Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus elke politie agent moet getraind worden zodat hij een willekeurige wilde buffel kan overmeesteren..
Een straatschoffie gaat het in dit topic over..Ben ik het niet mee eens, maar heb geen zin om nog eens alles te gaan zeggen. Veel plezier verder met het haten van de politie.

Een standpunt innemen zonder onderbouwing. Jij gaat het nog maken in de wereld.
Zelf heb ik ook een x keer beroep gedaan op de blauwpetten.
- Ruzie in café wat resulteerde dat iemand met glas in zijn gezicht werd gesneden: blauwe gebeld en komen gewoon niet opdagen...
- Zelf ruzie in café vs 8 man waarvan ik door ene met een boksbeugel onder m'n oog werd geraakt en dus gezicht open. blauwe gebeld... niet komen opdagen. 3 dagen later waren ze bij het café geweest om te vragen of er ruzie was geweest. Eigenaar zegt 'nee' en ze gingen weer vrolijk door.
- Inbraak van auto. Agent gaat met veel tegenzin en sarcastische opmerkingen mijn aangifte invullen. "Dat moet je eigenlijk maar via internet doen" krijg je dan te horen. Als je zegt "daar zijn jullie ook toch voor?" word je zowat het politiebureau uitgekeken.
Nee, ik heb niet veel vertrouwen in 'onze beste blauwe vrienden'.
En nu gaat insanityy ons met bronnen omver blazen! (anders krijgt 'ie SjaakadeliC op z'n dak die 'em gaat uitleggen hoe 'ie een argument moet onderbouwen)
Epic zinsopbouw trouwens, die laatste zin.
De politie in NL is gewoon veel te soft, mogen te weinig en als ze een keer hard ingrijpen krijgen ze gezeik, typisch!
Gewoon weer terug naar de GBO tijd, meer rammen, minder boetes en geen gezeik. Gewoon orde handhaving met de lange lat.
Een standpunt innemen zonder onderbouwing. Jij gaat het nog maken in de wereld.
Zelf heb ik ook een x keer beroep gedaan op de blauwpetten.
- Ruzie in café wat resulteerde dat iemand met glas in zijn gezicht werd gesneden: blauwe gebeld en komen gewoon niet opdagen...
- Zelf ruzie in café vs 8 man waarvan ik door ene met een boksbeugel onder m'n oog werd geraakt en dus gezicht open. blauwe gebeld... niet komen opdagen. 3 dagen later waren ze bij het café geweest om te vragen of er ruzie was geweest. Eigenaar zegt 'nee' en ze gingen weer vrolijk door.
- Inbraak van auto. Agent gaat met veel tegenzin en sarcastische opmerkingen mijn aangifte invullen. "Dat moet je eigenlijk maar via internet doen" krijg je dan te horen. Als je zegt "daar zijn jullie ook toch voor?" word je zowat het politiebureau uitgekeken.
Nee, ik heb niet veel vertrouwen in 'onze beste blauwe vrienden'.