Fitness Seller

DBC's vakantieverhaal van Samos

Bezoekers in dit topic

DBC01 zei:
Kijk maar es goed, Hertje staat erbij! :D

Meet her tomorrow! Kan ze meteen even Boogie de mond snoeren die niet gelooft dat ze bestaat. Grunningse jaloezie???



Nee. Daarom verveelden die stelletjes zich ook. Naast dat ze geen geld hadden konden ze alleen wat terrasjes pakken 's avonds, tot een uur of half 1.



:D Bek houwen! :D Iederéén was er agressief van geworden, ik zal je es wat anders zeggen: Na een paar dagen kwamen we erachter dat 5 andere stelltjes ook klaagden over die 2 bij mij naast de deur. Alleen NIEMAND onderneemt actie. Typisch Hollands. Wijzen maar niet naar de buren. Da's te dichtbij.

Blokje voor de kat z'n ogen was Hertje's idee :D We hebben de huiskatten daar goed verwend met kaas, ham, pasta, smeerkaas, brood en tonijn! :D

waarom tonijn?:(
 
Mooi reisverslag man! Mooi geschreven en leuke foto's [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wie is eigenlijk die dikke vent met dat zwarte balkje die regelmatig op je kiekjes voorbijkomt DBC?








j/k :D

Leuk verhaaltje om te lezen, en zelfs een foto van hertje in de verte!
 
Hahaha prachtig. Ik kan het me als jong pikkie van 17 al helemaal voorstellen dat er een enorme kerel als jij naar me toe komt en zegt dat ik stil moet zijn. Reken maar dat ik puur uit respect al stil zou zijn (en dan is de angst nog niet eens genoemd).

Erg leuk verslag :thumbs:
 
Tractortje zei:
Hahaha prachtig. Ik kan het me als jong pikkie van 17 al helemaal voorstellen dat er een enorme kerel als jij naar me toe komt en zegt dat ik stil moet zijn. Reken maar dat ik puur uit respect al stil zou zijn (en dan is de angst nog niet eens genoemd).

Erg leuk verslag :thumbs:
Ik ben ook 17 en kan me het idd ook voorstellen ja. DBC je moet schrijver worden net als LAUW :p
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hogere resolutie plz ;)
 
Mooi verslag!
 
Back
Naar boven