nou denk dat hij wel meer dan goeie borst en abs heeft
Kan me moeilijk voorstellen dat hij een rug en benen beyond epic heeft.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou denk dat hij wel meer dan goeie borst en abs heeft

Gewoon lekker trainen kerel, tijd zal leren of het haalbaar is. Waarschijnlijk zal je motivatie weg zakken na een paar jaar en vind je andere dingen veel belangrijker. Wat ook niet zo gek is.
Gewoon lekker trainen kerel, tijd zal leren of het haalbaar is. Waarschijnlijk zal je motivatie weg zakken na een paar jaar en vind je andere dingen veel belangrijker. Wat ook niet zo gek is.

N wegstel jezelf nie zo aan, en ga traine en eten,.
als je zelf al zegt dat je zoiets niet kan halen, ga je het idd ook NOOOIT halen

stel jezelf nie zo aan, en ga traine en eten,.
als je zelf al zegt dat je zoiets niet kan halen, ga je het idd ook NOOOIT halen
Volgens mij is die gast op de cover van eerste mag Sagi Kalev, die gast heeft een onwerkelijk lichaam....
Volgens mij is die gast op de cover van eerste mag Sagi Kalev, die gast heeft een onwerkelijk lichaam....

ja ik zie het klopt is hij pff wat heeft die gast lichaam en wie zei dat ie alleen borst en abs had?

Welnee dit is gewoon een bb die doet wat ie moet doen om te overleven.
zijn genoeg jongens die zulke foto;s laten maken,
tis een dure sport, hier verdiene ze een extra centje mee
enne gay??
denk dat deze kerel meer mooie vrouwtjes kan krijgen dan jou
het is maar net wat je gay vind haha