XXL Nutrition

Wat een faalbazen die gasten van de politie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens HardcoreNL is het "de slechterik" ben toch wel benieuwd hoe hij tot deze conclusie is gekomen.
Politie worden dat wens je natuurlijk je ergste vijand nog niet toe.
Simpel. 5 politie agenten, black man die roept dat hij niet aangeraakt wilt worden.
Negro is badguy.

Volgens HardcoreNL is het "de slechterik" ben toch wel benieuwd hoe hij tot deze conclusie is gekomen.
Politie worden dat wens je natuurlijk je ergste vijand nog niet toe.

Simpel. 5 politie agenten, black man die roept dat hij niet aangeraakt wilt worden.
Negro is badguy.

Al heb je niks gedaan en je verzet je zo erg heb je blijkbaar wel wat gedaan of bent gewoon en r*tard. Heb respect voor de politie, dan hebben zij ook respect voor jou.
Deze jongen reageert als een complete gek, taseren en is vastzetten om dit irritante normvervagende verzet.

Al heb je niks gedaan en je verzet je zo erg heb je blijkbaar wel wat gedaan of bent gewoon en r*tard. Heb respect voor de politie, dan hebben zij ook respect voor jou.
Deze jongen reageert als een complete gek, taseren en is vastzetten om dit irritante normvervagende verzet.

:roflol:

Ik heb voor (bijna) iedereen respect, maar waarom voor iemand respect hebben omdat hij politie agent is?

Zijn toch wel een stelletje hypocrieten bij elkaar.
Sprak wel eens iemand die smeris was en het altijd wel leuk vond die marokanen te beboeten.
Zo zitten sommige in elkaar.. merk de laatste tijd dat ze polen ook minder bekeuren omdat ze gebrekkig engels praten, en daar hebben ze natuurlijk geen zin in om energie in te steken.

Hmm naja, zit wel wat in. Als hij niks gedaan zou hebben zou hij het misschien niet doen nee, maar het is ook frustrerend als iemand je loopt op te jagen terwijl je eigenlijk niks verkeerds deed.

Ja dat krijg je met die politie van hier. Zijn allemaal van die volgevrete dikke wijven en mietjes van gasten. Was van de zomer in Portugal, daar lijkt elke agent wel een uitsmijter. Kale kop, baret op. Daar flik je niet zomaar wat.

Dat schrikt tenminste af. Elke mong**l kan agent worden hier. Ze moeten alleen de top of the bill aannemen. Beter selecties. Met 4 'man' nog niet eens 1 iemand kunnen arresteren. Belachelijk....

Zo zitten sommige in elkaar.. merk de laatste tijd dat ze polen ook minder bekeuren omdat ze gebrekkig engels praten, en daar hebben ze natuurlijk geen zin in om energie in te steken.

Nu wil niet iedere agent marokanen of dergelijke aanpakken, maar je denkt toch niet dat mensen solliciteren naar zo'n functie omdat ze zo erg in de wet geloven of zo enorm graag een bijdrage aan dit land willen leveren?
Al zal dit voor een enkeling wel gelden.

:roflol:

Ik heb voor (bijna) iedereen respect, maar waarom voor iemand respect hebben omdat hij politie agent is?

typisch weer iemand met een heel verkeerde mentaliteitsstoornis. Politie is hier om de wet te handhaven. Als jij te hard rijdt verdien je gewoon een boete en dan niet achteraf gaan zitten huilen in een hoekje van ja hebben ze niks beters te doen. Hier in Nederland gelden wetten en regels. Hou je daar aan en je hebt geen last van de politie.
Ik ben blij met politie: Als me fiets is gestolen weet ik waar ik het kan melden, de scooter van een vriend hadden zij weer gevonden. Als er ingebroken is of een ander misdrijf zijn dat de mensen die je moet bellen, ja of je kameraden is wel zo handig voor een groeps gevecht.

Ja dat krijg je met die politie van hier. Zijn allemaal van die volgevrete dikke wijven en mietjes van gasten. Was van de zomer in Portugal, daar lijkt elke agent wel een uitsmijter. Kale kop, baret op. Daar flik je niet zomaar wat.

