AndroidHealthClinic

Wat geweldig die sharia wet....

Fout x fout is nog steeds erg fout. Iran is op een schaal van 1 tot 10 een 9 wat betreft foute landen. Het is dat daar nog een vrij jonge bevolking is die misschien voor verandering kan zorgen, maar verder is het een vrij achterlijk land qua regelgeving.

****ed up.

Pakistan is een ****ed up land!
Dit is nog niks vergeleken met de verhalen die ik heb gehoord.
Als jij een meisje verkracht daar, dan moet jij je zus(je) aan de familie van het meisje ''geven'' om het weer goed te maken. En de meisje die verkracht is wordt in de brand gestoken of i.d

Tsja ik snap niet waarom jullie telkens weer de religie erbij halen. Dat die mensen zulke dingen doen heeft NIKS met de sharia te maken. Het is een puinhoop daar. Alles en iedereen is corrupt.

En over Isreal en Iran, zoek mijn topic op dan weet je mijn standpunt;)

Pakistan is een ****ed up land!
Dit is nog niks vergeleken met de verhalen die ik heb gehoord.
Als jij een meisje verkracht daar, dan moet jij je zus(je) aan de familie van het meisje ''geven'' om het weer goed te maken. En de meisje die verkracht is wordt in de brand gestoken of i.d

Tsja ik snap niet waarom jullie telkens weer de religie erbij halen. Dat die mensen zulke dingen doen heeft NIKS met de sharia te maken. Het is een puinhoop daar. Alles en iedereen is corrupt.

En over Isreal en Iran, zoek mijn topic op dan weet je mijn standpunt;)

AMSTERDAM - Een Pakistaan die elf kinderen verwekte bij zijn stiefdochters, gaat gestenigd worden. De inwoner van de Arabische Emiraten is door een Sharia-rechtbank definitief ter dood veroordeeld.

:rolleyes:

niet kakken over andere landen als je eigen land taakstrafjes geeft voor groepsverkrachtingen en dergelijke :)

ik zeg plat nuken die landen

niet kakken over andere landen als je eigen land taakstrafjes geeft voor groepsverkrachtingen en dergelijke :)
Kijk jou bedoelde ik dus met die mensen die deze landen verdedigen... niet doen kerel, Iran valt niet goed te praten. En ik denk dat we zeker wel kritiek mogen geven op dit soort situaties.

Mooi vonnis
Jammer natuurlijk van die meisjes dat ze die zweepslagen hebben gehad, maar mooi vonnis al met al

En dat stenigen wat moet ik me daarbij voorstellen? Wordt je dan zo in een gat in de grond gestopt tot je hoofd er alleen bovenuit steekt en gaan ze daar dan met z'n allen een soort van ultra-jeuxdeboules op doen tot je dood bent?

belachelijk dat die meiden straf krijgen.

Er is maar een oplossing en dat is de dood. Voor alles en iedereen in die regio. Daarna, als de radio-actieve straling tot een acceptabel niveau is gedaald, kan het weer mooi opgebouwd worden

Wetten van 800 jaar geleden dus ook de materialen van 800 jaar geleden.

Er is maar een oplossing en dat is de dood. Voor alles en iedereen in die regio. Daarna, als de radio-actieve straling tot een acceptabel niveau is gedaald, kan het weer mooi opgebouwd worden
Met het geld dat ze uitgeven aan oorlog ed hadden ze beter het land helemaal uitgekamt, alle tuig eruit filteren, neerknallen, en wat overblijft daar kan je dan een democratie mee opbouwen. Het is nu een mand met veel rotte appelen, kan je niets mee en na een tijdje is alles rot.

Je keurt het straffen van slachtoffers dus goed?
dat zei ik niet

in belgie & nl worden trouwens de slachtoffers ook gestraft door weinig (psychologische) ondersteuning en door de dader(s) veel te lichte straffen te geven

Kijk jou bedoelde ik dus met die mensen die deze landen verdedigen... niet doen kerel, Iran valt niet goed te praten. En ik denk dat we zeker wel kritiek mogen geven op dit soort situaties.
zie bovenste reply

hoe leg ik dit nou zo diplomatisch uit, kijk vb nu naar irak, zonder de harde hand van saddam is het nu echt een "world of shit" daar

Terug
Naar boven