- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spiertje16 ook.Kijk jou bedoelde ik dus met die mensen die deze landen verdedigen... niet doen kerel, Iran valt niet goed te praten. En ik denk dat we zeker wel kritiek mogen geven op dit soort situaties.
Dat heeft niets te maken met mensen straffen omdat ze verkracht zijn. Harde hand is zeker nodig, maar wel op de juiste manier. Genoeg landen die 'onder controle' zijn door een bestuur of regime, maar waar verschrikkelijk dingen gebeuren die je moet aankaarten. Ik begrijp dat je niet zoals in Irak nu heel Iran moet gaan aanvallen omdat dat de situatie hoogstwaarschijnlijk verergerd, maar je moet het wel aanpakken met sancties ed.zie bovenste reply
hoe leg ik dit nou zo diplomatisch uit, kijk vb nu naar irak, zonder de harde hand van saddam is het nu echt een "world of shit" daar
"sancties"Dat heeft niets te maken met mensen straffen omdat ze verkracht zijn. Harde hand is zeker nodig, maar wel op de juiste manier. Genoeg landen die 'onder controle' zijn door een bestuur of regime, maar waar verschrikkelijk dingen gebeuren die je moet aankaarten. Ik begrijp dat je niet zoals in Irak nu heel Iran moet gaan aanvallen omdat dat de situatie hoogstwaarschijnlijk verergerd, maar je moet het wel aanpakken met sancties ed.

wollah
Pakistan, Afganistan en het noordelijke deel van het Midden-Oosten ff onder een wolkje saringas![]()
Onvoldoende dan.... maar ergens begrijp ik wel dat een negatieve invloed weinig het land vooruit helpt. Het is alleen heel moeilijk om een alternatief te vinden (buiten militair ingrijpen). Maar wat zijn jou voorstellen dan? Alles laten zoals het is?"sancties"
er zijn al meer dan 30 jaar sancties tg iran en het heeft niks veranderd integendeel

, ...Mooi vonnis
Jammer natuurlijk van die meisjes dat ze die zweepslagen hebben gehad, maar mooi vonnis al met al
Pakistan is een ****ed up land!
Dit is nog niks vergeleken met de verhalen die ik heb gehoord.
Als jij een meisje verkracht daar, dan moet jij je zus(je) aan de familie van het meisje ''geven'' om het weer goed te maken. En de meisje die verkracht is wordt in de brand gestoken of i.d
Tsja ik snap niet waarom jullie telkens weer de religie erbij halen. Dat die mensen zulke dingen doen heeft NIKS met de sharia te maken. Het is een puinhoop daar. Alles en iedereen is corrupt.
En over Isreal en Iran, zoek mijn topic op dan weet je mijn standpunt![]()
niet kakken over andere landen als je eigen land taakstrafjes geeft voor groepsverkrachtingen en dergelijke![]()
dat is te ingewikkeld, zelfs voor mij
maar een aantal tips:
vb in iran: buitenlandse steun voor gematigde leiders zoals khatami, eventueel de "raad der hoeders" ff afknallen, ...
maar de US zou dit nooit doen, zij brachten de sjah & de president voor hem ten val omdat ze hun ass niet willen kissen in tegenstelling tot de huidige dickhead ahmanijad

[Link niet meer beschikbaar]
Besteld kerel
Bedankt.
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat mensen die Sharia, stenigen/zweepslagen voor slachtoffers etc ondersteunen, mensen zijn die zelf lekker veilig achter hun peeceetje met een kop groen thee in een Vinexwijk in Europa zitten. Die bazelen wat stoere taal om anderen te provoceren maar zodra hun zusje, hun moeder of vader aan de beurt zou zijn irl dan janken ze de ogen uit hun kop en bidden ze inshallah om vergeving want 'dit was zo niet bedoeld.'![]()