AndroidHealthClinic

Wat geweldig die sharia wet....

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
AMSTERDAM - Een Pakistaan die elf kinderen verwekte bij zijn stiefdochters, gaat gestenigd worden. De inwoner van de Arabische Emiraten is door een Sharia-rechtbank definitief ter dood veroordeeld.

De politie arresteerde Abdul Aziz in 2005 nadat zijn jongste stiefdochter een aanklacht had ingediend. Uit onderzoek bleek dat hij na jaren van misbruik maar liefst elf kinderen had bij vier van zijn stiefdochters. Hij dwong de meisjes, die nu tussen de 21 en 26 zijn, met een mes tot gemeenschap. Eén van hen was op het moment van de arrestatie acht maanden zwanger, zo meldt Gulf News. DNA-onderzoek wees uit dat de stiefvader de schuldige was.

De zaak kwam aan het rollen toen de vijftienjarige dochter des huizes met een plaatsgenoot wilde trouwen. Haar vader weigerde, waarna het meisje het hele verhaal op het politiebureau opbiechtte.

De moeder, een Indiase vrouw die hertrouwd was met de Pakistaan, is schuldig verklaard aan het vervalsen van geboortebewijzen. Haar straf volgt nog.

De vier stiefdochters hebben overigens elk tachtig zweepslagen gekregen. 'Omdat ze coïtus hadden met de stiefvader'...

Volgens Gulf News is het de eerste keer dat iemand na een officiële uitspraak van de rechter gestenigd zal worden.

Echt waar...ik dacht dat mong*len in Mongolie woonden, maar niets in minder waar....triest volk

Snap er ook niks van. Die stiefdochters zouden die kerel ieder tig zweepslagen moeten geven.

Die kerel moet dood, en ik wil het zien.

Mooi vonnis
Jammer natuurlijk van die meisjes dat ze die zweepslagen hebben gehad, maar mooi vonnis al met al

:sad:

wat een wereld

Goede emotionele opvang voor de dames! Chapeau, wat een k*t religie.

De zweepslagen zijn zo goed als een doodvonnis.

Afhankelijk van de kracht en het materiaal kunnen 50 zweepslagen al dodelijk zijn.

Dus iemand die verkracht wordt die mag daarvoor gestrafd worden, compleet gestoord achterlijk volkje.

Muur omheen bouwen en allemaal wapens eroverheen gooien. Dat rare volk doet zelf de rest wel....

Nog een sterk staaltje van deze k*treligie:

Gisteren werd bekend dat een seksueelmisbruikt meisje in Iran ook de doodstraf zal krijgen. De 19-jarige Leyla wacht de strop, nadat ze eerst 95 zweepslagen met een staalkabel moet incasseren. Andere medeplichtigen in de zaak, waaronder haar moeder, verkrachters en elkaar opvolgende souteneurs zijn veroordeeld tot enkele zweepslagen of kregen vrijspraak.

bron: Reuters/Amnesty Int.

Ik heb zojuist deze petitie getekend:

http://www.petitiononline.com/leilaa/petition.html

Laatst bewerkt:
Je het schijnt dat ze met haar armen bloot liep en dit de verkrachters aanzette tot de daad, dus moet ze dood. Echt he, dat bepaalde mensen landen als Iran en Pakistan nog blijven verdedigen is onbegrijpelijk...

Ken zeer weinig mensen die Iran, Saudi Arabie of Pakistan verdedigen. Ook al heeft Pakistan geen volledige uitvoering van de Sharia. Alleen in de Noord Westelijke provincies is daar sprake van, zeer tegen de wens van Musharraf in.

Ken zeer weinig mensen die Iran, Saudi Arabie of Pakistan verdedigen. Ook al heeft Pakistan geen volledige uitvoering van de Sharia. Alleen in de Noord Westelijke provincies is daar sprake van, zeer tegen de wens van Musharraf in.
Zal maar geen namen noemen maar het internet en/of RL zit er vol mee, zelfs op DBB...

Waar gaat het heen :roflol: Gvd

Ok ,maar ik verdedig zeker ook niet Israel, hoewel ik eigenlijk niet jou bedoelde;)

• Topic Starter Topic Starter
Israel is net zo'n puberaal land.

Terug
Naar boven