Fitness Seller

Wat een faalbazen die gasten van de politie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol dat laatste filmpje met die scholieren is zo triest heh, had die ouwe graag een paar tikken gegeven hehe.

HAHA, dus in feite, als de politie soft optreed krijg je filmpjes te zien van een stel Duitsers met de opmerkingen : ja zo moet het tradiela en als je daarna een filmpje ziet waarin een agent daadwerkelijk een klap uitdeeld is het zielig en moet dat ook niet?

Het is wel heeeeeel erg makkelijk om op elke actie van een agent commentaar te hebben he, beetje triest opzich.

Hoe kun je overigens verwachten dat er bij de politie allemaal buffels van bodybuilders rondlopen, als er notabene op een bodybuildforum voor 90 % kleine rukecto's zitten die niet trainen?

haha is idd wel slecht zeg.

Ben geen fan van de politie, keer bij ons geprobeerd in te breken, gasten betrapt en rende weg. Herkende ze maar politie doet geen ene ****, kom ze nog wel eens tegen want zijn vrij bekende en beetje gewaarschuwd, komt de politie naar mij toe van dat ik hem bedreigd zou hebben bla bla. Waar ben je dan mee bezig..?

ME kan vrij zielig zijn hoor :P
Hadden met opleiding een dagje uit in stadion waar we zogenaamde relschoppers moesten voorstellen.
Werden we stadion uitgejaagd door ME, duwde ze ons in een hoekje en gaan ze sneaky met die knuppel bij gasten in de ballen meppen.
Ook werd er 1 kerel weggestuurd omdat die ME'er KO trapte, ze hadden gezegd moest zo echt mogelijk lijken, kerel deed niet meer en niet minder :P

Ok builder , voel je je aangesproken? Wat zal jij bitter zijn als iemand van de politie je eens een klap verkoopt. Ga je deugt van hebben.

Jezus insanityy. Ik weet dat er een epidemie van drogredenering heerst, maar zegt het begrip 'non sequitur' je iets? Het ging me om je bewering over de 'verbittering' van de politie en het gevolg dat het heeft op hun optreden. (de zoveelste kreet in de vrije ruimte) En vervolgens geef je aan dat ik verbitterd zou zijn als ik een klap zou krijgen van de politie...

1. Wat doet dit af aan de banaliteit/ongefundeerdheid van je opmerking? (hint: niets)
2. Waarom zou ik überhaupt een klap krijgen van de politie? Nu snap ik dat de thug-life in de Nederlandse favela's iets anders is dan de buurt waarin ik woon (een volksbuurt) maar ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat ik ooit een klap zou krijgen van de politie. Tevens is je suggestie niet congruent met de strekking van de thread, wat op zich interessant kan zijn. Het kán zo zijn dat jij de mening bent toebedaan dat de politie veel te lang wacht met het uitdelen van klappen, maar vergeef me dat ik het idee heb dat je van mening bent dat de politie eigenlijk een labbekakkerig zooitje lafbekken is. Het idee dat ze (zonder reden) snel beginnen te meppen zou wel een verfrissende mening zijn!

Laatst bewerkt:
Je snapt helemaal niet wat je doet he? Waarom je zo'n lange posts maakt enz.. Maar geen paniek je komt er wel als je erop focused.

Je snapt helemaal niet wat je doet he? Waarom je zo'n lange posts maakt enz.. Maar geen paniek je komt er wel als je erop focused.

Ik heb eerder het idee dat je zijn onderbouwde post niet begrijpt en daarom zijn begrip in twijfel trekt. Immers voor jou heel makkelijk. Allereerst hoef je dan niet meer op de posting zelf in te gaan en ten tweede kun je je op zo'n manier 'wreken' op een persoon waardoor jij je denkbeeldig aangevallen voelt.

Ik heb eerder het idee dat je zijn onderbouwde post niet begrijpt en daarom zijn begrip in twijfel trekt. Immers voor jou heel makkelijk. Allereerst hoef je dan niet meer op de posting zelf in te gaan en ten tweede kun je je op zo'n manier 'wreken' op een persoon waardoor jij je denkbeeldig aangevallen voelt.

:roflol: , of jij snapt ook niet wat ik bedoel.

Was het maar zo dat iedereen maar een klein beetje de rationaliteit had van een BuilderB of Shutterspeed. Al was het maar een klein beetje, de samenleving zou er een stuk effectiever, minder onzinnig en minder hysterisch op worden. Maar ja, misschien hebben we de minder bedeelden ook juist wel nodig op de één of andere manier.

HAHA, dus in feite, als de politie soft optreed krijg je filmpjes te zien van een stel Duitsers met de opmerkingen : ja zo moet het tradiela en als je daarna een filmpje ziet waarin een agent daadwerkelijk een klap uitdeeld is het zielig en moet dat ook niet?

Het is wel heeeeeel erg makkelijk om op elke actie van een agent commentaar te hebben he, beetje triest opzich.

Hoe kun je overigens verwachten dat er bij de politie allemaal buffels van bodybuilders rondlopen, als er notabene op een bodybuildforum voor 90 % kleine rukecto's zitten die niet trainen?

