Fitness Seller

wat doet alcohol

heavy8

Novice
Waardering
0
hallo
let in de week op alles maar int weekend laat ik me af en toe wel eens gaan,kan dit kwaad?ik bedoel dan wel op gebied van alcohol!!!:cool::mad::D

Alcohol is een catabool: spierafbrekend. Verder bespoedigd het je herstel ook niet, en geloof me na een kater heb je echt geen zin om veel te eten (met name melk en kwark is moeilijk binnen te houden), dus van je voedingsschema zal ook niet veel terecht komen. Probeer je gebruik dus te matigen. Een keer in de week zat zijn is niet het einde van de wereld. Maar beperk je alcoholgebruik doordeweeks dan op max. 2 consumpties per avond of middag/ochtend (voor als je een andre hazes drinker bent).

wist niet dat ze tegenwoordig alcohol al bij de supplementen catalogeren? hehe

Zoals arnold zei, why take something the body doesn't need right now.

ik ben na 4 biertjes al dronken :D:D:D:P:P:P:P gister ook... whoa...

Dronkaards :d

Van een paar biertjes breekt je lichaam niet gelijk spieren af of zo, zolang je maar wat water drinkt voor je gaat slapen en de dag erna normaal eet.

Kortom, laat carnaval maar komen.

als je na 4 biertjes lam bent... nou dat betekend dat je daarvoor 5 maandjes ofzo nix hebt aangeraakt.... dus valt best mee...

:P ik heb 6 maanden niet gedronken :P tot op vrijdag :) ik had wel even zin in een biertje :D 5 biertjes en ik ging voor de bijl :P en ik werd SUPER verot wakker dus genoeg motivatie om weer een half jaartje tot jaartje zonder te doen hahahaha

Wat doet alcohol?

Tja als ik er veel van drink word ik er meestal bezopen van. Is dat normaal?

ik zelf vind dat je in het weekend gerust 1 dag mag drinken en veel ook!! Als je de dag erna maar weer goed eet en de rest van de week weer goed traint en eet is er echt niks aan de hand.... Tuurlijk is altyd beter zonder maar beetje ontspanning kan ook geen kwaad om er door de weeks weer helemaal voor te gaan..

Het is misschien persoonsgebonden, maar als ik op zaterdagavond meer dan 5 glazen alcohol drink, dan train ik k*t op maandag.
Dus dat doen we maar niet meer. Ik pak eens in de 2 weken eens een keer een goed biertje of een glas rode wijn, puur voor de smaak. Lam ben ik al vaak genoeg geweest, en ik voel me altijd extreem ellendig de dag erna, dus ik beleef er geen plezier meer aan.

Ik heb in het verleden veel pr's gezet na een avondje stevig hijsen.

Doordeweeks drink ik geen alcohol en op een zaterdagavond laat ik me zo'n beetje helemaal volgooien. Hier heb ik een aantal vragen over;

1.Als ik bij terugkomst 0,5 liter water drink en 's morgens als ik wakker wordt weer 0,5 liter beperkt dit dan het spierafbrekende effect? (of kan ik beter meer water drinken)

2.Welk tijdstip is aan te raden om toch echt je eerste maaltijd naar binnen te werken?

3.Direct bij terugkomst brinta (neem ik smorgens) is denk ik niet verstandig ivm het hoge koolhydratengehalte door bier. Klopt dit?

4.Whey-shake heeft het lichaam direct bij terugkomst ook niet veel aan, ofwel?

Hopelijk kunnen en willen jullie hier antwoorden op geven waar ik wat aan heb

Thx iig

Ik drink mij elk weekend lazarus, een slechte gewoonte noem ik dat..
Mijn bemerkingen..het belemmert je spiergroei ondanks het feit dat mijn spieren opgezlazen staan de dag erna. Je kan niets eten. Smaandags ben ik te moe om te gaan trainen, maar die dag erop train ik nog zo goed.

Doordeweeks drink ik geen alcohol en op een zaterdagavond laat ik me zo'n beetje helemaal volgooien. Hier heb ik een aantal vragen over;

1.Als ik bij terugkomst 0,5 liter water drink en 's morgens als ik wakker wordt weer 0,5 liter beperkt dit dan het spierafbrekende effect? (of kan ik beter meer water drinken)

Hoezo zouden je spieren afbreken omdat je alcohol gedronken hebt? ???

Je moet gewoon voldoende water drinken als je thuis komt om wat vocht in je op te nemen. Zodra je wakker bent bak je wat eieren en neem je wat melk.

Bovendien doen mensen maar weinig op zondag, dus dat is ook niet intensief voor je lichaam, en heeft je lichaam dus niet al te veel voedingsstoffen nodig.

Spierafbraak van een middagje wat minder eten is dus onzin.

Kortom:

*Voldoende water drinken
*Gewoon voldoende (eiwitten) eten, dan is er niks aan het handje.

Wat wellicht belangrijker is; bier en mixen (suikerrijk) zitten vol calorieen = vetopslag.

Ik probeer daarom ook 1x in de 2weken uit te gaan, en minimaal 3x per week cardio doen. Dat moet voldoende zijn om af en toe eens goed te kunnen drinken zonder nou echt dikker te worden.

Laatst hebben wetenschappers de resultaten van een onderzoek naar de aanwezigheid van vrouwelijke hormonen in bier bekend gemaakt. Mannen zouden een bezorgde blik moeten werpen op hun bierconsumptie. Volgens de theorie bevat hop phytoestrogeen en als mannen grote hoeveelheden bier consumeren zouden ze wel eens in vrouwen kunnen veranderen. Om deze theorie te testen hebben ze 100 proefpersonen van het mannelijke geslacht 8 pullen bier laten drinken gedurende een periode van één uur. Tijdens de observatie bleek dat 100% van de proefpersonen:

1 ) toenamen in gewicht
2 ) buitensporig veel praatten zonder iets zinnigs te zeggen
3 ) overdreven emotioneel werden
4 ) geen auto meer konden rijden
5 ) niet meer rationeel konden denken
6 ) ruzie maakten om niks
7 ) moesten gaan zitten tijdens het urineren
8 ) weigerden om excuses aan te bieden wanneer ze duidelijk fout waren

Nader onderzoek werd onnodig geacht.

Laatst hebben wetenschappers de resultaten van een onderzoek naar de aanwezigheid van vrouwelijke hormonen in bier bekend gemaakt. Mannen zouden een bezorgde blik moeten werpen op hun bierconsumptie. Volgens de theorie bevat hop phytoestrogeen en als mannen grote hoeveelheden bier consumeren zouden ze wel eens in vrouwen kunnen veranderen. Om deze theorie te testen hebben ze 100 proefpersonen van het mannelijke geslacht 8 pullen bier laten drinken gedurende een periode van één uur. Tijdens de observatie bleek dat 100% van de proefpersonen:

1 ) toenamen in gewicht
2 ) buitensporig veel praatten zonder iets zinnigs te zeggen
3 ) overdreven emotioneel werden
4 ) geen auto meer konden rijden
5 ) niet meer rationeel konden denken
6 ) ruzie maakten om niks
7 ) moesten gaan zitten tijdens het urineren
8 ) weigerden om excuses aan te bieden wanneer ze duidelijk fout waren

Nader onderzoek werd onnodig geacht.

:roflol: die kon ik nog:Dhij blijft goed

Terug
Naar boven