MuscleMeat

Wat en wie vergeef jij?

Leviathan zei:
De meesten gaan er dan als een haas vandoor. Niet dat ik zo angstaanjagend ben, maar ze verwachten het niet dat je ze achterna komt. Heb eenmaal een bumperklever klemgereden en hem ff een duidelijke waarschuwing afgegeven.

Die vent 'wist' ineens helemaal niets van bumperkleven en verontschuldigde zich gauw.

Zo zijn er een heleboel helden, maar als je voor ze staat zijn ze nog geen emmer pis waard.

:roflol:

Nagel op de kop!

D. zei:
Aanschouw hier het verschil tussen een autochtoon en een allochtoon! (voorzover we adder autochtoon mogen noemen....)

Ik vergeef alles en iedereen, het maakt me geen reet uit.

Adder is geen autochtoon
En vergeet je niet de de andere 5 members die wel een gelijkenis met een allochtoon hebben D.oeee

Sinlath zei:

het mooiste is als je zo'n typische zakennerd hebt, even je middelbvinger zeer erotisch aflikken en er een kusje op geven en knipoog naar hem :roflol:

nooit meer last.

totdat je een hele ruige treft, dan moet je echt doorrijden.

spiertje16 zei:
Adder is geen autochtoon
En vergeet je niet de de andere 5 members die wel een gelijkenis met een allochtoon hebben D.oeee

Precies!

Als ik zit te schijten lijk ik precies op n Chinees....

als ik net uit mijn nest kom lijk ik een spanjaard, alles mañana..

Vergeven is goed.
Klopt idd dat wanneer je niet vergevingsgezind bent
en jaren met wrok blijft rond lopen je letterlijk
ziek kan worden.

Maar dat betekend niet dat je met
sommigen moet blijven omgaan.

Zo iets van bless you maar blijf voortaan uit mijn buurt
voordat ik echt een zonde bega.

volgens mij zijn vergevingsgezinde mensen gewoon nonchelant, onverschillig.

zoals ik, i don't care.. wel makkelijk

Vergeven is alleen maar handig voor goedmaakcoïtus. Soms maak ik gewoon ruzie, alleen maar voor de coïtus erna.

Centaur zei:
En jou vergeef ik ook wel voor een goeie pij....ehh..ahem, kuch! :o

:D

pij...nboompitsalade op brood ?

@mikmens.. inderdaad, nuchter, lekker makkelijk druk maken doe ik wel om dingen die belangrijk zijn.

Vergeven? het hangt er vanaf wat je me flikt.

stoot je mn drankje om? zand erover indien "sorry" word gezegd of er een nieuwe voor in de plaats komt.

als mijn partner vreemdgaat? dan is Pluto niet ver genoeg om je te verschuilen.

Mijn moeder een h**r noemen? Dan krijg je linea recta een Zidane op je voorhoofd.

Mijn vader een schurftige kl***zak noemen?

Ik geef je groot gelijk.

Terug
Naar boven