Fitness Seller

Wat een gezellige positieve jongens :-D hahaha

haha stoer tot een redelijke hoogte, wel opvallend dat er geen enkele referentie naar de Islam of Allah is, dan toch niet zo'n hardcore haters ;)

Sorry hoor, maar wat een verschrikkelijk kanker lied.

2 kleine lelijke blanke middenklassers die rap maken = :roflol:

fok, zal wel een nieuwe trend worden, emo-rappers

haha, dit zijn duidelijk geen emo-rappers. spinal & steen zijn kenkerhard

Ik vind het echt een goed nummer. Ga meer van deze boys zoeken.

succes, op hun site kan je de EP zo bestellen voor 10 euro, Kadaverrap EP (7 nummers)

van Steen kan je nog zoeken naar Vocking Steenwaren (18 nummers) en Freakshow (9 nummers). Spinal is onderdeel van Nul7Negen cd daar van heet Kwaad Tegen Kwaad en je kan ze nog terug vinden op de Zoetstof Mixtape (alleen kleine kans dat je die nog ergens tegen komt)

losse nummers zijn er ook nog zat waar ze op featuren o.a. V3 van Vaardigheid, White Trash van Tim en Terror met Metz

true classic van steen:
YouTube - Steen - Fock Steen

oh lol je had al gezocht, maar dude 8 nummers? kan je mij misschien vertellen welke daar op staan dan. ik heb de EP namelijk gekocht bij ze en daar staat op: Graven, Hier Een Pen, Mijn Huis, Haat, Sexslavin, Doe Het en Kadaverrap

ben overigens bij een optreden van Steen geweest op Meet The Streets in de Maassilo.. was serieus geniaal, die man was in 20 minuten de man van de dag.

haha stoer tot een redelijke hoogte, wel opvallend dat er geen enkele referentie naar de Islam of Allah is, dan toch niet zo'n hardcore haters ;)
Idd, zat er ook op te wachten toen ze over jezus begonnen, erg opvallend.;)
Vind die beat wel erg lekker klinken trouwens, lekker om hard te trainen vooral icm die stem van die middelste gozer.

met n7n wijden ze een hele tekst aan geloof en de onzin daarvan.

op kadaverrap ep komt er ook het nodige voorbij, o.a. 'ik schrijf op alles wat ik niet geloof uit de bijbel' en 'jullie geloven in god terwijl geen van jullie als eerst wil sterven'... tis dus eerder toevallig dat er nu niks over gezegd word

oh lol je had al gezocht, maar dude 8 nummers? kan je mij misschien vertellen welke daar op staan dan. ik heb de EP namelijk gekocht bij ze en daar staat op: Graven, Hier Een Pen, Mijn Huis, Haat, Sexslavin, Doe Het en Kadaverrap

ben overigens bij een optreden van Steen geweest op Meet The Streets in de Maassilo.. was serieus geniaal, die man was in 20 minuten de man van de dag.

Nummers die in die torrent zitten zijn:

Doe Het
Graven
Haat
Hier Een Pen
Kadaverrap
Mijn Huis
Sexslavin
Vocking Worst

Hij wordt vrij slecht geseed, dus duurt nog wel even voor ik 'm binnen heb :( Blijft nu steken op 24,5%... ach, geduld is een schone zaak. Hoop alleen dat de andere nummers niet teleurstellen.

Ik vind het wel vette shit eigenlijk, en dat terwijl dit hiphap is. ;)

Tja sommige commerciele apen vernken de hele scene, maarja zijn nog genoeg dope mc's hoor.

Nummers die in die torrent zitten zijn:

Doe Het
Graven
Haat
Hier Een Pen
Kadaverrap
Mijn Huis
Sexslavin
Vocking Worst

Hij wordt vrij slecht geseed, dus duurt nog wel even voor ik 'm binnen heb :( Blijft nu steken op 24,5%... ach, geduld is een schone zaak. Hoop alleen dat de andere nummers niet teleurstellen.

vocking worst is ook geniaal, alleen komt die van Vocking Steenwaren (solo albumpje van steen dus)

Tja sommige commerciele apen vernken de hele scene, maarja zijn nog genoeg dope mc's hoor.

en zo is het maar net. spinal & steen heb ik overigens wel zon beetje bovenaan in men lijstje

Nummer van openingspost heet dus niet 'Kadaverrap'? Starter20, zit net te luisteren naar de download van je rapidshare link, maar de 'kadaverrap' daarop is een compleet ander nummer dan deze. Dit nummer staat er ook niet tussen. Heb je misschien nog een link naar dit nummer op mp3 formaat? Kan ik 'm vanavond nog in m'n auto luisteren.

edit: Props voor de rapidshare link gaan uit naar Sago. Reageerde te snel.

ind, dat was Sago. dat nummer van 101 Barz worden ook gewoon 'Haat' genoemd. is wel een andere versie dan op de kadaverrap ep staat... heb em nog nooit tegen gekomen op mp3, maar dat kan je altijd zelf maken dude

'Haat' is ook weer anders :( Zal inderdaad zelf moeten gaan sleutelen om het naar mp3 te brengen, maar aangezien ik daarin zuig, wacht ik gewoon tot ze commercieel gaan en Jamai hun refreintjes laten inzingen.
Thanx in ieder geval!

whehehe spinal zegt in 'spit eens wat anders': "shit ik heb zin om jamai te beuken en hem te dwingen jim is flink in zen reet te nken"

dus waarschijnlijk gaat dat ook niet gebeuren :P

Dit is het woord muziek of nummer niet eens waard, zelfs het papier waar ik me reet mee afveeg is nog meer waard dan deze crap.

Terug
Naar boven