MuscleMeat

Wat een faalbazen die gasten van de politie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Politie faalt op vele vlakken, en dat laten ze vaak genoeg zien, het sprookje wat je van papie en mamie hebt is niet waar, het spijt me knul maar zo is het nou eenmaal.

Wat een scooter betreft, mijn gestolen scooter is teruggevonden, deels.
Kreeg een kort briefje dat het motorblok terug was, maar geen genoeg bewijs tegen de verdachte.
Of ik mijn motorblok terug zou willen kwam niet eens bij ze op.

Na een telefoontje zeiden ze van ja is nu druk na de vakantie zal het wel inorde komen, jaren later nog niks gezien...
Zijn gewoon een stelletje amateurs en er valt ook niet mee te lullen.

Edit: en dan nog die opmerking over je groepsgevechtjes, lekker tegenstrijdig weer knul.
Dus omdat jij een keer niet, volgens jou mening, goed geholpen bent, haat je de politie:rolleyes: Goed argument om zo heel de politiemacht zwart te maken. Soort van
Gedeeltelijk heb je gelijk, maar helaas zijn ze er altijd wel als je te hard rijd maar zijn ze er nooit als er ingebroken wordt. De politie in Nederland gaat voor het makkelijke werk. Flitsen, parkeerboetes uitdelen, bij scholen controleren of het brommertje niet te hard gaat et cetera. Dat gaat ze allemaal prima af. Maar als je dan vervolgens een aanrijding hebt hoef je niet op ze te rekenen. De gemiddelde Nederlandse politieagent straalt geen gezag uit en vooral de nieuwe, jonge agenten zijn vaak verschrikkelijk arrogant.

Dat deze jongen aangepakt wordt als hij wat heeft gedaan is prima, maar de manier waarop is natuurlijk erg fout. Als er 5 mensen aan mijn jas zouden trekken zou ik ook agressief worden. Respect voor de politie is prima, maar ze zouden het wat meer moeten afdwingen door hun acties.

geen gezag, mee eens. Komt door de verlaging van de eisen, eigen schuld van de overheid dus. Maar omdat het een p*ssy is mag je je respect niet laten gaan.
vraag me af wat ze zouden doen als een 100 kg bf 8% daar stond met roidrage

respect voor een bodybuilder, respect voor een poltieagent met wat voor fysiek dan ook.

Gewoon omdat ze mensen(onder andere jullie denk ik) op de bon slingeren zijn jullie zo anti. Kinderachtig zeg.

Laatst bewerkt:
Dus omdat jij een keer niet, volgens jou mening, goed geholpen bent, haat je de politie:rolleyes: Goed argument om zo heel de politiemacht zwart te maken. Soort van

geen gezag, mee eens. Komt door de verlaging van de eisen, eigen schuld van de overheid dus. Maar omdat het een p*ssy is mag je je respect niet laten gaan.

respect voor een bodybuilder, respect voor een poltieagent met wat voor fysiek dan ook.

Gewoon omdat ze mensen(onder andere jullie denk ik) op de bon slingeren zijn jullie zo anti. Kinderachtig zeg.

je mening zal snel veranderen als je ergens even met je wagen verkeerd staat geparkeerd voor 1 minuut voor een noodgeval ofzo en dat je dan een bekeuring krijgt ook als je vertelt dat het een noodgeval is. maar als je dan bijvoorbeeld overvallen word overdag is er nergens een flik te bespeuren

Politie is gewoon voor 90% bezig met cash binnen halen voor de staatskas, 10% om ons burgers te helpen met problemen.
Wat betreft filmpje, hij is zwart dus potentieel crimineel natuurlijk!

