AndroidHealthClinic

Wat gebruik jij in je nakuur om vlugger te herstellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Normaal gesproken zou ik het graag uitleggen, maar gezien de vijandige houding van mensen hier ga ik het anders aanpakken om mijn punt duidelijk te maken.

Kan een van bovenstaande posters mij verwijzen naar een onderzoek waaruit blijkt dat je met nolva sneller hersteld?
Bluffer!

Zo suf wordt je van gasten die beweren dat nolva niet helpt als PCT.

Mijn bloedwaardes zijn in de 20 als ik het gebruik,en onder de tien als ik het niet gebruik.
Er zijn zoals kevin zegt 100.000 studies geplaatst,en NOG wordt het door sommige dodoos in twijfel getrokken,die volgens mij nooit een potje boolen van dichtbij gesien hebben

Gesien is overgens met een Z mart (ben soooo funny)

ik zou dan zeggen prignyl lol maar alles hangt er van af hoe zwaar je kuur is dus alles kan helpen.dan een gewone nutuurlijke booster kan al wonderen doen

ik zou dan zeggen prignyl lol maar alles hangt er van af hoe zwaar je kuur is dus alles kan helpen.dan een gewone nutuurlijke booster kan al wonderen doen

Ook jij mag je beter verdiepen in Nederlands en de werking van Pregnyl...

Zoals de meeste guru's hier weten hoor je naast pregnyl nolva te gebruiken dit i.v.m. de estro-rebound...

En naast iedere AAS kuur hoort een NAKUUR...

je heb gelijk maar bij een lichte kuur is prignyl ok en ga je zwaarder nolva erbij
maar daarom zeg ik ook hangt er van af hoe je kuurt
vriend van me met een natuurlijke booster bijna geen terug val gekregen 1 maand d boll

je heb gelijk maar bij een lichte kuur is prignyl ok en ga je zwaarder nolva erbij
maar daarom zeg ik ook hangt er van af hoe je kuurt
vriend van me met een natuurlijke booster bijna geen terug val gekregen 1 maand d boll

Mooi voor je vriend... maar na een LICHTE kuur zal nolva toch altijd beter zijn... dat is zo en dat blijft zo... PREGNYL heb je pas nodig bij een meer onderdrukkende en/of ZWAARDERE kuur en dan zal je die nog Altijd in de kuur moeten gebruiken om Testikel Atrophy te VOORkomen... Pregnyl is geen opstarter en zal dat ook nooit worden.. lees je zelf beter in nl! kusje XXX

ok ieder zijn meening als je maar op hetzelvde eindpunt geraak is het ok .

leuk wat een info trouwens dat wist ik ook het ging mij erom als je een lichte kuur neemt kan je met een booster hetzelvde resultaat hebben dan met nolva en meer niet de rest wat jij verteld wist ik ook

was dat maar waar... die booster mag je wel eens iets meer over vertellen.. als ik van die booster van jou 23nmol kan krijgen na een kuur dan heb je gelijk...

welke booster hebben we het dan over?

leuk wat een info trouwens dat wist ik ook het ging mij erom als je een lichte kuur neemt kan je met een booster hetzelvde resultaat hebben dan met nolva en meer niet de rest wat jij verteld wist ik ook

Kerel lul niet.

Pregnyl ONDERDRUKT de FS/FSH afgifte omdat het hiervan een mimic is.
Je zet deze stof exo,betekend dat het in het systeem niet meer gemaakt wordt,en het dus een NOG langere tijd duurt dat de boel op de rit is.Nolva prikkeld de hyposfyse om LH/FSH weer spontaan uit te stoten.Net als arimidex,en sommige andere anti a/e middelen.Arimidex zal zelfs je testosteron met 28% kunnen verhogen.

kijk het is simpel het gaat zo als je een lichte kuur neemt wat je hormoon spiegel onder drukt kan je met een naturel booster geholpen worden en meer is het niet. en als je zwaar kuurt neem je prigynil voor je hormonen weer op gang te krijgen.
meer bedoelde ik ook niet.

kijk het is simpel het gaat zo als je een lichte kuur neemt wat je hormoon spiegel onder drukt kan je met een naturel booster geholpen worden en meer is het niet. en als je zwaar kuurt neem je prigynil voor je hormonen weer op gang te krijgen.
meer bedoelde ik ook niet.

Zooooooooo traaaaaag van begrip deze jongen... mis kan iemand helpen met begrijpend lezen voor deze jongeman.....

Met de nadruk op PRINIL... HAHAHA

jullie kunnen zeggen wat je wil maar als de huisdokter je op deze manier help zal i toch wel weten wat i doet he

Slotjeeeeeeeeee erop met die onzin... Belgische doktors kunnen alles maken...

hoe DOM kun je zijn.. dat jij continu die fijne lieve aardige doktor van je blijft geloven ga zelf een lezen onderzoeken dan die dokter van je na te praten... je weet niet eens hoe je pregnyl moet schijven en wat t prcies doet dus die fijne dokter van jou kan je alles wijs maken,.,, maar ons geloof je niet..? lekker zelf weten zoek het uit....

groetjes

Ik heb niet alles gevolgd in deze discussie maar idd huisartsen weten niks van as, trt, hrt en hoe een eventueel probleem, die je hebt opgelopen van as gebruik, op te lossen. Waarschijnlijk zal je hier, door de ervaren jongens, betere info krijgen.

ok bij deze is de discussie over ik zal de raad volgen wat jullie zeggen en eens nolvadex voorstellen in plaats van pregnyl thanks daarvoor.
maar in belgie kan je wel voor de echte deca en sustanon bij de huisdokter terecht dat weet ik wel .
greetzzzz

Slotjeeeeeeeeee erop met die onzin... Belgische doktors kunnen alles maken...

hoe DOM kun je zijn.. dat jij continu die fijne lieve aardige doktor van je blijft geloven ga zelf een lezen onderzoeken dan die dokter van je na te praten... je weet niet eens hoe je pregnyl moet schijven en wat t prcies doet dus die fijne dokter van jou kan je alles wijs maken,.,, maar ons geloof je niet..? lekker zelf weten zoek het uit....

groetjes

Hhahaha maak je niet druk man,je hoort het toch,zijn HUISARTS weet het.Niet zijn endocrinoloog ofzo,NEE zijn HUISARTS........ wat een nerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven