AndroidHealthClinic

Wat een droom fysiek!!!!!!!!!

smoothy88

Advanced Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m91
Massa
92kg
was dit maar haalbaar :(
2nlhh7o.jpg

ja maar goed eerlijk is eerlijk dit is voor mij denk ik echt niet haalbaar :(

Ik durf het echt niet te zeggen. Ik heb nog een oude video van 25 jaar geleden waar ik zelf op het podium sta en ik durf ook niet te geloven dat dat haalbaar was...

Maar een man moet dromen hebben...

Als jij gewoon jarenlang keihard traint, proper eet, werkelijk overal bekend staat als iemand die zelfs voor een de deur van een feest nog een bak casei weglepelt met een plastic lepel, en uiteindelijk systematisch en gepland gaat kuren is dit haalbaar. 4 jaar natural dedicated bodybuilding en 4 jaar dedicated bodybuilding met roids (1 of 2 degelijke kuurtjes per jaar).

• Topic Starter Topic Starter
dat is het hem juist ik weet niet of ik wel wil gaan kuren

Het is niet alleen een kwestie van ff snel een kuurtje pakken of niet. De gasten die ik ken hebben ofwel al aanleg gehad ofwel zijn al 10-20 jaar bezig of een combinatie van allebei. Het heeft gewoon tijd nodig. en droog raken kan iedereen, ook als je niet gespierd bent.

Tuurlijk, ik deed ook mijn eerste kuurtje rond mn 21e, maar de jongens die veel verder gekomen zijn, zijn degenen die in de tussenliggende jaren gewoon door zijn blijven gaan, daar kan geen kuur tegenop.

Naja liefst kuur ik niet maar denk niet dat zo een fysiek dan nog haalbaar is jammer genoeg

Als je jezelf fictieve doeleinden gaat toeeigenen als voorwaarde nog voordat je je ècht heb toegelegt op de sobere levensstijl van true bodybuilding wordt het sowieso een strijd tegen je eigen psyche in plaats van een strijd en harmonie met het ijzer.

Gewoon gaan en eerst zelf hard groeien zonder ultimatums te stellen. Groeien op zich is al een hell of a job opzich gezien het geduld wat je ervoor moet hebben, daar wil je geen druk opleggen bij jezelf door continue een groot en droog fysiek te markeren waarmee je je meet gedurende het hele proces.

Als je jezelf fictieve doeleinden gaat toeeigenen als voorwaarde nog voordat je je ècht heb toegelegt op de sobere levensstijl van true bodybuilding wordt het sowieso een strijd tegen je eigen psyche in plaats van een strijd en harmonie met het ijzer.

Gewoon gaan en eerst zelf hard groeien zonder ultimatums te stellen. Groeien op zich is al een hell of a job opzich gezien het geduld wat je ervoor moet hebben, daar wil je geen druk opleggen bij jezelf door continue een groot en droog fysiek te markeren waarmee je je meet gedurende het hele proces.

damn wat heb jij gelijk! Dat is precies wat ik doe. Ik maak mezelf gek door naar dat soort lichamen te kijken en ernaar te streven. Ik ben al vanmezelf ongeduldig wordt soms kei agressief omdat ik vind dat het allemaal te langzaam gaat.

je ziet alleen zijn buik en borst ... hoe kan je daarop beoordelen

Bouw, aanleg en het feit of je het diciplinair volhoud om zo een lichaam na te streven zijn van grote invloed op het behalen van een soortgelijke fysiek.

Gay.

Dit is de natte droom van elke gezonde jongeman.

Dedication is de key.

Eerst een dik frame bouwen, daarna gaan finetunen, of boetseren, zoals men dat zo mooi kan omschrijven.

Bul/cut elkaar op laten volgen en ook tijdens de bulk nog veel cardio erbij pakken om de vetverbranding te blijven stimuleren.

maar natural zeker niet haalbaar toch?

Wat dacht je hiervan :cool:

33df6lj.jpg

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

maar natural zeker niet haalbaar toch?

Lijkt me wel, hij heeft alleen maar een goeie borst en abs. Ik zou zeggen ga 5x per week chest trainen en word een animal! GRRRrrraaaAAAH!

nou denk dat hij wel meer dan goeie borst en abs heeft

Terug
Naar boven