XXL Nutrition

Wat doe je NU?

Nu ga ik even eten en neem een bakje koffie...

Ben nu aan het eten en m'n mail door worstelen. Straks weer de rest van de dag in vergadering, saai. :(

Voor alle mensen die ziek zijn, beterschap.
Zoals ik me nu voel zal ik jullie spoedig volgen. :mad: :(

ik zit mezelf te motiveren om verdomme aan mn onderzoeksvoorstel te beginnen..

• Topic Starter Topic Starter
Net ontbeten met een lekker wijf op Discovery dat Griekenland bezocht...dat wordt mijn toekomst-oord, oh wat mooi!

Even m'n mail doornemen en dan naar de sportschool, omkleden en aan m'n eerste avond beginnen in het ziekenhuis.

Ik ben net terug van trainen ik heb middag dienst dus ik mag werken van 15:30 tot 23:30 :D

ga nu ff wat rijst en kip eten en nog ff chillen op de bank.

In te storten hier... 2 uur pas gaan slapen. En 6 uur de wekker :(
De cup a soup helpt wel ( even )

woningbouw neem GVD die klote telefoon op ik wacht al ruim 18 minuten... :mad:

Aaahh wil naar huis, wil TRAINEN!!! Moet groeien!!!

DBC01 zei:
Net ontbeten met een lekker wijf op Discovery dat Griekenland bezocht...dat wordt mijn toekomst-oord, oh wat mooi!

Even m'n mail doornemen en dan naar de sportschool, omkleden en aan m'n eerste avond beginnen in het ziekenhuis.

Ben je zuster geworden? Pas maar op dat ze niet in je billetjes gaan knijpen dan.

Uitbuiken van mijn kwark met muesli... Dat spul ziet er na een uurtje btw echt uit als iets wat al eens gegeten is geweest...

Ik ben ook aan het eten

Ik ben een Sun storedge 6320 aan het herconfigureren (twee zelfs), (2 * ) 2 * 800 GB aan diskruimte, en traag dat het gaat .....

Computer afsluiten op mijn werk, tijd om te trainen !

Ruzie maken met m'n ma over "weer een pot" supplementen erbij.

Kwark aan het eten.. en in twijfel of ik straks weer broccoli zal eten of toch maar boontjes...

JFS zei:
Ruzie maken met m'n ma over "weer een pot" supplementen erbij.

Troost je als je ooit samen woont met een leuke dame dan zal dat gezeur niet minder worden :rolleyes: Hier hetzelfde.. want voor een kuurtje/supps kun je ook leuke nieuwe schoenen of kleren kopen ??? :( :D

Beetje radar/ the box/ mtv/tmf aan het kijken en internetten...

Dadelijk een bakkie kwark en op tijd naar mijn nest. Vandaag weer het eerst naar mijn werk en beredruk. Een paar klanten geholpen maar druk druk :cool:

Hoorde van mijn baas dat het wel een maand van 1 of 2 kan duren voordat er een nieuwe auto besteld kan worden. De auto moet eerst officieel als gestolen zijn opgegeven voor de leasemaatschappij. Ik heb nu tijdelijk een mazda 3 sport te leen. Leuk bakkie :cool:

Ik heb net vanuit bed een beetje tv gekeken..

Nu even lezen wat er hier allemaal te doen is...

net ff ge-photoplay-d

Terug
Naar boven