XXL Nutrition

wat eten voor workout?

smarty

Novice
Waardering
0
heb eens vraagje over wat je moet eten voor een workout.
ik neem geen proteïne-shakes of andere dingen.
voor mijn workout bak ik 2 eieren en drink ik melk, neem druivendextrose en wacht dan ongeveer halfuur, drie kwartier.
ik weet t'is misschien weinig. tips voor goede proteïne-shakes en producten zijn ook welkom?

meestal eet ik op trainingsdagen pasta,s zoals macaroni en spaghetti enz. schijnt goed te zijn ivm de koolydraten :D maar pasta,s schijnen goed te zijn:o

en natuurlijk gewoon de rest van je schema aanhouden ( als je dat hebt)

Gewoon stevige maaltijd uur voor de training, meestal als ik smiddags train 3 sneetjes brood + 5 eieren +fruit en melk ( = 750 kcal) en vlak voor de training neem ik een whey shake of pre-workout shake.

Ik zou een uur of uurenhalf voor mijn workout nog een volwaardige maaltijd nemen.
Dus aardappelen, rijst, brood, havermout, brinta ... met vlees of vis. Melk kan je blijven drinken. En ik denk dat dextrose een halfuur/3kwartier voor je workout een beetje overbodig is.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt al voor deze reacties!
ik pak de dextrose omdat ik ergens had opgevangen dat als je dextrose voor de workout neemt je dan minder spierpijn hebt de volgende dag en waarom koolhydraten pakken (ik weet wel dat deze helpen bij je conditie?) als je proteïne nodig hebt om spiermassa te winnen ?

bedankt al voor deze reacties!
ik pak de dextrose omdat ik ergens had opgevangen dat als je dextrose voor de workout neemt je dan minder spierpijn hebt de volgende dag en waarom koolhydraten pakken (ik weet wel dat deze helpen bij je conditie?) als je proteïne nodig hebt om spiermassa te winnen ?

Dextrose voor je workout en niet halfuur ervoor kerel, anders moet je geen snelle suikers gebruiken en kan je beter wat havermout slikken.

Koolhydraten geven je energie.

Terug
Naar boven