Fitness Seller

Wat doe je NU?

Ik ben lief dus ik vecht niet...

Ik kijk alleen.

..nog steeds aan het knokken...

Ik zit mijn kerstmenu in het Frans te vertalen om het feit dat alle ingredienten bij de aldi (en lidl) gekocht zijn helemaal te verbergen :D (dat vertel ik ze achteraf wel)

Gaaaaaaaaaaapp ... geen zin om me nest uit te komen... Beetje lexa te gluren ... Blijft leuk die vage vrouwtjes

Ik heb een dikke bass op de stereo aanstaan en luister daar met een half oor naar.

Verder ben ik het moment dat ik moet gaan opruimen hierzo in huis aan het uitstellen.

ScHrOeFjE zei:
heeft M.M ook al vakantie dan?:D

grappemaker jij he Schroefslet, kijken of je nog zo lacht als ik straks iets anders in je reet kom zetten, een heipaal bijv.

ontopic: ik ben wakker aan t worden, straks ff naar de stad daarna benen trainen en vanavond naar de kinderdisco

Man-Mountain zei:
grappemaker jij he Schroefslet, kijken of je nog zo lacht als ik straks iets anders in je reet kom zetten, een heipaal bijv.

ontopic: ik ben wakker aan t worden, straks ff naar de stad daarna benen trainen en vanavond naar de kinderdisco
een hij paal een spuit en kerst boom ach ik word er niet meer warm of koud van.....:D

en wat ik nu aan het doen ben mijn msn lijst aan het indelen....

En paars ff toevoegen :D

ik eet muesli en vraag me af of de wereld anders is als ik mijzelf in de klerenkast ophang

:P

@schroef Wie wil jou nou in zn msn lijst...zon ontoerekingsvatbare allochtoonse zeeuw :D

Ben nu ff m'n Pre-training voedselpakket naar binnen aant werken, bestaande uit:

4 sneeen brood
rookvlees
kalkoenfilet
banaan
shakie

(of was dat een ander topic?:P)

verder nog ff de gangsta aant uithangen met Omerta,
en een cd'tje van Nalin aan het draaien, om alvast in de kerststemming te komen :D

melk aan het drinken en aan het realiseren dat dit waarschijnlijk weer zo'n heel lang topic gaat worden.
En aan het luisteren naar Del tha Funkee Homosapien.

Hehe schroef ik heb geen msn op mijn werk...

instaleren dan :rolleyes:

Of nog beter: e-messenger! msn op internet :D

Terug
Naar boven