Fitness Seller

Wat er gebeurt als je met 160 km/u een vogel raakt

whoehahaha, echt wel maf! zouden ze die mus nog hebben weten te reanimeren?

Ik heb met 170 een duif geraakt.... das niet prettig!! Was op 2 augustus 2003 (weet het nog goed omdat mijn vriendin toen naar canada ging) en het was toen loeierwarm. ´s morgens vroeg gebeurd want ik ging haar wegbrengen en toen ik thuiskwam voelde ik me ellendig (miste haar toen al) en ben in bed gekropen... dus de auto niet schoongemaakt.
Toen ik dus weer naar buiten ging zat mijn hele auto bedekt met vliegen die op het bloed en vlees van die duif af waren gekomen. Vlug naar de wasstraat gereden. Afgespoten, door de wasstraat en toen zag hij er van buiten weer goed uit.
´s avonds naar een vriendin gegaan want daar was een feestje. Kom ik zondagmorgen weer naar buiten en stap in mijn auto. STINKEN!!! Niet normaal zo erg als dat stonk. GADVERDAMME. Ik doe de motorkap open... ja hoor... allemaal stukjes duif aan de binnenkant.

Bah wat was dat smerig.

Het is trouwens 160mp/h wel ff iets harder ;) ( 256km/h om precies te zijn ).

Mijn pa heeft er met 170 ook een keer een in de bumper gehad, dik gat erin en hij bleef er ook gewoon in hangen :D

t*ring dat is echt hard gegaan!!!!!! hij zal maar zo in de mond vliegen, heb je een gat in je hoofd en wat als je motorrijdt en hij knalt door je helm :o

ik heb het laatst tijdens het taxirijden gehad....net onder de 100 km/uur, de veren hingen in de bumper, er was ook een gat in geslagen.

Vind het erg vervelend voor het vogeltje, maar ik was blij dat ik alleen op de rem was gestapt (na kijken in mijn achteruitkijkspiegel)....ik ben zo'n type die uit reflex gaat uitwijken, wat levensgevaarlijk kan zijn.

Tarzan zei:
Ik heb met 170 een duif geraakt.... das niet prettig!! Was op 2 augustus 2003 (weet het nog goed omdat mijn vriendin toen naar canada ging) en het was toen loeierwarm. ´s morgens vroeg gebeurd want ik ging haar wegbrengen en toen ik thuiskwam voelde ik me ellendig (miste haar toen al) en ben in bed gekropen... dus de auto niet schoongemaakt.
Toen ik dus weer naar buiten ging zat mijn hele auto bedekt met vliegen die op het bloed en vlees van die duif af waren gekomen. Vlug naar de wasstraat gereden. Afgespoten, door de wasstraat en toen zag hij er van buiten weer goed uit.
´s avonds naar een vriendin gegaan want daar was een feestje. Kom ik zondagmorgen weer naar buiten en stap in mijn auto. STINKEN!!! Niet normaal zo erg als dat stonk. GADVERDAMME. Ik doe de motorkap open... ja hoor... allemaal stukjes duif aan de binnenkant.

Bah wat was dat smerig.

Ja, hier kan ik over meepraten. In Frankrijk eens een of andere vogel in de luchtdinges(?) gehad en natuurlijk hadden we de airco op 80 staan met die hitte buiten. Opeens een lucht :eek: .Zaten zowat tegen een boom zo erg. Toen we in de motorkap gingen kijken kwam er een helemaal kaal vogelgeraamte uit.

wahaha, het zal je maar overkomen :D

whoesha maar dat raam kan carglass nog wel maken hoor

Terug
Naar boven