MuscleMeat

wat gooi jij in de blender?

M. Kwark, yoghurt, Bananen, Kiwi's mn favoriet is dan wel aardbeien. Weightgainers/whey. En het liefst alles tegelijk doorelkaar:D.

Zomers is een bol ijs met nesquick ook erg lekker!

[IMDB]whey[/IMDB]

whey 400 ml halfvolle melk banaan vanille ijs 5 scheppen

200gram havermout... das veel haha.. ook is een keer proberen! :)
Neem ik elke dag + 50 gr whey een banaan en 100 gr kwark

Me record staat overigens op 300gr havermout :D

Gooi trouwens ook vaak groente in de blender wel goor een groenten shake maar wel rlax in de bulk als je zoveel moet eten!

Nou,ja..... Alles:p

Babies, schroevendraaiers en kuikentjes.

500 ml melk, 2 bananen, 2 stukken brood, wheyproteine ook zeer goed te doen

Heb wel eens gehoord van iemand die een tonijnshake gemaakt had.

Vanmorgen de proef op de som genomen, 1 blik tonijn, 120 gr havermout, wat verse ananas blenden in 1 liter water.
Heb nog nooit zulke ranzige shit geproefd, bij de laatste slokken moest ik kokhalzen. Wat een smerige troep.

Ik snap het niet. Kun je gewoon havermout in de blender doen en koud drinken? Dacht dat het altijd moest worden opgewarmd omdat het anders niet gaar wordt.

Hoe zit dit?

havermout, banaan, melk, whey en matodextrine 1000 kcal:D

halve liter melk + 2 schepen amino gainer

Ik snap het niet. Kun je gewoon havermout in de blender doen en koud drinken? Dacht dat het altijd moest worden opgewarmd omdat het anders niet gaar wordt.

Hoe zit dit?

Ik breng het goedje ook steeds aan de kook.
Al zijn er hier genoeg mensen die het koud drinken, ieder zn voorkeur é.

Als je het koud eet/drinkt, zou het minder volume hebben. Wat je met gekookte havermoutpap niet hebt, als je het ff laat staan wordt ie papperig ,dik.

Hoe het nu juist zit welke manier van de twee het beste is voor de vertering..
Persoonlijk denk ik mijn manier, is het niet zo als je het koud drinkt dat de kans op een opgeblazen gevoel groter is?

heb nu net mijn 1.5 litertje weer op :P

wat zat erin:
milk en fruit
banaan
brinta
kwark
3 rauwe eiwit
wat zoetstof
en melk

smaakte naar meer ^^

Eieren, fruit, whey, melk, kwark, bambix.

• Topic Starter Topic Starter
Heb wel eens gehoord van iemand die een tonijnshake gemaakt had.

Vanmorgen de proef op de som genomen, 1 blik tonijn, 120 gr havermout, wat verse ananas blenden in 1 liter water.
Heb nog nooit zulke ranzige shit geproefd, bij de laatste slokken moest ik kokhalzen. Wat een smerige troep.

Ik eet geen Tonijn, blijf maar lekker dooreten want er is nu al bijna geen tonijn meer.. Noorderlicht Noorderlicht Nieuws: 'Geen vis meer in 2048'

Ik was Marokkanen vergeten:)

Terug
Naar boven