XXL Nutrition

Wat doen? Radeloos

Anoniemm98

Cool Novice
Waardering
1
Hallo,

Ik ben helemaal radeloos geworden omdat ik niet meer weet wat ik moet doen. Op internet zijn er geen duidelijke antwoorden voor mijn vraag, dus hierbij mijn vraagje waar ik mee zit. :)

Mijn doel is om gespierd te worden en dat je het ook ziet maar ik heb een skinny fat figuur.

Ik heb best dunne armen en een buikje met vet
En zie er niet gespierd uit maar ook niet dun
:)

Dus mijn vraag is wat moet ik doen? Cutten of bulken of wat anders?

Ik heb thuis dumbells en een bench bankje en train daarom thuis. Binnenkort ga ik verhuizen waar een sportschool in de buurt is.

Dus ik moet het tijdelijk doen met thuistraining met dumbells en bankje.

Gegevens van mij:

26 jaar
1.73cm
76 kg

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en te motiveren.

Post eens wat foto's hoe je er momenteel uitziet.
En post ook je voeding wat je op een dag eet en je trainingschema

Hallo,

Ik ben helemaal radeloos geworden omdat ik niet meer weet wat ik moet doen. Op internet zijn er geen duidelijke antwoorden voor mijn vraag, dus hierbij mijn vraagje waar ik mee zit. :)

Mijn doel is om gespierd te worden en dat je het ook ziet maar ik heb een skinny fat figuur.

Ik heb best dunne armen en een buikje met vet
En zie er niet gespierd uit maar ook niet dun
:)

Dus mijn vraag is wat moet ik doen? Cutten of bulken of wat anders?

Ik heb thuis dumbells en een bench bankje en train daarom thuis. Binnenkort ga ik verhuizen waar een sportschool in de buurt is.

Dus ik moet het tijdelijk doen met thuistraining met dumbells en bankje.

Gegevens van mij:

26 jaar
1.73cm
76 kg

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en te motiveren.

Welkom op het internet. wat heb je gedaan met evt advies uit al je andere topics ?
Wat heb je hier op dit internetforum zelf gevonden in de Sticky's de afgelopen 7jaar ?

• Topic Starter Topic Starter
hallo, ik heb niet echt jnformatie gevonden wat bij mij past. ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Cutten of bulken of wat anders. Wat raden jullie mij aan?

eerst cutten dan lean gainen !

Oke, dus eerst cutten. Maar word ik dan niet al te skinny of krijg ik dan een sixpack erbij als cadeau? :) En moet ik gewoon doorgaan met mijn fullbody schema?

En hoelang zou ik moeten cutten? En hoelang lean bulken?

Oke, dus eerst cutten. Maar word ik dan niet al te skinny of krijg ik dan een sixpack erbij als cadeau? :) En moet ik gewoon doorgaan met mijn fullbody schema?
Weet je wat je nu eet ?
Verlaag dat met 250kcals tot je droog bent, geen belliefat. dan ga je langzaam weer verhogen in stapjes van 250kcals

Oke, bedankt voor de duidelijke uitleg. Dus nu beginnen met cutten en als mijn buikvet weg is beginnen met lean bulken.

Want mijn doel is om atletisch te lijken en geen bodybuilder. Met deze stapjes kom ik daar in de buurt?

Oke, bedankt voor de duidelijke uitleg. Dus nu beginnen met cutten en als mijn buikvet weg is beginnen met lean bulken.

Want mijn doel is om atletisch te lijken en geen bodybuilder. Met deze stapjes kom ik daar in de buurt?
Én keihard trainen !

Bedankt! Ik ga nu vol op cutten :) ik heb weer motivatie gekregen

💪

Laatst bewerkt:
Omdat het zeker 3 tot 5 jaar duurt voordat je enige vooruitgang ziet, maakt cutten of bulken nu, helemaal niets uit.
Breng je voeding op orde, eet wat een bodybuilder eet en trainen, en progressie maken in je trainingen.

Door te cutten ga je geen buikspieren zien. Ook die moet je eerst ontwikkelen.
Dan zijn ze te zien als je vetpercentage rond de 10% ligt. Maar op 10% ga je nauwelijks spieren opbouwen.
Ik zou dus zwaar gaan trainen en over 2 jaar pas cutten. Mager zijn is gewoon helemaal kut, en massa opbouwen wil dan nauwelijks.

Oke dus ik moet me focussen op spiermassa op opbouwen en veel eten ?

@RonnReeves Maak die jongen niet van slag, hij is al 7j bezig met wat ie nu moet doen

Eindstand: ik ga dus goed eten en trainen en niet focussen op cutten toch? Gewoon proberen in spiermassa aankomen. Heb ik gelijk?

Is goed, bedankt voor de duidelijkheid

Terug
Naar boven