Blackadder
aka Silentio
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha stoer tot een redelijke hoogte, wel opvallend dat er geen enkele referentie naar de Islam of Allah is, dan toch niet zo'n hardcore haters![]()

Ik vind het echt een goed nummer. Ga meer van deze boys zoeken.
Spinal & Steen - Kadaverrap 2007 upload by Techow : Music > Rap - Mininova
Voor de liefhebbers. 8 Nummers van deze heren, inclusief 'Kadaverrap'.
Idd, zat er ook op te wachten toen ze over jezus begonnen, erg opvallend.haha stoer tot een redelijke hoogte, wel opvallend dat er geen enkele referentie naar de Islam of Allah is, dan toch niet zo'n hardcore haters![]()

oh lol je had al gezocht, maar dude 8 nummers? kan je mij misschien vertellen welke daar op staan dan. ik heb de EP namelijk gekocht bij ze en daar staat op: Graven, Hier Een Pen, Mijn Huis, Haat, Sexslavin, Doe Het en Kadaverrap
ben overigens bij een optreden van Steen geweest op Meet The Streets in de Maassilo.. was serieus geniaal, die man was in 20 minuten de man van de dag.
Blijft nu steken op 24,5%... ach, geduld is een schone zaak. Hoop alleen dat de andere nummers niet teleurstellen.Nummers die in die torrent zitten zijn:
Doe Het
Graven
Haat
Hier Een Pen
Kadaverrap
Mijn Huis
Sexslavin
Vocking Worst
Hij wordt vrij slecht geseed, dus duurt nog wel even voor ik 'm binnen hebBlijft nu steken op 24,5%... ach, geduld is een schone zaak. Hoop alleen dat de andere nummers niet teleurstellen.
Tja sommige commerciele apen vernken de hele scene, maarja zijn nog genoeg dope mc's hoor.