- Lid geworden
- 10 okt 2002
- Topics
- 114
Ik zit in mijn 3 de week van mijn kuur met sustanon en dianabol... Een meisje waar ik zaterdag mee in't café zat werd bloedgeil van mijn spieren. Ik begreep haar niet goed, want zo breed ben ik ook niet. Ze werd bijna gek toen ik mijn biceps opspande... Nu, ik dacht bij mezelf, zoals elke man zou denken... ik ga die eens goed pakken
Ze zei dat ze naar huis en ging en ik stelde voor om haar naar huis te voeren met mijn auto. In de auto stelde ik voor om naar een afgelegen plek te rijden... We zitten alle twee op de achterbank, ik kleed haar uit, en een prachtlijf komt te voorschijn. Zij kleed me dan uit, maar wat me meteen opvalt is en mijn jongeheer daar beneden er maal slapjes bijhangt. Nu, na een uur wil mijn jongeheer nog niet mee. Hij wil niet omhoog!
Opeens word dat meisje echt boos, en zegt dat het aan haar ligt, .... op weg naar huis spreekt ze geen woord meer. En als ze uitstapt zegt ze dat ik een homo ben. What the ****! Ik ben geen flikker! Ik had nooit gedacht dat dit met mij zou gebeuren, wat een afgang. Het ergste van al is dat ze het waarschijnlijk tegen iedereen gaat vertellen. Het is de eerste keer dat ik zoiets meemaak. Volgens mij ligt het zeker aan de anabolen. Maar testo zorgt toch dat het juist beter gaat? Ik begrijp er niets van... please advice
Laatst bewerkt: