XXL Nutrition

Wat een faalbazen die gasten van de politie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen filmpje van de duitse politie! :D

whahah die lesbian cop is nog het leukst!Die butch wil op film laten zien dat ze zich best staande kan houden in een mannenberoep :roflol:

Ben ik het niet mee eens, maar heb geen zin om nog eens alles te gaan zeggen. Veel plezier verder met het haten van de politie.

Een standpunt innemen zonder onderbouwing. Jij gaat het nog maken in de wereld.

Zelf heb ik ook een x keer beroep gedaan op de blauwpetten.
- Ruzie in café wat resulteerde dat iemand met glas in zijn gezicht werd gesneden: blauwe gebeld en komen gewoon niet opdagen...
- Zelf ruzie in café vs 8 man waarvan ik door ene met een boksbeugel onder m'n oog werd geraakt en dus gezicht open. blauwe gebeld... niet komen opdagen. 3 dagen later waren ze bij het café geweest om te vragen of er ruzie was geweest. Eigenaar zegt 'nee' en ze gingen weer vrolijk door. :roflol:
- Inbraak van auto. Agent gaat met veel tegenzin en sarcastische opmerkingen mijn aangifte invullen. "Dat moet je eigenlijk maar via internet doen" krijg je dan te horen. Als je zegt "daar zijn jullie ook toch voor?" word je zowat het politiebureau uitgekeken.

Nee, ik heb niet veel vertrouwen in 'onze beste blauwe vrienden'.

Ach makkelijk roepen hier op dit forum, maar die lui van de politie die willen echt wel hoor! Niemand gaat dat werk doen (op k*tte tijden en hard werken) om vervolgens toe te kijken hoor. Als het aan de meeste agenten zou liggen zouden ze veel harder optreden maar ja dat kan nu eenmaal niet volgens de nederlandse wet, die agenten bijna niet in bescherming nemen.

- Ruzie in café wat resulteerde dat iemand met glas in zijn gezicht werd gesneden: blauwe gebeld en komen gewoon niet opdagen...
- Zelf ruzie in café vs 8 man waarvan ik door ene met een boksbeugel onder m'n oog werd geraakt en dus gezicht open. blauwe gebeld... niet komen opdagen. 3 dagen later waren ze bij het café geweest om te vragen of er ruzie was geweest. Eigenaar zegt 'nee' en ze gingen weer vrolijk door. :roflol:
- Inbraak van auto. Agent gaat met veel tegenzin en sarcastische opmerkingen mijn aangifte invullen. "Dat moet je eigenlijk maar via internet doen" krijg je dan te horen. Als je zegt "daar zijn jullie ook toch voor?" word je zowat het politiebureau uitgekeken.

Ohw nee, DIT is een epic onderbouwing. Potverdomme, er worden wat threads gevuld met domme onzin de laatste tijd. Gottogottogottogottogot :roflol:

Die laatste redenering is al helemaal om te lachen. En je bewering dat het sarcastisch gebeurd is zóóó anecdotisch en gekleurd dat het waanzinnig is. JIJ wil mensen wat leren over het onderbouwen van standputen? WHHAHHAHHAHA

Jongens, jongens, wat is er zo moeilijk aan een van de basisregels van kritisch denken? THE PLURAL OF ANECDOTE IS NOT DATA.

Wat betreft de buffel vs het straatschoffie. Ik heb vier volwassen mannen met zeer veel ervaring met moeite een vrouw van 60-70 kg zien overmeesteren. (psychiatrisch ziekenhuis). Anecdote vs. anecdote. Doehoeg argument.

Laatst bewerkt:
Ik zou die chick wel doen. :) (die met langer haar)

fail.

Vaak veranderd de mening van mensen als ze zelf een slechte ervaring hebben gehad met de politie , wel grappig dat die slechte ervaring er eerst moet komen voordat ze doorhebben dat de politie soms enorm slecht optreed.

' To protect and serve. ' ' De politie uw vriend. '
My ass , veel van de (klote)agenten zijn vroeger gekloot geweest en reageren dat nu af op anderen. Terwijl je zou denken dat zulke mensen juist 'begrip' zouden moeten hebben voor hoe het is als je gekloot wordt , maakt ze nog dommer.

En nu gaat insanityy ons met bronnen omver blazen! (anders krijgt 'ie SjaakadeliC op z'n dak die 'em gaat uitleggen hoe 'ie een argument moet onderbouwen)

Epic zinsopbouw trouwens, die laatste zin.

En nu gaat insanityy ons met bronnen omver blazen! (anders krijgt 'ie SjaakadeliC op z'n dak die 'em gaat uitleggen hoe 'ie een argument moet onderbouwen)

Epic zinsopbouw trouwens, die laatste zin.

Ok builder , voel je je aangesproken? Wat zal jij bitter zijn als iemand van de politie je eens een klap verkoopt. Ga je deugt van hebben.

Lol dat laatste filmpje met die scholieren is zo triest heh, had die ouwe graag een paar tikken gegeven hehe.

De politie in NL is gewoon veel te soft, mogen te weinig en als ze een keer hard ingrijpen krijgen ze gezeik, typisch!

Gewoon weer terug naar de GBO tijd, meer rammen, minder boetes en geen gezeik. Gewoon orde handhaving met de lange lat.

Dat is juist het probleem, ze moeten voor alles toestemming vragen en zelfs die wordt dan vaak niet verleend.

Nee de ME is helemaal niet zielig. Als je gewoon goed oplet zijn het die dronken paupers met hun grote bek die niet luisteren. Iedereen loopt maar wat stoer te schelden en zelf de politie uit te dagen in tegenstelling tot wat er door een (hoogstwaarschijnlijk dronken) omstander beweerd wordt.

Mensen zoudenzich wat meer mogen verdiepen in wat de politie en hulpverleners in het algemeen doen ipv het refereren aan een negatief incident wat ze ooit een keer hebben meegemaakt met de politie..

die met die scholieren is idd triest had gehoopt dat er een boom op die ouwe viel.

Ik heb toch echt gezegt dat ik het niet nog een keer allenmaal zou gaan uitleggen, dat betekent dat ik dat al heb gedaan. Dus als je zou teruglezen zou je dat er misschien uit kunnen halen. Mits je slim genoeg bent.
Maar dat maakt niet uit, want zo zal jij het vast ook maken in de wereld, zo zwart-wit denken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven