MuscleMeat

Wat doen jullie als je in een ader zit?

Ruff-E

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ben wel benieuwd eigenlijk daar er meerdere opties zijn.

Trek je de naald iets terug en aspireer je opnieuw of haal je hem er helemaal uit, nieuwe erop en zoeken naar een andere injectieplek? Laat je het bloed erin zitten of spuit je dat eruit? Enzovoorts.

Bring it on.

Ik trek em er natuurlijk eruit en verwijder het bloed uit de spuit en zet em dan opnieuw.

maar het is toch geen probleem als je je eigen bloed terugspuit?

Testo zei:
Ik trek em er natuurlijk eruit en verwijder het bloed uit de spuit en zet em dan opnieuw.
ben je dan niet bang dat je een of twee druppeltjes gear verwijderd uit de spuit?

Heb het bijna nooit , maar ook al heb ik et dan trek ik em stukkie terug en rag em er dan wat schuiner erin...ook al is er dan weer bloed dan zet ik em ergens anders,...(met andere naald en bloed uit spuit)..

Wat ****en mij die paar druppels nou,bro?

Als ik die ene keer dat dat eens gebeurt me daar druk over moet maken is het wel heel erg hoor.:D

Hoeft er niet terug uit je kan gewoon opnieuw proberen door even wat terug te trekken. iedereen handeld het anders af.

vind wel dat als je bloed optrekt en daarna opnieuw zet en je bloed laat zitten. dat k*t voelt. lijkt net of iemand dan met een hamer op je knie zit te slaan. vaag

ik trek hem er uit en gooi em er een stukkie naast weer in.. nog een keer aspireren en... LEKKA !

Testo zei:
precies, je eigen bloed erin spuiten kan misschien geen kwaad maar erg fris vind ik het niet, dus gewoon effe bloed er uit en inderdaad die paar druppels boeit niks.

Zogauw als ik bloed aspireer dan vernieuw ik alles en zoek een ander injectiepunt.

Misschien kan het geen kwaad om de inhoud met wat bloed in te spuiten.
Ben alleen een structuur mens en zodoende begin ik het traject van voren af aan.
De verloren "gear" is jammer maar helaas.

ECLIPSE zei:
ik trek hem er uit en gooi em er een stukkie naast weer in.. nog een keer aspireren en... LEKKA !

Mee eens!Heb t gisteren voor de 1e keer meegemaakt,effe de alcoholswab eroverheen en een paar cm ernaast er weer in.

is mij ook wel gebeurd alleen toen ik de naald er uit haalde leek ik wel net maneke pis alleen dan met bloed uit me reet,dat spoot op de lakens en mijn vrouw wist nog niet dat ik aan de as zat! leg dat dan maar eens uit.

dus de volgede keer dat ik bloed trek haal ik hem een stukie op en schuin er weer in.

haal m eruit en zet m opnieuw.
is nog maar een paar keer gebeurd dat ik in een ader zat.

Terug
Naar boven