- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb wel is een droom gehad dat ik mijn kleren vergeten was aan te doen naar school, no fun

Ik heb wel is een droom gehad dat ik mijn kleren vergeten was aan te doen naar school, no fun

ik ben de huissleutel wel eens vergeten terwijl er verder niemand thuis was![]()
Maargoed niks aan het handje want hij had vrij snel door dat ik het was. Toen heeft hij de hengel nog langer gemaakt met spul wat hij had, want ik kon er net niet bij.kheb nogsteeds het spel van de WII, Smash Brothers van een maatje ( al 2 jaar om je te schamen )

dat ik vaak de condoom vergat met schareltjes omdat ik er van uit ging dat die smerige sl*tten er zelf een zouden hebben. Vervolgens maar 2 uur naar een of ander k*t film zitten kijken samen op de bank met een keiharde boner.

wat heb je daarna gedaan? teruggevonden? kan me moeilijk voorstellen waar je dat zou kunnen kopen.
ot: al 3 keer op 3 weken tijd mijn tas met boterhammen vergeten. komt mijn me die steeds brengen![]()