XXL Nutrition

wat een monster toch die Vic Richards

haha wat een beest, ook mooi op het begin :uncrowned king of BB.

Mooie volle spieren. Zalig met dat muziekje erbij

Gruwelijk massief.

177 bij 150kg op het poduim als ik het goed heb, super:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
idd die dude was gewoon te ****ing huge voor zen tijd! las net in zen biografie dat hij op 15jarige leeftijd 2de werd met 225lbs op een wedstrijd naast rich gaspari die toen 19 was.
vooral die benen en armen vind ik gruwelijk, die dikte en volheid is out of this world!

Jezus, op mijn 15e was ik nog geen eens de helft van dat man :roflol:

groot maar toch geen 66 cm arms...?! wel...

En 150 kg op podium....zal toch niet. Toen Ronnie in 2004 of 2005 stond met 135 kg werd er al geschreven dat er nog nooit iemand zo groot was geweest....dus...

Wel echt een brute fysiek.

die t**ten :o

serieus kereltje !!

maar what happened dan met hem?

En 150 kg op podium....zal toch niet. Toen Ronnie in 2004 of 2005 stond met 135 kg werd er al geschreven dat er nog nooit iemand zo groot was geweest....dus...

58cm armen.

Jeps , zeker wel ,... echter geloofde vic niet echt in alle wedstrijden en deed er dus ook maar erg weinig ,... Ging voor de sport ipv het geld zeg maar ;)

Dat van coleman klopt,... dat hebben ze gezegd, maar dat ging over de "O" ;)

hier wat meer stats van Vic :

Statistics | Address | Placings | Interview

Statistics
Height: 5'10" (177cm)
Competition weight: 330 lbs. (150 kg)
Off-season weight: 360 lbs. (164 kg)
Born: 1964
Training since age 16
Hair: Black
Eyes: Black
Neck: 22 1/2"
Shoulder width: 43"
Chest: 67"
Arms: 26"
Wrists: 12 1/2"
Waist: 36"
Thighs: 37"
Calves: 24"

En meneer leeft nog altijd hoor ;) is laatst een interview met m geweest op zo'n USA radio kanaal :D

linkje naar dat interview : http://www.musculardevelopment.com/content/view/1230/140/

Laatst bewerkt:
Jeps , zeker wel ,... echter geloofde vic niet echt in alle wedstrijden en deed er dus ook maar erg weinig ,... Ging voor de sport ipv het geld zeg maar ;)

Dat van coleman klopt,... dat hebben ze gezegd, maar dat ging over de "O" ;)

hier wat meer stats van Vic :

En meneer leeft nog altijd hoor ;) is laatst een interview met m geweest op zo'n USA radio kanaal :D

linkje naar dat interview : http://www.musculardevelopment.com/content/view/1230/140/

zal allemaal wel kloppen, maar ik vind hem zeker geen 15 kg zwaarder tonen dan Ronnie in z'n toptijd en Vic is ook nog eens een beetje korter dan ronnie...
gruwelijke atleet maar zet mijn vraagtekens bij de echtheid van de stats.

wtf polsen van 32 cm...? dan geloof ik die 150 kg wel, zijn skelet weegt al 100 kg met die uber dikke botten, haha

zal allemaal wel kloppen, maar ik vind hem zeker geen 15 kg zwaarder tonen dan Ronnie in z'n toptijd en Vic is ook nog eens een beetje korter dan ronnie...
gruwelijke atleet maar zet mijn vraagtekens bij de echtheid van de stats.

werd idd vaker aan getwijeld ,.. ook werd er beweerd dat zn foto bewerkt zouden zijn ,..

De wedstrijden die hij gedaan heeft waren ook niet erg goed gelukt hoor ,.... stond 9/10 keer niet goed on-stage ,... ( naar het schijnt )

werd idd vaker aan getwijeld ,.. ook werd er beweerd dat zn foto bewerkt zouden zijn ,..

De wedstrijden die hij gedaan heeft waren ook niet erg goed gelukt hoor ,.... stond 9/10 keer niet goed on-stage ,... ( naar het schijnt )

ach ja, hij zag er super uit op sommige pics net. en ik snap hier op het forum ook vaak niet dat mensen 100 kg wegen en er 20 kg lichter dan ik uitzien. haha.

Boeien ook. :D

Terug
Naar boven