Toch wel weer jammer, die haat tegen de politie hier. Ik ben het helemaal met HardcoreNL eens.
En ga me maar haten, maar ik heb er over gedacht om politie te worden, waarom? Ik vind weinig beroepen leuk, en aangezien ik me nu moet gaan orienteren in wat ik wil worden, kom ik het meeste wel tegen. Maar ik hou wel van actie, spanning en de afwisseling. Maar agent zal ik zeker niet worden. Puur omdat er zo shandalig weinig respect is voor die mensen. Ik zou me waarschijnlijk laten gaan als ik dag in dag uit zou worden beledigt, en dan wordt je vervolgens aangeklaagd, mishandeling...
En serieus, ze zijn er nooit als je wordt overvallen maar wel als je 1 keertje fout parkeert ofzo? Ga toch fietsen. De gemiddelde automobilist maakt vast wel 1 a 2 verkeersovertredingen per 30-60 minuten rijden. Dat je er nou 1 per jaar, misschien meer, misschien minder, ligt eraan hoeveel geluk je hebt.
Maar hoevaak wordt je nou overvallen? Hoe vaak ben je persoonlijk nou overvallen? Als je ze belt komen ze echt wel, maar ze kunnen gewoon niet overal zijn, klaar.
Vaak zijn overvallers ook niet helemaal retarded en zullen ze dus niet bij druk gelegen gebieden iemand gaan overvallen, dus grote kans dat je op een rustig, afgelegen, stil stukje wordt ovevallen. Daar zitten niet altijd agenten in de bosjes verstopt nee.
Ik vind het wel jammer dat de opleiding zo makkelijk (blijkbaar) is, en dat de politie niet meer macht heeft om harder op te treden.

"Ik heb ooit een bekeuring gekregen en nu haat ik de politie" -gehalte is hoog.

Ja, de politie straalt geen gezag uit. Dit is te wijten aan de "politie is je beste vriend" campagne. Dit draai je niet terug binnen een paar generaties. Echter als de politie vergelijkbaar zou zijn met eerder genoemde landen zou idereen klagen over de harde aanpak. Dus wat wil je?

Toch wel weer jammer, die haat tegen de politie hier. Ik ben het helemaal met HardcoreNL eens.
En ga me maar haten, maar ik heb er over gedacht om politie te worden, waarom? Ik vind weinig beroepen leuk, en aangezien ik me nu moet gaan orienteren in wat ik wil worden, kom ik het meeste wel tegen. Maar ik hou wel van actie, spanning en de afwisseling. Maar agent zal ik zeker niet worden. Puur omdat er zo shandalig weinig respect is voor die mensen. Ik zou me waarschijnlijk laten gaan als ik dag in dag uit zou worden beledigt, en dan wordt je vervolgens aangeklaagd, mishandeling...
En serieus, ze zijn er nooit als je wordt overvallen maar wel als je 1 keertje fout parkeert ofzo? Ga toch fietsen. De gemiddelde automobilist maakt vast wel 1 a 2 verkeersovertredingen per 30-60 minuten rijden. Dat je er nou 1 per jaar, misschien meer, misschien minder, ligt eraan hoeveel geluk je hebt.
Maar hoevaak wordt je nou overvallen? Hoe vaak ben je persoonlijk nou overvallen? Als je ze belt komen ze echt wel, maar ze kunnen gewoon niet overal zijn, klaar.
Vaak zijn overvallers ook niet helemaal retarded en zullen ze dus niet bij druk gelegen gebieden iemand gaan overvallen, dus grote kans dat je op een rustig, afgelegen, stil stukje wordt ovevallen. Daar zitten niet altijd agenten in de bosjes verstopt nee.
Ik vind het wel jammer dat de opleiding zo makkelijk (blijkbaar) is, en dat de politie niet meer macht heeft om harder op te treden.

Dit bedoelde ik dus, dat is het motief van de meeste, de wet is bijzaak voor ze.

Prutsers.

Heb ook niet het idee dat die kerel wat ergs had gedaan.. anders had die al lang op de grond gelegen, en boeien om gehad..

Heeft weinig nut zo, of inrekenen of niks doen.. niet wat aankloten

naderhand nog ff afreageeren van frustraties door ff te sprayen, gaat ook nergens over.

Laatst bewerkt:
Momenteel bekijken: 23 gebruiker(s) (15 leden en 8 gasten)dit topic mack10, chopperbob, daan1988, DavidSU, Flash1982, Holymoly, JvR90, killingmen, Legendi, Misterw00t, PatrickvH, Roth, spitfire01, virusje, xROCKx

Dit bedoelde ik dus, dat is het motief van de meeste, de wet is bijzaak voor ze.

