AndroidHealthClinic

Wat een faalbazen die gasten van de politie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Omega007

Competitive Bodybuilder
Waardering
83
Zelf de laatste 3 jaar 2 keer politie nodig gehad. 2 keer draaide het er op uit dat ik zelf zwaar de lul was en de dader er vandoor kon. De laatste tijd wordt ik steeds meer bevestigd in mijn gevoel dat echt 80% van de agenten de grootst mogelijke paupers zijn. Er loopt een hoop tuig op straat, maar het grootste tuig heeft een blauw pakje met een paar streepjes. Hieronder een topic op geenstijl dat de boel nog eens even extra bevestigd. Het grootste respect voor de hulpdiensten, maar dit soort gasten kunnen toch nooit slagen voor hun opleiding?

FILMPJE! Slechtste. Arrestatie. Ooit
Geen idee wat die gast uit dit filmpje misdaan heeft. Zal wel ongeoorloofd bankhangen geweest zijn of zoiets ernstigs qua zwaar vergrijp op de openbare weg. Maar de t**fus wat is dit een slechte arrestatie. Letten we even op bij de pliesieopleiding? Zo moet het dus niet. Met een stel opgefokte blondies midden op een winkelplein aan een negert zijn jas hangen staat niet echt professioneel. En hem in zijn bek spuiten met pepperspray omdat je zelf een evenwichtsprobleem hebt helpt dan ook niet. En dan nog steeds falen. WTF eenstrepers, wat een megagroot gestuntel. Het lijkt meer op een folkloristische klompendans dan op een professionele inrekening. Niks tegen vrouwen in uniform hoor. Maar 5 tegen 1 en het lukt nog niet om hem te arresteren. Hoe moeilijk kan het zijn? Prutsers. Of sla hem direct in de boeien. Of laat hem met rust. Met dit geklungel sta je echt voor lul. FILMPJE!

http://www.youtube.com/watch?v=Gc-R3XymfUw

Mooie koprol

Mace in yo face bitchhhhhh!

Je weet niet wat die gast gedaan heeft, maar zal vast niets ergs zijn, anders hadden ze hem wel anders aangepakt.

omfg

wat een fail

kansloos gw

Ach die agenten willen wel harder optreden, maar dan hebben ze gelijk een proces aan de broek.

De enigste faal hier zijn onmondige vrouwelijke politieagenten die faalen in een psychologische analyse.

Om dan te generaliseren naar alle flikken...

Laatst bewerkt:
Henk! Pepperspray

+1

Verzet bij arrestatie. Ze mogen die wapenstok en mace wel wat eerder gebruiken.
Vind ik nou ook, dat is zoiezo vreemd, dat je als agent alles wat je doet moet kunnen verantwoorden over het geheel gezien terwijl dat niet altijd de beste optie is.

Topicstarter, ga jij dan lekker een wilde n*ger vangen.

Verzet, taser hem maar gewoon neer. Hij is hier de slechterik. Niet de wetshandhavers. Kom op Blauw!!

"ej... wat doe jij nou?"

Ik blijf het zeggen, hou ze toch gewoon in de keuken waar ze thuishoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven