Fitness Seller

Wat doe je NU?

Haha kan hier niets installeren... Krijg ik gelijk gezeur..

Thuis heb ik het wel.

Wat ik irritant vind als mensen je toevoegen en ik accepteer. Vervolgens zijn ze eens online en vraag ik wie nu diegene is die me toegevoegd heeft en dan ineens weten ze niet hoe je in hun lijst kom. En beginnen ze te zeggen dat ik hun toegevoegd heb. Mhmmm net alsof ze van niets weten of zeggen ze dat ze mijn adres via via hebben gekregen en vraag ik van wie dat af kwam weten ze dat ook weer niet te vertellen. Maar willen ze ineens wel alles weten van je.

Purple zei:
Haha kan hier niets installeren... Krijg ik gelijk gezeur..

Thuis heb ik het wel.

Wat ik irritant vind als mensen je toevoegen en ik accepteer. Vervolgens zijn ze eens online en vraag ik wie nu diegene is die me toegevoegd heeft en dan ineens weten ze niet hoe je in hun lijst kom. En beginnen ze te zeggen dat ik hun toegevoegd heb. Mhmmm net alsof ze van niets weten of zeggen ze dat ze mijn adres via via hebben gekregen en vraag ik van wie dat af kwam weten ze dat ook weer niet te vertellen. Maar willen ze ineens wel alles weten van je.
EUH nou ik weet wel wie je bent hoor :D

en jij weet vanaaf ook wie ik ben ;)

en wat ik nu aan het doen ben? naar M.M aan het luisteren denkt dat ik paars aan het versieren ben ....hij zit me te vertellen over rijpe vrouwen :D

Weer is het hier op mijn werk vreselijk saai...

Heb nu al 3 bakjes koffie voorgeschoteld gekregen. Wel lekker kan ik een beetje wakker worden.

Pff.. het sneeuw... Misschien straks nog even een sneeuwman maken.

Hmm, ik zit hier nu lekker in alle vroegte op te drogen van die leuke regenbui :o

gelukkig ben ik niet nat geregend/gesneeuwd...

Nog steeds saai hier

ik zit hier nu half naakt naar de avatar van Purple te kijken. :eek: :p

Ach ja na een paar minuten ben je daar wel weer op uitgekeken.

Na anderhalf uur in de file op de N11 lekker aan de foon gehangen nu eindelijk op me werk..

1e bak koffie weg .... hoor net dat ik vrijdag gewoon tot 5 uur mag blijven :(

Zit op het werk, tijd voor een kleine pauze is momenteel toch niet veel te doen, tijd voor een Espresso ;) .

Ik werk vrijdag ook tot 5 uur.. ze heben nog niets gezegd over eerder stoppen. Hoop het wel.

Ik zit lekker te genieten van een bak koffie,En nog na te lachen van mijn post van gisteren waar ik jullie zo heerlijk mee heb laten schrikken :D :roflol:

En te denken of ik om 12:00 naar de gym ga of om 14:00

p.s paars gaan we samen een arnie sneeuw pop maken? :D ;)

Mhmm schroef leuk.. Goede ideeen heb jij...

Purple zei:
Mhmm schroef leuk.. Goede ideeen heb jij...
Moet ik wel ff zeggen dat het hier in zeeland niet sneeuwt dus ik kom wel ff langs en kijk ik je baas lief aan en zeg ik "paars en ik gaan arnie sneeuw pop maken en JIJ moet paars betaald verlof geven tot de 21e :D" Heb je ook wat vakantie,iemand moet voor je zorgen ;)

Hmm .. vanavond eens een gym opzoeken die open is ...:(

Als ik ooit nog thuis kom met die 10 cm dikke sneeuw die ze verwachten :eek:

Denk niet dat ik vrij krijg voor zolang...

Misschien dat ik wel een uurtje buiten mag spelen. Ik ben namelijk erg lief en hij vind vast dat ik dat wel verdien. Vandaag heeft de directeur zelfs koffie bij me gebracht.

Absolutely zei:
Hmm .. vanavond eens een gym opzoeken die open is ...:(

Als ik ooit nog thuis kom met die 10 cm dikke sneeuw die ze verwachten :eek:

Ik wil ook wel naar een gym.. alles beter dan hier zitten...

Maar ja ik mag vanavond weer.

Adema... niet echt lief...

Mhmm.. pas op ik kom er wel achter waar je woont.

Terug
Naar boven