- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 68kg
Dus omdat jij een keer niet, volgens jou mening, goed geholpen bent, haat je de politiePolitie faalt op vele vlakken, en dat laten ze vaak genoeg zien, het sprookje wat je van papie en mamie hebt is niet waar, het spijt me knul maar zo is het nou eenmaal.
Wat een scooter betreft, mijn gestolen scooter is teruggevonden, deels.
Kreeg een kort briefje dat het motorblok terug was, maar geen genoeg bewijs tegen de verdachte.
Of ik mijn motorblok terug zou willen kwam niet eens bij ze op.
Na een telefoontje zeiden ze van ja is nu druk na de vakantie zal het wel inorde komen, jaren later nog niks gezien...
Zijn gewoon een stelletje amateurs en er valt ook niet mee te lullen.
Edit: en dan nog die opmerking over je groepsgevechtjes, lekker tegenstrijdig weer knul.
Goed argument om zo heel de politiemacht zwart te maken. Soort vanGedeeltelijk heb je gelijk, maar helaas zijn ze er altijd wel als je te hard rijd maar zijn ze er nooit als er ingebroken wordt. De politie in Nederland gaat voor het makkelijke werk. Flitsen, parkeerboetes uitdelen, bij scholen controleren of het brommertje niet te hard gaat et cetera. Dat gaat ze allemaal prima af. Maar als je dan vervolgens een aanrijding hebt hoef je niet op ze te rekenen. De gemiddelde Nederlandse politieagent straalt geen gezag uit en vooral de nieuwe, jonge agenten zijn vaak verschrikkelijk arrogant.
Dat deze jongen aangepakt wordt als hij wat heeft gedaan is prima, maar de manier waarop is natuurlijk erg fout. Als er 5 mensen aan mijn jas zouden trekken zou ik ook agressief worden. Respect voor de politie is prima, maar ze zouden het wat meer moeten afdwingen door hun acties.
geen gezag, mee eens. Komt door de verlaging van de eisen, eigen schuld van de overheid dus. Maar omdat het een p*ssy is mag je je respect niet laten gaan.
vraag me af wat ze zouden doen als een 100 kg bf 8% daar stond met roidrage
respect voor een bodybuilder, respect voor een poltieagent met wat voor fysiek dan ook.
Gewoon omdat ze mensen(onder andere jullie denk ik) op de bon slingeren zijn jullie zo anti. Kinderachtig zeg.
Laatst bewerkt:

Daarom wordt ik geen politieagent.. ben niet uit het juiste hout gesneden 

) doen. Was na een ruzie'tje in een kroeg in Oldenzaal, 2 stonden voor me terwijl er van achter 1 me in de knieen schopte en tja, met genoeg alcohol op ga je dan wel op de grond zitten. Nu had ik ook rustig zelf mee willen werken mja, kreeg niet echt de kans.