Fitness Seller

Wat doe je NU?

Ik ben aan het bedenken hoe we van Schroef een ovenschotel kunnen maken. :cool:

Ben goed bezig ziek te worden!! :(

Maar dat is geen optie, trainen zal ik. Al moet ik 6 multivit taps per dag naar binnen gooien! :mad:

2 Telderman.. als je ziek ben moet je je lichaam rust geven om te herstellen.. Als je ziek bent en je fgaat trainen geef je je lichaam niet genoeg energie om te herstellen.

Blijf gewoon een dagje of 2 thuis en ga dan weer lekker trainen.

Schroef ook verkouden maar ik ga gewoon door :D

Purple zei:
2 Telderman.. als je ziek ben moet je je lichaam rust geven om te herstellen.. Als je ziek bent en je fgaat trainen geef je je lichaam niet genoeg energie om te herstellen.

Blijf gewoon een dagje of 2 thuis en ga dan weer lekker trainen.

Bedankt Purple.

Ik weet dat ik het rustig aan zou moeten doen. Maar ben net zo lekker bezig.
Heb m'n oude gewicht weer terug en sta nog droger als toen.
Het zou balen zijn als ik nu weer terug val. :(

Ik probeer gewoon een beetje naar m'n lichaam te luisteren, die geeft wel aan waarneer het wel of niet kan. ;)

En wat ik nou ga doen is: M'n comp. uitzetten op m'n motor springen en bidden dat het droog blijft.

Ik zit m'n rijstmaaltijd naar binnen te werken, ga straks de avondcheck doen in de serverruimte, daarna spulletjes pakken, richting bus, thuis omkleden, eten, trainen, internetten/gamen, rukken, slapen.

:thumb:

ik ben nu lekker muziek aan t luisteren op mn mooie maxfield g1 :D

audio bully's: (all together)

THERE THINGS I HAVENT TOLD U
I GO OUT LATE AT NITE
WE DONT CARE
WHAT THEY SAY

bob marley:
could u be looooooooved
and be belooooooove
dont let them fool ya
or even try to school ya....

haha zo kan ik nog wel ff doorgaan :D
ben echt tevreden met dit dingetje

pannekoeken bakken :D

powerkwark te eten........

Wachten tot ik om half twaalf mijn pot kwark mag opeten.

tandenpoetsen

truste lieverds.

kwark eten en nog wat mail's de deur uit pleuren,en aan het denken of ik Big-T een P.M ga sturen voor een naams wijziging,vind die breezha sT niet echt kwel meer :D

Voor de rest ga ik zo slapen en morgen naar het stort,ow wacht dat ik ik morgen ook tikken :P

trusten lieverds

ScHrOeFjE zei:
kwark eten en nog wat mail's de deur uit pleuren,en aan het denken of ik Big-T een P.M ga sturen voor een naams wijziging,vind die breezha sT niet echt kwel meer :D

Voor de rest ga ik zo slapen en morgen naar het stort,ow wacht dat ik ik morgen ook tikken :P

trusten lieverds

Jeetje dat valt me nu pas op die breezahsT. Stuur ff heel snel een PM!

Ik wacht tot het 10 uur word, dan mag ik weer wat eten en dan lekker naar school voor 2 uurtjes :) Vanmiddag autorijden.... Vanavond spinnen

EBen aan het ontbijten...

Terug
Naar boven