AndroidHealthClinic

wat doet alcohol

Klinkt mss gek, maar de weinige keren dat ik alcohol drink train ik de volgende dat echt lekker.

Laatst hebben wetenschappers de resultaten van een onderzoek naar de aanwezigheid van vrouwelijke hormonen in bier bekend gemaakt. Mannen zouden een bezorgde blik moeten werpen op hun bierconsumptie. Volgens de theorie bevat hop phytoestrogeen en als mannen grote hoeveelheden bier consumeren zouden ze wel eens in vrouwen kunnen veranderen. Om deze theorie te testen hebben ze 100 proefpersonen van het mannelijke geslacht 8 pullen bier laten drinken gedurende een periode van één uur. Tijdens de observatie bleek dat 100% van de proefpersonen:

1 ) toenamen in gewicht
2 ) buitensporig veel praatten zonder iets zinnigs te zeggen
3 ) overdreven emotioneel werden
4 ) geen auto meer konden rijden
5 ) niet meer rationeel konden denken
6 ) ruzie maakten om niks
7 ) moesten gaan zitten tijdens het urineren
8 ) weigerden om excuses aan te bieden wanneer ze duidelijk fout waren

Nader onderzoek werd onnodig geacht.

Ik kon m niet, maar ik hou m erin haha :roflol:

Wat het onderwerp betreft, ik ben ook al behoorlijk ver weg na 6/7 bier. Maar de dag erna heb ik bijna geen last. Tenzij ik me echt helemaal de t**fus in zuip, waar ik niet van hou.

Silymarin voor en na het drinken doet wonderen samen met veel water...kiplekker de dag erna.

Negatieve effecten van alcohol:

* Alcohol vermindert de kracht en het uithoudingsvermogen van het hart. Ook de maximale longventilatie is verminderd. Bij een hogere dosis oefent alcohol een negatieve invloed uit op de pompkracht van het hart. Het heeft echter geen uitgesproken negatieve invloed op zuurstofopname, hartsnelheid, bloedvoorziening en lactaatconcentraties.

* Alcohol kan bij zware inspanningen leiden tot een verhoogde opstapeling van melkzuur in de spieren en extra vermoeidheid, krampen en spierstijfheid veroorzaken.

* Te veel alcohol kan het normale voedingspatroon uit evenwicht brengen en de werking van de spijsvertering verstoren en zo op termijn tot voedingsstoornissen leiden.

* Het hormonale evenwicht kan uit balans raken waardoor de opbouw van spierweefsel en kracht niet meer optimaal verloopt en ondermaats blijft.

neem eieren in voor het slapen, kan je lever gebruik bi afvalscheiden en drink en zooi water voor het slapen gaat. Uiteraard werkt katabool,maar beetje bcaa's doen wonderen met bakje kwark voor je gaat drinken.
gr.rich

Terug
Naar boven