- Waardering
- 2
Leviathan zei:
als verdediging kan je op het moment supreme altijd nog "gassen" carb gas stinks 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leviathan zei:
als verdediging kan je op het moment supreme altijd nog "gassen" carb gas stinks 
Leviathan zei:De meesten gaan er dan als een haas vandoor. Niet dat ik zo angstaanjagend ben, maar ze verwachten het niet dat je ze achterna komt. Heb eenmaal een bumperklever klemgereden en hem ff een duidelijke waarschuwing afgegeven.
Die vent 'wist' ineens helemaal niets van bumperkleven en verontschuldigde zich gauw.
Zo zijn er een heleboel helden, maar als je voor ze staat zijn ze nog geen emmer pis waard.
D. zei:Aanschouw hier het verschil tussen een autochtoon en een allochtoon! (voorzover we adder autochtoon mogen noemen....)
Ik vergeef alles en iedereen, het maakt me geen reet uit.
Sinlath zei:
het mooiste is als je zo'n typische zakennerd hebt, even je middelbvinger zeer erotisch aflikken en er een kusje op geven en knipoog naar hem
nooit meer last.
totdat je een hele ruige treft, dan moet je echt doorrijden.

spiertje16 zei:Adder is geen autochtoon
En vergeet je niet de de andere 5 members die wel een gelijkenis met een allochtoon hebben D.oeee
Leviathan zei:Precies!
Als ik zit te schijten lijk ik precies op n Chinees....

Sinlath zei:volgens mij zijn vergevingsgezinde mensen gewoon nonchelant, onverschillig.
zoals ik, i don't care.. wel makkelijk
!!!Sinlath zei:volgens mij zijn vergevingsgezinde mensen gewoon nonchelant, onverschillig.
zoals ik, i don't care.. wel makkelijk

En jou vergeef ik ook wel voor een goeie pij....ehh..ahem, kuch!Mikki zei:

Centaur zei:En jou vergeef ik ook wel voor een goeie pij....ehh..ahem, kuch!![]()
![]()
Pijnstiller.Sinlath zei:pij...nboompitsalade op brood ?
@mikmens.. inderdaad, nuchter, lekker makkelijk druk maken doe ik wel om dingen die belangrijk zijn.

Sinlath zei:pij...nboompitsalade op brood ?
@mikmens.. inderdaad, nuchter, lekker makkelijk druk maken doe ik wel om dingen die belangrijk zijn.