Oke, nu maak je me in de war. Ze voeren toch de wet uit, of ben ik nou gek? Actie, spanning en afwisseling is een goede reden om een beroep te gaan uitvoeren, het belangrijkste is dat je leuk werk hebt vind ik. Hoe zou jij vinden dat het zou moeten gaan dan?

ik zou die blonde paardenstaart wel hard hitten met mn wapenstok.

ik snap niet dat er mensen zijn die na het zien van dit filmpje de politie nog durven goed praten. het is duidelijk ook dat de politie enkel maar de zwakken eruit kiezen om tegen op te treden (ik zou het ook doen) maar dit is gewoon niet correct. vroeger toen ik klein was ben ik eens bedreigd geweest door iemand met een mes. het grappige aan het verhaal was dat die gast ( ik denk dat ie toen ongeveer 20 jaar was) in dezelfde straat als mij woonde. toen ik aangifte ging doen zeide ze op het politiekantoor dat ze voor zo een dingen geen tijd hadden sorry maar dan weet ik genoeg. vorige week was een neefje van mij op straat tegengehouden door 3 oudere jongens en heeft hij wat slaag gekregen. zijn vader gaat naar het politiekantoor om aangifte te doen, moest ie een afspraak maken. kon ie nog eens een week wachten om aangifte te doen

Laatst bewerkt:

neerschieten en daarna pepperspray erop!.. althans dat zou ik doen als ik politieagent was.. bij bijna iedereen! :D Daarom wordt ik geen politieagent.. ben niet uit het juiste hout gesneden :(

Wat betreft dit filmpje.. als je aangehouden wordt en niet meewerkt mogen ze wat mij betreft geweld gebuiken.

Laatst bewerkt:
Momenteel bekijken: 25 gebruiker(s) (19 leden en 6 gasten) dit topic
Tartarus, ballon, daan1988, DavidSU, Gouwetonny, haasje35, Hipkip, Holymoly, JvR90, Legendi, manoontje, NickDE, PatrickvH, Roth, Terror Hennep, tWack, virusje, wazzup, xROCKx

Mooi zaterdagmiddagtopic :roflol:

"eenstrepers" .... nuff said (mooi woord though). Gewone sukkels die ook maar gewoon een baantje hebben en hun best doen naar hun beperkte mogelijkheden. Het zijn geen supercops ofzo.

Het is natuurlijk verkeerd wat ze doen in het filmpje, maar die kerel kan ook wel even gewoon normaal reageren. Als je zo gaat lopen schreeuwen ben je gewoon de zak, logisch. Dat ze daar met 4 mensen sterk voor nodig zijn is wel jammer natuurlijk.

Zoals al eerder genoemd in het topic:
OF op een normale manier spreken (dat geld ook voor die n*ger)
OF direct inrekenen.

Wat er in dit filmpje gebeurd komt natuurlijk verschrikkelijk onprofessioneel over.

Ik weet uit ervaring wat ze bij iemand van 115 kilo bij 10 % ( destijds :P ) doen. Was na een ruzie'tje in een kroeg in Oldenzaal, 2 stonden voor me terwijl er van achter 1 me in de knieen schopte en tja, met genoeg alcohol op ga je dan wel op de grond zitten. Nu had ik ook rustig zelf mee willen werken mja, kreeg niet echt de kans.

vorige winter in de ardennen eens de politie nodig gehad toen een jongetje de portefeuille gestolen had van het neefje van men ex (was op de kerstmarkt in Durbuy)... uiteindelijk hadden we de dader zelf kunnen vatten en stond die bij ons, portefeuille had ie niet meer bij zich

wij bellen naar de lokale politie daar in Wallonië om dit te melden alsook het de vermelding dat de dader bij ons stond en toegegeven had... zeggen ze doodleuk dat we de dag erna maar eens naar het politiekantoor moesten komen om aangifte te doen :lol:

Dit soort politie is heel simpel volk dat kickt op authoriteit.
Hele gevaarlijke combo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven