sleutelbos hangen (ze hebben een tekort aan kluisjes maar ik hou um lekker zelf als aandenken)
ik heb net gejunked omdat ik dacht dat ik geen kip/rijst meer op voorraad had, vergeten in de koelkast in de garage te kijken
Ik moet voor school op een site wat huiswerk maken, ben we w8woord en accountnaam vergeten
en (ja hier schaam ik me echt zwaar voor) ik ben tijdens het trainen vandaag een oefening vergeten :(

dat ik vaak de condoom vergat met schareltjes omdat ik er van uit ging dat die smerige sl*tten er zelf een zouden hebben. Vervolgens maar 2 uur naar een of ander k*t film zitten kijken samen op de bank met een keiharde boner.

dat ik vaak de condoom vergat met schareltjes omdat ik er van uit ging dat die smerige sl*tten er zelf een zouden hebben. Vervolgens maar 2 uur naar een of ander k*t film zitten kijken samen op de bank met een keiharde boner.

Ook niet ff flink laten afzuigen? matig hoor kuki

Vergeten door te trekken toen ik klaar was met poepen ( Srs )

Ooit m'n lul vergeten terug in de broek te doen na het pissen...cliché be clichés...****ing embarassing

M'n dop voor op m'n benziningang aan m'n auto. Weggereden terwijl ie nog op mijn dak lag. Na het wegrijden hoorde ik de hele tijd iets op m'n dak ratelen, wat ik al vreemd vond, en toen ik een scherpe bocht had genomen was het geluid plots verdwenen. Tijdje later realiseerde ik me dat het die dop was die ik had gehoord.:o

wat heb je daarna gedaan? teruggevonden? kan me moeilijk voorstellen waar je dat zou kunnen kopen.

ot: al 3 keer op 3 weken tijd mijn tas met boterhammen vergeten. komt mijn me die steeds brengen:o:o:o:o:o

wat heb je daarna gedaan? teruggevonden? kan me moeilijk voorstellen waar je dat zou kunnen kopen.

ot: al 3 keer op 3 weken tijd mijn tas met boterhammen vergeten. komt mijn me die steeds brengen:o:o:o:o:o

Tijdje achter gezocht maar niet teruggevonden. Wist ook eerst niet hoe je aan zoiets kon geraken maar blijkbaar kan je dat gewoon in de garage krijgen voor zo'n 10€.

Ik kwam toe in de sportschool, Passage, en wat blijkt? Trainingsbroek thuis vergeten. Ik had zo'n zin om te trainen dat ik getraind heb in mijn spannende boxershort. Wel met een lange t)shirt. Als ik er aan terugdenk schaam ik me dood.

Terug
Naar boven