AndroidHealthClinic

wat er met jullie belastinggeld word gedaan

We hebben hier toch Wob? Waarom dan geen correcte info over wat er met onze belastingcenten gebeurt?

Het ideale zou natuurlijk zijn als we allemaal geen belasting betalen en straks in plaats van over een snelweg naar school/werk over een zandpad moeten rijden omdat er geen geld binnenkomt.

Het ideale zou natuurlijk zijn als we allemaal geen belasting betalen en straks in plaats van over een snelweg naar school/werk over een zandpad moeten rijden omdat er geen geld binnenkomt.

Daar is de wegenbelasting voor. Waar we naar het schijnt veels te veel voor betalen. Overheid houdt daar geld aan over.

Valt de wegenbelasting niet onder een vorm van belasting dan? :p
Zolang we niet in landen leven zoals Afghanistan, Irak, Syrië mag niemand hier in NL klagen en blij zijn dat je je leven zeker bent zodra je naar buiten gaat.
Als je daarvoor alleen belasting moet betalen, voor zulke dingen vind ik het niet erg.

Soeverein mens :roflol:

Soeverein profiteren ja
wel allemaal gebruik maken van de voorzieningen maar er niet aan willen mee betalen

Allemaal werkweigeraars en uitkeringtrekkers

• Topic Starter Topic Starter
Goede video op die site

Tot die gast er over begon dat hij de Nederlandse staat heeft aangeklaagd voor chemtrails.

Ik probeer mij er een beetje in te verdiepen, maar ik snap er geen reet van. Wat heb je nou aan het soeverein zijn wanneer je elke keer naar het politiebureau moet omdat je je zelf niet wilt legitimeren of omdat je zonder kentekenplaten rijdt.

zal je dit zeggen met oppt documenten word je niet door de politie opgepakt je kunt die gene die op dat moment bij je aan deur staat laten arresteren.. in begin snapte ik er ook geen moer van heb half jaar goed ingelezen. ben met documenten aan slag gegaan heb alle instanties stil gekregen.;)

Alle grammar nazi's op vakantie ofzo?

zal je dit zeggen met oppt documenten word je niet door de politie opgepakt je kunt die gene die op dat moment bij je aan deur staat laten arresteren.. in begin snapte ik er ook geen moer van heb half jaar goed ingelezen. ben met documenten aan slag gegaan heb alle instanties stil gekregen.;)

Tot er teveel parasieten komen en dan heb je een veel groter probleem. Nu zijn die paar bloedzuigers de moeite nog niet, meeste zijn toch te dom en te lui om te werken dus veel zou de overheid er toch niet aan verdienen. Er komen idd andere tijden aan zodra er teveel van dit soort lui komen......grijpen ze vanzelf in.

Volgens mij doen vooral mensen dat die zich al aan de onderkant van de maatschappij bevinden en helemaal niks meer hebben te verliezen. Als normaal mens wil je toch niet zo lopen k*tten.

Ben jij nu dan zelfvoorzienend? Zorg je dat de straten en wegen onderhouden worden? Allerlei door de overheid betaald faciliteiten doneer jij geld direct aan nu natuurlijk, want tsja.. Je kan wel als een parasiet leven in deze maatschappij maar er zullen toch dingen onderhouden moeten blijven worden toch?

Jij krijgt geen geld terug voor je hypotheek (mocht je die ooit krijgen), hebt geen subsidies nodig, geen kinderbijslag (al heb ik liever dat parasieten als jij zich gewoon ff niet voortplanten), wordt je ziek hoef je geen uitkering.. Want jij wilt liever geen belasting betalen, ik neem dus gewoon 100% aan dat jij in je soevereiniteit hier ook allemaal afstand van doet toch?

Zonder lasten ook geen baten he?

Volgens mij heb je ook gewoon geen idee wat je aan het doen bent...

Jij noemt het "vrij", de normale Nederlander noemt het profiteren en parasiteren van onze centen.

Weet je wat er gebeurt als iedereen dat vieze meeliftgedrag van jou gaat doen? Doei doei alle sociale voorzieningen.

Waaskaas, de wereld is jou liever kwijt dan rijk.

Ja man, oppt documenten is natuurlijk gelijk aan onschendbaarheid. Niemand kan jou wat maken he? En elke tokkie ambtenaar die aan je deur komt sluit je gewoon op in je kelder, leve de soevereiniteit!

Zolang we niet in landen leven zoals Afghanistan, Irak, Syrië mag niemand hier in NL klagen en blij zijn dat je je leven zeker bent zodra je naar buiten gaat.
Als je daarvoor alleen belasting moet betalen, voor zulke dingen vind ik het niet erg.

Dit dus.

dit is een van de meest domme posts die ik ooit heb gelezen hier op dbb.

• Like
Waarderingen: mat
Ik krijg koppijn van dit topic.

waaskaas, ga alsjeblieft z.s.m. dood en neem je achterlijke gelijkdenkenden ook mee.

• Topic Starter Topic Starter
waaskaas, ga alsjeblieft z.s.m. dood en neem je achterlijke gelijkdenkenden ook mee.

nou nou :rolleyes: jaloers dat ik iets meer weet dan jij ???

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

Jij noemt het "vrij", de normale Nederlander noemt het profiteren en parasiteren van onze centen.

Weet je wat er gebeurt als iedereen dat vieze meeliftgedrag van jou gaat doen? Doei doei alle sociale voorzieningen.

Waaskaas, de wereld is jou liever kwijt dan rijk.

is ook ons geld waar de overheid mee van door gaat dat meeste dit niet snappen zeg meer over jullie IQ ik weet heel goed waar ik mee bezig ben ;) iedereen heeft recht op vrijheid dus gun het je zelf ook en kraak niemand anders af dude :) want geld is lucht de euro is wettelijk gezien geen officeel betaal middel. hoef niet rijk zo als meeste hier die denken dat geld grote rol speelt no way dude. over tijd valt de euro en is er geen geld meer geloof mijn.

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

http://www.earth-matters.nl/11/7319...nquotone-peoples-public-trustenquot-oppt.html

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

http://i-uv.com/oppt-absolute/original-oppt-ucc-filings/

• Like
Waarderingen: mat
Dus mensen hoeven je niet te betalen, geld slaat toch nergens op?

Strong illerminaty trouwens

Terug
Naar boven