We hebben het hier over 14 jarige kinderen die een protest lopen, kom op he :roflol:

We hebben het hier over 14 jarige kinderen die een protest lopen, kom op he :roflol:

Ja, k*t kinderen, die geen idee hebben waar het daadwerkelijk over gaat, en alleen meedoen om stoer te zijn, rellen te schoppen en de politie uitschelden. Zielig stelletje ter***lijers zijn het. En ja, het zijn ongeveer mijn leeftijdgenoten, maar ik, en een groot deel van mijn klas deed niet mee. Echt de grootste onzin ooit, kinderen die rellen om zoiets. Die agent mocht wel wat harder slaan.

Ja, k*t kinderen, die geen idee hebben waar het daadwerkelijk over gaat, en alleen meedoen om stoer te zijn, rellen te schoppen en de politie uitschelden. Zielig stelletje ter***lijers zijn het. En ja, het zijn ongeveer mijn leeftijdgenoten, maar ik, en een groot deel van mijn klas deed niet mee. Echt de grootste onzin ooit, kinderen die rellen om zoiets. Die agent mocht wel wat harder slaan.

Waar zie jij kinderen rellen dan? Ik zie alleen een stel gefrustreerde machtmisbruikende agenten die met een gummiknuppel op minderjarigen in zijn aan het slaan.

pfff waar we allemaal wel niet over kunnen zeiken man, 1 incident en gelijk blablablabla!

Waar zie jij kinderen rellen dan? Ik zie alleen een stel gefrustreerde machtmisbruikende agenten die met een gummiknuppel op minderjarigen in zijn aan het slaan.

Dan moet je wat meer filmpjes gaan kijken man. Als je dan nog niet weet wat ik bedoel heb je serieuze oog problemen. Natuurlijk laten ze in dit filmpje alleen die agenten zien die leerlingen slaan, daar gaat het filmpje om, wat daarvoor gebeurde weet je niet, maar ik kan het wel zo ongeveer gokken.

Nee hoor insanityy, ik weet heel goed wat ik doe en waarom ik 'zo'n lange post' maak. Het kost nu eenmaal een aantal woorden voordat je drogredeneringen precies hebt uitgelegd. Maar goed, om je tegemoet te komen: de laatste zin van deze post is de conclusie. Ga je gang.

De hier door jou gebezigde drogredenering heet trouwens een 'ad hominem'. Ik wil best uitleggen hoe ik tot die conclusie kom en waarom jij niets hebt aan de vorm van argumenteren, maar dat zou weer 'zo'n lange post' opleveren. Op verzoek dus.

:roflol: , of jij snapt ook niet wat ik bedoel.

Ik denk dat dat heel hard meevalt, al valt er wel iets voor te zeggen; wat je zegt volgt in de verste verte niet op elkaar. Maar in zekere zin is het bijzonder voor de hand liggend wat jij bedoelt: je bedoelt dat jij gelijk hebt, maar je wenst nu in geen velden of wegen je wijze van denken toe te lichten en gaat met ad hominem-argumenten verder.

Je begint met de verbittering van de mensen die bij de politie gaan (waardoor ze zich op een bepaalde manier zullen gedragen -> psychologie van de koude grond), om dan vervolgens bij mijn verbittering te belanden als ik een klap zou krijgen van de politie om na vaststelling van deze non sequitur door mij aan te geven dat ik niet van mezelf begrijp wat ik bedoel en shutterspeed niet van jou weet wat je bedoelt.

Maar goed, verlicht ons. Wat bedoel je insanityy, want er is, qua logica binnen je posts, geen touw aan vast te knopen.

Kort gezegd: je lult uit je nek.

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Dan moet je wat meer filmpjes gaan kijken man. Als je dan nog niet weet wat ik bedoel heb je serieuze oog problemen. Natuurlijk laten ze in dit filmpje alleen die agenten zien die leerlingen slaan, daar gaat het filmpje om, wat daarvoor gebeurde weet je niet, maar ik kan het wel zo ongeveer gokken.

Ssst! Zodadelijk krijgen ze het principe van confirmatie bias nog door! :eek:

:exactly:Allemaal Tu quoque !!

Jongens, jongens, wat is er zo moeilijk aan een van de basisregels van kritisch denken? THE PLURAL OF ANECDOTE IS NOT DATA.

Wat betreft de buffel vs het straatschoffie. Ik heb vier volwassen mannen met zeer veel ervaring met moeite een vrouw van 60-70 kg zien overmeesteren. (psychiatrisch ziekenhuis). Anecdote vs. anecdote. Doehoeg argument.

Dat is geen anekdote.

dat filmpje van de TS is wel triest. Niet bepaald goed voor het al slechte imago dat de politie heeft..

Anekdote is een humoristich verhaaltje gebaseerd op een gebeurtenis maar berust niet op voldoende feiten om als waarheid te worden beschouwd. Over het algemeen zijn anekdotes al triviaal , dus de interessantdoenerij met de quote: "THE PLURAL OF ANECDOTE IS NOT DATA" voegt weinig toe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven