Fitness Seller

Wat hebben die nederlanders met apartheid?

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
De ideeën van PVV-leider Geert Wilders lijken steeds extremere vormen aan te nemen. Na zijn pleidooi voor een verbod op de Koran wil Wilders nu artikel 1 uit de Grondwet, het non-discriminatiebeginsel, veranderen. Die wijziging moet het mogelijk maken moslims anders te behandelen dan niet-moslims.

Wilders: ''Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen.''

De wijziging van de grondwet moet het ook mogelijk maken criminele moslimjongeren harder aan te pakken. ''Als een minderjarig moslimkind over de schreef gaat, dan moet het samen met de ouders het land uit worden gezet. Want de ouders zijn verantwoordelijk voor minderjarige kinderen. Als er eerwraak plaatsvindt, dan moet het hele gezin het land uit. Gewoon verwijderen.''

Een grondwetswijziging heeft overigens heel wat voeten in de aarde. Eerst moet zo'n voorstel door zowel een meerderheid van de Tweede als Eerste Kamer worden aangenomen. Daarna worden de Kamers ontbonden en volgen er verkiezingen. Dan moet een tweederde meerderheid in zowel de Kamer als de Senaat vóór stemmen om de grondwetswijziging werkelijk door te voeren. De PVV heeft op dit moment overigens nul Eerste Kamerleden, omdat de partij niet meedeed aan de Provinciale Statenverkiezingen.

FOK!frontpage / Nieuws / Wilders wil vanwege moslims de Grondwet wijzigen

Wat een gestoorde drol.

Mr.Wilders de blonde flapdrol.

Hoeven die moslims ook niet meer bang te zijn om naast een 'kuffar' te worden begraven. :D

Lijkt mij een uitstekend plan.

Crackhead Geertje doet alles voor z'n stemmen.

nog 2 jaar dan kan ik ook op hem stemmen, als hij dan tenminste nog leeft.

Dit gaat hem juist stemmen kosten.
In het begin scoorde hij juist bij een grote groep door zijn hardere directe aanpak.
Echter nu slaat hij door en dat vinden ook veel fan zijn eerdere aanhangers.

Wilders is echt gek geworden! TBS kliniek misschien een ideetje voor hem? :D

Zulke onzin valt niet meer serieus te nemen.

Wilders slaat een beetje door..........

Gebruikt hij drugs? Zulke onrealitische ideeen verzin ik zelfs niet.

haha wtf dit is echt te gek voor woorden :roflol:

in bepaalde punten van hem kan ik mezelf nog wel een beetje vinden maar dit slaat echt alles.

Leitkultur, krijg een beetje 'heim ins reich' gevoel bij die man.

lol !!

Ziet dan niemand dat dit een goede manier is van omgaan.Als ze niet willen luisteren moet het toch zo.Wat hebben veel mensen een plaat voor de kop zeg.

Terug
Naar boven