Dat schrikt tenminste af. Elke mong**l kan agent worden hier. Ze moeten alleen de top of the bill aannemen. Beter selecties. Met 4 'man' nog niet eens 1 iemand kunnen arresteren. Belachelijk....

En dan straks zeker wel op de politie willen bezuinigen. De politie heeft de normen al naar beneden gehaald, omdat het beroep niet aantrekkelijk genoeg was.

Laatst bewerkt:
ik weet niet wat die blonde trien probeerde te bereiken door die man te duwen maar was wel grappig dat ze dan zelf op haar bek gaat :p endan die mensen maar roepe "haha eigen schuld" moet ook lekker frustrerend geweest zijn voor die prutsers. na het zien van dit filmpje heb ik zoveel zin om een flik (politieman) op zijn bek te slaan

Nu wil niet iedere agent marokanen of dergelijke aanpakken, maar je denkt toch niet dat mensen solliciteren naar zo'n functie omdat ze zo erg in de wet geloven of zo enorm graag een bijdrage aan dit land willen leveren?
Al zal dit voor een enkeling wel gelden.
Nee natuurlijk niet, heb zelf ook een maat die bij de politie zit en die geeft er eigenlijk ook geen k*t om.. Nooit zn droombaan geweest, maarja je moet toch iets.

Hmm naja, zit wel wat in. Als hij niks gedaan zou hebben zou hij het misschien niet doen nee, maar het is ook frustrerend als iemand je loopt op te jagen terwijl je eigenlijk niks verkeerds deed.

Voor een agent lijkt het me ook heel frustrerend om elke dag door dit soort gastjes beledigd te worden.

typisch weer iemand met een heel verkeerde mentaliteitsstoornis. Politie is hier om de wet te handhaven. Als jij te hard rijdt verdien je gewoon een boete en dan niet achteraf gaan zitten huilen in een hoekje van ja hebben ze niks beters te doen. Hier in Nederland gelden wetten en regels. Hou je daar aan en je hebt geen last van de politie.
Ik ben blij met politie: Als me fiets is gestolen weet ik waar ik het kan melden, de scooter van een vriend hadden zij weer gevonden. Als er ingebroken is of een ander misdrijf zijn dat de mensen die je moet bellen, ja of je kameraden is wel zo handig voor een groeps gevecht.

Politie faalt op vele vlakken, en dat laten ze vaak genoeg zien, het sprookje wat je van papie en mamie hebt is niet waar, het spijt me knul maar zo is het nou eenmaal.

Wat een scooter betreft, mijn gestolen scooter is teruggevonden, deels.
Kreeg een kort briefje dat het motorblok terug was, maar geen genoeg bewijs tegen de verdachte.
Of ik mijn motorblok terug zou willen kwam niet eens bij ze op.

Na een telefoontje zeiden ze van ja is nu druk na de vakantie zal het wel inorde komen, jaren later nog niks gezien...
Zijn gewoon een stelletje amateurs en er valt ook niet mee te lullen.

Edit: en dan nog die opmerking over je groepsgevechtjes, lekker tegenstrijdig weer knul.

Laatst bewerkt:

Gedeeltelijk heb je gelijk, maar helaas zijn ze er altijd wel als je te hard rijd maar zijn ze er nooit als er ingebroken wordt. De politie in Nederland gaat voor het makkelijke werk. Flitsen, parkeerboetes uitdelen, bij scholen controleren of het brommertje niet te hard gaat et cetera. Dat gaat ze allemaal prima af. Maar als je dan vervolgens een aanrijding hebt hoef je niet op ze te rekenen. De gemiddelde Nederlandse politieagent straalt geen gezag uit en vooral de nieuwe, jonge agenten zijn vaak verschrikkelijk arrogant.

Dat deze jongen aangepakt wordt als hij wat heeft gedaan is prima, maar de manier waarop is natuurlijk erg fout. Als er 5 mensen aan mijn jas zouden trekken zou ik ook agressief worden. Respect voor de politie is prima, maar ze zouden het wat meer moeten afdwingen door hun acties.

vraag me af wat ze zouden doen als een 100 kg bf 8% daar stond met roidrage

epic fail haha

stop of ik pepper je!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven