- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ideale zou natuurlijk zijn als we allemaal geen belasting betalen en straks in plaats van over een snelweg naar school/werk over een zandpad moeten rijden omdat er geen geld binnenkomt.
Goede video op die site
Tot die gast er over begon dat hij de Nederlandse staat heeft aangeklaagd voor chemtrails.
Ik probeer mij er een beetje in te verdiepen, maar ik snap er geen reet van. Wat heb je nou aan het soeverein zijn wanneer je elke keer naar het politiebureau moet omdat je je zelf niet wilt legitimeren of omdat je zonder kentekenplaten rijdt.

zal je dit zeggen met oppt documenten word je niet door de politie opgepakt je kunt die gene die op dat moment bij je aan deur staat laten arresteren.. in begin snapte ik er ook geen moer van heb half jaar goed ingelezen. ben met documenten aan slag gegaan heb alle instanties stil gekregen.![]()
zal je dit zeggen met oppt documenten word je niet door de politie opgepakt je kunt die gene die op dat moment bij je aan deur staat laten arresteren.. in begin snapte ik er ook geen moer van heb half jaar goed ingelezen. ben met documenten aan slag gegaan heb alle instanties stil gekregen.![]()
Valt de wegenbelasting niet onder een vorm van belasting dan?![]()
Zolang we niet in landen leven zoals Afghanistan, Irak, Syrië mag niemand hier in NL klagen en blij zijn dat je je leven zeker bent zodra je naar buiten gaat.
Als je daarvoor alleen belasting moet betalen, voor zulke dingen vind ik het niet erg.
Valt de wegenbelasting niet onder een vorm van belasting dan?![]()
Zolang we niet in landen leven zoals Afghanistan, Irak, Syrië mag niemand hier in NL klagen en blij zijn dat je je leven zeker bent zodra je naar buiten gaat.
Als je daarvoor alleen belasting moet betalen, voor zulke dingen vind ik het niet erg.
dit is een van de meest domme posts die ik ooit heb gelezen hier op dbb.
waaskaas, ga alsjeblieft z.s.m. dood en neem je achterlijke gelijkdenkenden ook mee.
jaloers dat ik iets meer weet dan jij 
Jij noemt het "vrij", de normale Nederlander noemt het profiteren en parasiteren van onze centen.
Weet je wat er gebeurt als iedereen dat vieze meeliftgedrag van jou gaat doen? Doei doei alle sociale voorzieningen.
Waaskaas, de wereld is jou liever kwijt dan rijk.
iedereen heeft recht op vrijheid dus gun het je zelf ook en kraak niemand anders af dude
want geld is lucht de euro is wettelijk gezien geen officeel betaal middel. hoef niet rijk zo als meeste hier die denken dat geld grote rol speelt no way dude. over tijd valt de euro en is er geen geld meer geloof mijn.